//

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mochten de L&S klanten nog mooie nieuwe anekdotes van de T-Mobile klantenservice te horen krijgen dan hoor ik ze graag. In een tijd waar L&S ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #501  
Oud 31-07-08, 17:36
Ibrahimovic24 Ibrahimovic24 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard

Mochten de L&S klanten nog mooie nieuwe anekdotes van de T-Mobile klantenservice te horen krijgen dan hoor ik ze graag. In een tijd waar L&S verlengers als allerlaatste de iPhone zullen krijgen, wil in elk geval kunnen lachen om de totale onduidelijkheid bij de T-Mobile klantenservice.

Ik begin overigens wel met een mooie one liner:

"Nee meneer, het is absoluut niet mogelijk dat bestellingen via de website eerder verwerkt worden"

Laatst gewijzigd door Ibrahimovic24; 31-07-08 om 17:44. Reden: Klantenservice quote
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 31-07-08, 17:47
uncles uncles is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahimovic24 Bekijk bericht
Mochten de L&S klanten nog mooie nieuwe anekdotes van de T-Mobile klantenservice te horen krijgen dan hoor ik ze graag. In een tijd waar L&S verlengers als allerlaatste de iPhone zullen krijgen, wil in elk geval kunnen lachen om de totale onduidelijkheid bij de T-Mobile klantenservice.
Ik: Ik ben het niet eens met de gang van zaken ik wil graag je afdelingschef spreken.
KS: Sorry maar wij kunnen niet doorverbinden
Ik: Laat me dan maar terugbellen
KS: Dat is goed, ik laat u terugbellen

... 1 dag later, niet teruggebeld, dus ik bel weer terug

KS: wij bellen niet terug en ik heb er ook geen notitie van staan u heeft dus pech (letterlijk gezegd)
  #503  
Oud 31-07-08, 17:50
maartenb111 maartenb111 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Oke mijn update: status 4, online besteld verlenging 16 GB zwart (staat nu nog in de lijst status 1)

Heb online verlengt op 18 juli rond 20:00


niceee
  #504  
Oud 31-07-08, 17:50
josp josp is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Heb op 19 juli 22:05 uur besteld, online, nieuw abo, iphone zwart 8G ordernummer xxx5784 status 1
tevens op 19 juli 22:15 uur besteld, online, nieuw abo, iphone zwart 8G ordernummer
xxx5793 status 1

Heb dus 2 x dat ding besteld met 2x nieuw abbo.
Is misschien iets voor de status lijst.
de oude info van mij (josp) kan gewist worden en door deze vervangen worden.
bedankt en groet Jos
  #505  
Oud 31-07-08, 18:18
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Ik telefonisch besteld zoals eerder gezegd op de 21ste, alleen telefonisch, dus heb geen ordernr en weet ook niet wanneer ik status 4 heb!!
KS gesproken. Nee meneer, iedereen die telefonisch besteld krijgt geen ordernummer, rustig afwachten, dan komt alles in orde!!

Geen bezwaar om op DE lijst te komen
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #506  
Oud 31-07-08, 18:28
outager outager is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Thumbs up

Ik durf het bijna niet te zeggen. Het is een beetje sneu voor de mensen die (al dan niet langer) aan het wachten zijn.

Maar ik heb een status 4 aan m´n broek.

Al met al gaat het toch wel redelijk voorspelbaar (helaas op wat uitzonderingen na).
  #507  
Oud 31-07-08, 18:36
Wegkwijt Wegkwijt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josp Bekijk bericht
Heb op 19 juli 22:05 uur besteld, online, nieuw abo, iphone zwart 8G ordernummer xxx5784 status 1
tevens op 19 juli 22:15 uur besteld, online, nieuw abo, iphone zwart 8G ordernummer
xxx5793 status 1

Heb dus 2 x dat ding besteld met 2x nieuw abbo.
Is misschien iets voor de status lijst.
de oude info van mij (josp) kan gewist worden en door deze vervangen worden.
bedankt en groet Jos
Hier ben ik zeker heel benieuwd naar. Zou nog leuker zijn als één van de twee een verlenging was of iets anders afwijkend maar toch leuk. Voor vandaag nog één keer de nieuwe lijst (ik heb namelijk ook nog een leven naast dit forum )
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc statuslijst[1].doc‎ (161,0 KB, 41x gelezen)
  #508  
Oud 31-07-08, 18:39
outager outager is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Thumbs up Net op tijd

Net op tijd in de lijst gekomen.

