//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GePRO ... wtf? ik ben toch de gebruiker van de telefoon en ik mag toch wel een probleem doorgeven en een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 06-08-08, 11:39
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GePRO Bekijk bericht
...
wtf?
ik ben toch de gebruiker van de telefoon en ik mag toch wel een probleem doorgeven en een aantal vragen stellen?
...
Ze hebben gewoon gelijk!
Jij bent niet de rechtsgeldige abonnementshouder, dus je vader moet alles regelen!

Anders moet je gewoon "namens je vader" bellen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 06-08-08, 13:03
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel Bekijk bericht
nou ik krijg toch echt 50 % korting tot het einde van het jaar.
Ik neem aan als zakelijke klant?
  #183  
Oud 06-08-08, 13:59
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

nee zeker niet gewoon een particulier met i300
__________________
iPhone 4 32Gb,iPad Wi-Fi 64gb,iPhone 3G 16Gb
  #184  
Oud 06-08-08, 14:18
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Net ook aan de telefoon gehangen met T-Mobile. Volgens hun moet ik buiten gewoon 3G contact hebben maar helaas, dus niet. Afgesproken is dat men dit ter plekke komt opmeten en dat ik met een week daarover bericht krijg.

Het is niet standaard beleid om direct mensen (particulieren) kortingen aan te bieden op hun abbo (vertelde men mij).

Ik wacht het even een week af en als ik niks hoor dan bel ik ze weer.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #185  
Oud 06-08-08, 14:20
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

net ok t-mobile gebeld omdat ik huer volop 3g dekking binnen en buiten hoor te hebben..
in 2 weken tijd net 2 sec 3g verbinding gehad..
alles stond goed ingesteld bij mij zei die, maar dan moest ik maar een meting laten uitvoeren in een tmobile shop :s
de dichtsbijzijnde is 25 km verder dan hier.. en wat schiet ik daarmee op?
  #186  
Oud 06-08-08, 15:17
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Het is niet standaard beleid om direct mensen (particulieren) kortingen aan te bieden op hun abbo (vertelde men mij).
Mij werd precies andersom verteld; particulieren krijgen soms korting maar zakelijke klanten niet

Ben zelf namelijk zakelijke klant en vroeg aan hun of het mogelijk was dat ik abonnement korting kreeg ipv contract ontbinden maar dat was dus niet mogelijk.
  #187  
Oud 06-08-08, 15:18
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ grample,

volgens mij zeggen ze maar wat.. alles zodat ze maar niet hoeven te compenseren..
  #188  
Oud 06-08-08, 15:43
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Dan gaan ze toch mooi pech hebben, ik ga net zolang bellen en schrijven tot er iets gebeurd (compensatie of ontbinding). En ik schakel ook die geschillencomissie in als het moet
  #189  
Oud 06-08-08, 17:49
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard

Ook ik heb zojuist gebeld met Tmobile en ze hebben mij bevestigd dat ik in een witte vlek woon waar geen bereik is. De overigens zeer behulpzame jongen van Tmobile kon mij op dat vlak niet verder helpen maar beloofde dat een collega van hem mij nog zou bellen. Nou daar wachten we maar op.
  #190  
Oud 06-08-08, 17:53
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Weet je wat... Al die compensaties, leuk en aardig. Maar hoe zit het met structurele netwerkverbeteringen? Of heeft T-Mobile zoiets van, de klagers schuiven we wat toe en verder geloven we het wel.

Ik heb liever dat ze bij mij in 't dorp een mast neerzetten dan een compensatie van een paar maanden abbo. Dat ik het ook echt kan gebruiken, zeg maar.
  #191  
Oud 06-08-08, 18:06
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

ik ben weliswaar (nog) geen iPhone bezitter maar ik denk dat het tijd wordt voor een collectieve actie. Al die individuele acties van klanten richting TMO wordt men niet koud of warm van...erger nog...het lijkt wel of het antwoord afhangt van de medewerker die je aan de lijn krijgt.

Op deze wijze kunnen we nog wel honderden posts doorgaan maar ik vrees voor jullie dat dit niet veel zal helpen.

Zou het iets zijn indien Pocketinfo zijn\haar invloed aanwendt richting TMO of anders een consumenten organisatie??
  #192  
Oud 06-08-08, 19:12
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
ik ben weliswaar (nog) geen iPhone bezitter maar ik denk dat het tijd wordt voor een collectieve actie. Al die individuele acties van klanten richting TMO wordt men niet koud of warm van...erger nog...het lijkt wel of het antwoord afhangt van de medewerker die je aan de lijn krijgt.

Op deze wijze kunnen we nog wel honderden posts doorgaan maar ik vrees voor jullie dat dit niet veel zal helpen.

Zou het iets zijn indien Pocketinfo zijn\haar invloed aanwendt richting TMO of anders een consumenten organisatie??

Goed plan! Ook al heb ik mijn contract al kunnen ontbinden met schadevergoeding zit ik nog steeds met het gevoel opgelicht te zijn van alle tijd en moeite die ik erin heb moeten stoppen!!!! nog steeds super pised of op die mensen ... en inderdaad ze zeggen maar wat!!!!
  #193  
Oud 06-08-08, 20:04
PSlomp PSlomp is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 31
Standaard

Ik sluit me ook aan bij het idee om collectief de 'strijd' aan te gaan met T-Mobile.

