DUAL Sim voor legaal unlocked iPhone 3g toestel discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3g met een tmobile abonnement maar heb geen bereik op mijn werk EN thuis. Daarom wil ik hem laten unlocken door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb een iphone 3g met een tmobile abonnement maar heb geen bereik op mijn werk EN thuis. Daarom wil ik hem laten unlocken door T-Mobile om er een Vodafone sim in te gebruiken.
Mijn vraag is of er dual sim adapters zijn (die kunnen switchen tussen T-Mobile en Vodafone) en werken met een "legaal" unlocked iphone 3g toestel? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waar woon je dan? Op de hei?
Merkwaardig dat je geen bereik hebt....
|
||||
|
||||
![]() Taalgebruik Swiftly ! Beetje opletten graag.
BTW blijkbaar werken die dual sim dingen niet echt goed ( mijn ervaring)... meer info kan je via een pm naar croiman. |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er waren wel van die adapters te krijgen, dat ging alleen niet automatisch volgens mij.
p.s. Swiftly: t-mobile heeft (op de grotere steden en randstad) brak bereik in oost Nederland, ik kan thuis namelijk ook niet bellen met t-mobile |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb voor mijn iPhone 2G ook een DualSim adapter besteld, ik heb dit nodig omdat ik 3 telefoon nummers heb
![]() Mijn ervaring kan ik je wel laten weten, alleen is hier ook al een heel topic over DualSim, moet je even de zoekfunctie gebruiken ![]() hopelijk heb je er iets aan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Er zijn nog "witte vlekken" in het bereik van T-Mobile. Zeker in de regio Nuenen-Best. Ik wordt er zelfs door T-Mobile voor gecompenseerd in de vorm van korting.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb toevallig van de week legaal mijn iphone 3g laten unlocken. Ook geen bereik in huis met T-Mobile (in Rotterdam!). Had een tijd geleden al eens zo'n dual sim adapter aangeschaft via Ebay. Kan automatisch switchen tussen de beiden simkaarten. Heb alleen 1 probleem daarmee en dat is dat switchen van Vodafone naar T-Mobile wel goed gaat op de ingestelde tijd, maar terug blijft ie hangen op T-Mobile. Nog even uitzoeken hoe dat komt. Verder zodanig ingesteld dat als 1 van de 2 offline is er doorgeschakeld wordt naar de ander die wel in de lucht is. Wel een verademing om in huis te kunnen bellen!
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: legaal unlocked O2 Ierland...en nu? | Kurgann | Unlock | 3 | 14-04-10 11:06 |
iphone 32 gb dual sim loopt vast | sal87 | iPhone algemeen | 4 | 22-12-09 13:38 |
Twin sim / dual sim mogelijk in iphone? | drive_a_legend | iPhone algemeen | 3 | 04-02-08 18:57 |
|
|