Perfect dat je die lijst (DE lijst) steeds bijwerkt. Ik denk dat ik namens velen op dit forum je wil bedanken!

Thumbs up for wegkwijt!!!!!
  #509  
Oud 31-07-08, 18:51
maartenb111 maartenb111 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door outager Bekijk bericht
Net op tijd in de lijst gekomen.

Perfect dat je die lijst (DE lijst) steeds bijwerkt. Ik denk dat ik namens velen op dit forum je wil bedanken!

Thumbs up for wegkwijt!!!!!
inderdaad nicee.

Owja nu ben ik benieuwd wie hem eerder heeft jij of ik... Aangezien wij beide vandaag naar status 4 gegaan zijn maar ik heb op de 18e heb besteld..

  #510  
Oud 31-07-08, 19:04
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Update: De Iphone is binnen!
Postbode had hem bij de buren afgeleverd!
  #511  
Oud 31-07-08, 19:07
Shawn Shawn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Ik heb vandaag mn iphone eindelijk binnen gekregen dus mijn status kan nar 5
Ik had hem rond 5 uur gekregen.
  #512  
Oud 31-07-08, 19:23
swalaza swalaza is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uncles Bekijk bericht
Ik heb rond excact dezelfde tijd mij iphone via de Lost & Stolen procedure (telefonisch) besteld en helaas ook nog niets ontvangen alleen 2 contracten met 2 keer een bedankbrief dat ik het toestel binnen 10 dagen zou ontvangen. Tussen de 2 brieven zat wel meer dan 2 weken tussen maar beide op de 12e verstuurd (volgens de brief). Ze maken er een aardige zooi van bij T-mobile.

Ook aan de KS heb je helemaal niets, maar ik zal jullie niet verder vervelen met mijn verhalen over de KS, daarover kan ik nog wel een pagina voltypen.

maar ja we wachten maar af..

hier idem dito, 12 juli om 10:05 uur verlengd met 16 gb zwart via Lost & Stolen.. 2 brieven en klantenservice is waardeloos.
  #513  
Oud 31-07-08, 19:27
swalaza swalaza is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahimovic24 Bekijk bericht
Mochten de L&S klanten nog mooie nieuwe anekdotes van de T-Mobile klantenservice te horen krijgen dan hoor ik ze graag. In een tijd waar L&S verlengers als allerlaatste de iPhone zullen krijgen, wil in elk geval kunnen lachen om de totale onduidelijkheid bij de T-Mobile klantenservice.

Ik begin overigens wel met een mooie one liner:

"Nee meneer, het is absoluut niet mogelijk dat bestellingen via de website eerder verwerkt worden"
Haha, ik ben het volledig met je eens + daarbij het feit dat ze doen alsof Lost & Stolen een fantastische service is.
Naar mijn idee is Lost & Stolen dubbel zo interressant voor hun, aangezien je gewoon uitgesteld verlengd en mijn geval betekend dat ik niet 2 jaar, maar 2 jaar en 9 maanden aan ze vast zit
  #514  
Oud 31-07-08, 19:28
Johnny Cash Johnny Cash is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

1 ding valt natuurlijk wel erg op aan de lijst, mochten er weer 8gb's uitgeleverd gaan worden, vandaag, morgen in de volgende 10 weken. Dan ben ik natuurlijk wel als eerste aan de beurt, positief blijven denken.
  #515  
Oud 31-07-08, 19:50
Wegkwijt Wegkwijt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 53
Thumbs up

