//

My T-Mobile op iPhone werkt niet

My T-Mobile op iPhone werkt niet discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hebben meer mensen hier last van? T-Mobile bied op hun site een dienst waar je in kunt loggen en de status van je abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-07-08, 12:20
Helios Helios is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard My T-Mobile op iPhone werkt niet

Hallo,

Hebben meer mensen hier last van? T-Mobile bied op hun site een dienst waar je in kunt loggen en de status van je abonnement kunt zien (factuur, hoeveel minuten/smsjes je nog hebt, etc) genaamd My T-Mobile.
Echter, wanneer je daar wilt inloggen krijg je een soort embedded pop-upje waar je je gebruikersnaam en wachtwoord in moet vullen.
Deze pop-up wordt niet goed weergegeven in Safari op de iPhone, met als gevolg dat ik niet in kan loggen.

Hebben meer mensen dit probleem? Zijn er oplossingen bekend?

Alvast bedankt!

(P.S. My T-Mobile kun je hier vinden: http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk aan de rechter kant onder inloggen. Iedereen met een abonnement kan een account maken. Ze sturen inloggegevens naar je telefoon per SMS.)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-08, 12:48
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Klopt, het werkt helaas niet (zeer waarschijnlijk door Flash die niet ondersteund wordt door de iPhone).

Ik moet vandaan T-Mobile toch bellen dus ik zal ook gelijk hierover vragen.

I'll keep you posted
  #3  
Oud 24-07-08, 12:54
Helios Helios is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Hey,

Bedankt voor de reactie. Het probleem heeft niet met flash te maken; het is een javascript functie. Kijk maar naar wat er wordt aangeroepen als je op de knop klikt. Verder geeft je browser ook niet aan dat het flash is als je er met je rechter muisknop op klikt. Het lijkt mij gewoon een javascript functie die niet compatibel is met de iPhone Safari. Ben op andere sites al een paar andere javascript functies tegengekomen die niet werken.

Voor zover ik kan zien heeft T-Mobile ook geen 'mobile' versie van hun site, wat naar mijn mening enigszins raar is gezien ze zelf apparaten verkopen die baat zouden hebben bij een dergelijke functie.

Fijn dat je ons op de hoogte houdt van wat er uit je telefoongesprek komt!
  #4  
Oud 24-07-08, 13:28
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Ik heb ze zojuist gebeld (zakelijk) en helaas is het inderdaad niet mogelijk en er zijn ook geen plannen op zwart/wit dat het nog wat aan veranderd gaat worden.

Ik begreep dat particulieren een nummer kunnen bellen om hun resterende bundel op te vragen ? Bij zakelijk is die namelijk niet mogelijk werd mij gezegd, enkel via My T-Mobile of T-Mobile beheer, oftewel, alleen als ik achter de computer zit
  #5  
Oud 24-07-08, 13:49
Helios Helios is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Hmm dat is vervelend. Bedankt dat je het na hebt gevraagd.

In theorie moet het niet zo moeilijk zijn om zelf een compatibele login-pagina te maken. Het enige dat het popup ding doet is een HTML GET of POST uitvoeren naar een bepaalde pagina. Zodra je weet wat hij GET of POST onder welke naam en naar welke pagina, kun je in principe gewoon zelf een HTML formulier maken dat dezelfde data post naar dezelfde pagina, waardoor je dus gewoon inlogd. Ik vind alleen de Java functie die ze gebruiken een beetje ondoorzichtig dus ik kom er niet helemaal uit hoe het ding is opgebouwd...
  #6  
Oud 24-07-08, 14:30
Helios Helios is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Oke ik ben er achter; ik heb een plain-HTML pagina gemaakt waar ik gewoon mijn gebruikersnaam en wachtwoord in kan vullen en waarmee ik vervolgens in 'My T-Mobile' terecht kom.

Voor mensen die niet bekend zijn met dit soort dingen: dit heeft niets met 'hacken' te maken. Als je op de pagina van T-Mobile gewoon in de bron kijkt vind je daar alles wat je nodig hebt. Ik verstuur simpelweg de informatie, die je zelf verstuurt bij het inloggen, langs een andere weg.

Dit betekent echter niet dat T-Mobile het ook daadwerkelijk eens zou zijn met zulk gebruik. Er zijn manieren waarop ze kunnen zien waar de verstuurde informatie vandaan komt en het kan zijn dat ze in de gaten houden of het wel afkomstig is van hun eigen inlogpagina.

Verder wordt er bij het inloggen iets meegestuurd dat lijkt op een check-waarde. Het kan zijn dat die periodiek verandert. Ik houd dit nog even in de gaten.

Ik kijk hierbij even vragend richting de moderators of het oke is mijn bevindingen hier te publiceren indien er mensen zijn er interesse bij hebben.
Reageren

Labels
t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Push werkt niet - t-Mobile origineel kai824 Odido (T-Mobile) 2 15-02-10 16:33
T-Mobile voicemail werkt niet?!?! Ollie_NL Odido (T-Mobile) 26 05-02-10 15:15
T-Mobile tethering werkt niet op Mac jamy015 Odido (T-Mobile) 7 30-08-09 14:54
Push Mobile Me werkt niet EricJ iPhone algemeen 1 12-08-09 15:50
T-Mobile Web `n walk werkt niet bij mijn Iphone Sabberdesab Odido (T-Mobile) 3 18-11-08 20:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.