//

Wanneer nieuwe belminuten?

Wanneer nieuwe belminuten? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, nou, mijn abo is eindelijk overgezet naar een Iphone abonnement. Was wel wat gezeur bij T-mobile voor nodig maar goed. Nu zie ik alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-08, 16:34
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard Wanneer nieuwe belminuten?

Hallo,

nou, mijn abo is eindelijk overgezet naar een Iphone abonnement. Was wel wat gezeur bij T-mobile voor nodig maar goed.
Nu zie ik alleen dat ik nog maar 40 minuten over heb, mijn sim-only abo is schijnbaar overgezet.
Weet iemand of er een standaard datum is wanneer je nieuwe belminuten krijgt of is dat meestal rond de startdatum van je abonnement?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-08, 16:51
The Quote's schermafbeelding
The Quote The Quote is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Uden, Nederland
Berichten: 105
Standaard

Gewoon als jou abonnement de 12e is ingegaan.. Zul jij de 12e (augustus) weer nieuwe belminuten krijgen,
Maar omdat jij zegt dat waarschijnlijk jou sim-only abonnement is overgezet kan het zijn dat je de startdatum van je sim-only moet aanhouden.
  #3  
Oud 21-07-08, 02:57
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

ik hou het in de gaten. Dank je wel!
  #4  
Oud 21-07-08, 12:15
thijsvgelder thijsvgelder is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Haarlem
Berichten: 81
Standaard

mijn iphone is een week later geactiveerd (i.p.v. 11 juli), nu keek ik vandaag op my t-mobile en heb ik opeens weer extra bel minuten en sms tenopzichte van 2 dagen geleden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wanneer Jailbreak 3GS met nieuwe bootrom? lyndon Jailbreak 4 27-06-10 12:27
Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? Puck84 Chat en geruchten 2 15-09-09 19:32
Geen nieuwe belminuten TheStijg Odido (T-Mobile) 5 19-03-09 16:00
Wanneer besteld, wanneer binnen juriaan22 Koopinformatie Nederland 410 27-05-08 09:10
Wanneer Wi-Fi, wanneer GRPS forum.bericht Wi-Fi 2 18-02-08 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:33.