Bedankt voor thumbs up maar de echte credits gaan volgens mij uit naar Wouter1981. Ik heb de lijst alleen maar van hem overgenomen en hou hem een beetje up tot date

Bij deze dus Wouter1981
  #516  
Oud 31-07-08, 20:00
jroberts jroberts is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Talking het werkt!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cafe Bekijk bericht
Bedankt voor de tip vaagventje! Ik heb ze ook gelijk vriendelijk gemaild wanneer ik een telefoontje kon verwachten en dat ik op de site van t-mobile zag dat mijn order inmiddels bij ze lag. Inderdaad, een paar minuten later een telefoontje en ze kunnen morgen langs komen
ik verstuurde op 13:45 email verstured en op 14:10 ik was gebeld voor een levering tijd. morgen worden geleverd yippie!
  #517  
Oud 31-07-08, 20:05
Ibrahimovic24 Ibrahimovic24 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard

Mijn status kan hoogstwaarschijnlijk as zaterdag naar 5. Ik had T-Mobile afgelopen dinsdag expres gebeld om het afleveradres te wijzigen (aangezien ik mijn pakketje de komende weken niet meer zou kunnen aannemen) en toen ik net in mijn brievenbus keek, zag ik twee TNT briefjes met op één briefje de mededeling dat ik mijn pakket (waar een bedrag van 1 euro verschuldigd voor is) morgen vanaf 13.00 uur op het postkantoor kan ophalen. DANK JE WEL T-MOBILE, voor het verstrekken van de informatie dat mijn iPhone WEL naar TNT is verzonden en dat het wijzigen van een afleveradres dus NUTTELOOS is. Dacht het allemaal goed ingedekt te hebben zodat ik gelijk bij de eerste levering met mijn iPhone zou kunnen spelen maar moet nu helaas tot zaterdag wachten. In elk geval goed nieuws dat de L/S leveringen ook eindelijk beginnen.

Edit:

Ik vergeet er eigenlijk bij te vermelden dat ik afgelopen dinsdag naar T-Mobile heb gebeld en dat volgens hen mijn iPhone nog niet naar TNT was verstuurd dus zij kon mij geen verdere gegevens verstrekken. Nu zie ik dus bij het Track and Trace nummer dat mijn iPhone op het moment van bellen al bij TNT lag.

Laatst gewijzigd door Ibrahimovic24; 31-07-08 om 20:24.
  #518  
Oud 31-07-08, 20:07
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

maak bij mij ook maar l/s van op de lijst.
iemand nog iets gehoord over leveringen van 8 gb of klantenservice?
  #519  
Oud 31-07-08, 20:10
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahimovic24 Bekijk bericht
Mijn status kan hoogstwaarschijnlijk as zaterdag naar 5. Ik had T-Mobile afgelopen dinsdag expres gebeld om het afleveradres te wijzigen (aangezien ik mijn pakketje de komende weken niet meer zou kunnen aannemen) en toen ik net in mijn brievenbus keek, zag ik twee TNT briefjes met op één briefje de mededeling dat ik mijn pakket (waar een bedrag van 1 euro verschuldigd voor is) morgen vanaf 13.00 uur op het postkantoor kan ophalen. DANK JE WEL T-MOBILE, voor het verstrekken van de informatie dat mijn WEL naar TNT is verzonden en dat het wijzigen van een afleveradres dus NUTTELOOS is. Dacht het allemaal goed ingedekt te hebben zodat ik gelijk bij de eerste levering met mijn iPhone zou kunnen spelen maar moet nu helaas tot zaterdag wachten. In elk geval goed nieuws dat de L/S leveringen ook eindelijk beginnen.
Zeker goed nieuws!
  #520  
Oud 31-07-08, 20:10
maartenb111 maartenb111 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik had van de week ook gebeld om aflever adres te wijzigen, dit was niet mogelijk volgens de klantenservice... :S maargoed...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 18:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.