Volg de discussie over de dekking al vanaf het begin en vind het ronduit schandalig dat er door een bedrijf zo met haar klanten omgegaan wordt. Laten ze maar eens duidelijkheid scheppen!

Dit is ook 1 van de redenen dat ik (nog) geen iPhone heb aangeschaft.
  #194  
Oud 06-08-08, 20:09
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik ben er ook wel voor om een collectief te vormen, maar is er iemand die zoiets kan organiseren. Ik weet van mezelf dat ik daar niet al te goed in ben (zelfkennis he haha). Daarnaast zou het handig zijn om iemand te hebben met wat juridische kennis misschien?
  #195  
Oud 06-08-08, 20:44
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard

Dan zullen we TM duidelijk in gebreke moeten stellen.
Maar eigenlijk heb ik nu wel eerst behoefte aan een duidelijk plan van TM wanneer ze dit probleem gaan aanpakken. Ik begrijp er ook niets van want dit hadden ze kunnen voorspellen. Ik heb een zakelijk KPN abo en daar heb ik nooit 3G problemen. TM had al veel eerder die netwerkproblemen kunnen aanpakken.
  #196  
Oud 06-08-08, 21:04
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Mijn vriendin had twee jaar geleden ook al TMO en toen we in onze huidige woonplaats kwamen te wonen kon ze ook al niet bellen in huis. uiteindelijk ook contract ontbonden. Toen ik voor de iPhone ging (en niet direct voor TMO) heb ik afgewogen of TMO nu eindelijk verbeterd zou zijn. Ik kon me niet voorstellen dat het niet zo zou zijn. En ook dankzij de dekkingskaart toch maar voor de iPhone (en TMO) gegaan.

Zo zie je maar dat TMO echt niet vlot is met het verbeteren van hun netwerk, sterker nog, het lijkt wel of ze er niets aan hebben gedaan (in onze woonplaats) in twee jaar tijd! Ik verwacht daarom ook echt geen oplossing van TMO om de slechte dekking nog op te lossen ok korte termijn.
  #197  
Oud 06-08-08, 21:20
i-HKA i-HKA is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Als er één club is die als serieuze partner in gesprek zou kunnen gaan met TMO dan is het wel de iPhoneclub.nl.
Zij zijn nl. uitstekend geïnformeerd over alle ins en outs van de iPhone en haar ellende.
Tevens vormt de iPhoneclub een geweldig platvorm om bij voortdurende nukkigheid van deze daar scherp op te reageren met minder positieve publiciteit. Daarnaast is zij ook, lijkt mij, een goede gesprekspartner om als aanspreekpunt voor de redactie van een tv-consumenten programma op te treden.
..of zeg ik nou iets dat een beetje dom is!!
  #198  
Oud 06-08-08, 23:05
freshworks freshworks is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: NW Gelderland
Berichten: 37
Standaard Slecht bereik

Hoi,

Inderdaad, er moet echt wat gebeuren. Ik heb nu 3 weken de Iphone 3G. Maar echt overal waar ik ben, ***** verbinding.

Ik reis het hele land door, maar een stabiele internet (3G) verbinding heb ik nergens nog niet gehad en GPRS sucks. Locaties waar ik zit: 't Harde, 's Hertogenbosch (langs de A2) geen verbinding in het pand en buiten zegt die wel 3G, maar geen verbinding mogelijk wanneer ik wil internetten of iemand mijn google maps wil laten zien.

Wanneer ik midden in Apeldoorn ben, heb ik een redelijke 3G verbinding en als ik over de A28 richting amersfoort rij ook een matige verbinding. Begeef ik mijzelf meer dan 500 meter van een mast lijkt het, verbdingin: DRAMA.

Ik ben zelf een zakelijke gebruiker en het zou handig zijn wanneer ik een juiste verbinding heb zoals op het t-mobile kaartje (rose bril kaartje) wordt weergegeven.

Wanneer er enige animo is, zal ik een domein registreren en er een website op zetten, zodat we hierop kunnen klagen en kunnen tekenen, zodat we dit kunnen aanbieden aan onze vrienden van t-mobile.

PS. ook nog geen reactie van de Iphone SDK aanmelding

Conclusie: Iphone is leuk, maar voor de doeleinden waarvoor die moet dienen zijn er teveel gebreken in de verbinding die wordt beloofd middels het kaartje van T-Mobile ! Misschien moet ik een externe antenne ontwikkelen voor op mijn Iphone 3G ???

1. Vraagje : Is het mogelijk om je abbo (2 jarig) op te zeggen op basis van de slechte verbinding (3G / Bellen) wanneer dit te slecht voor woorden is ?

Laatst gewijzigd door freshworks; 06-08-08 om 23:14.
  #199  
Oud 06-08-08, 23:13
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Wanneer er enige animo is, zal ik een domein registreren en er een website op zetten, zodat we hierop kunnen klagen en kunnen tekenen, zodat we dit kunnen aanbieden aan onze vrienden van t-mobile.
Goed idee, ik sta hier zeker achter!!! Genoeg mensen met problemen lijkt me zo, zodra de vakantie is afgelopen en iedereen weer op het crappy netwerk van T-Mobile moet bellen zal het wel storm lopen met klachten!!!
  #200  
Oud 06-08-08, 23:16
freshworks freshworks is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: NW Gelderland
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 Bekijk bericht
Goed idee, ik sta hier zeker achter!!! Genoeg mensen met problemen lijkt me zo, zodra de vakantie is afgelopen en iedereen weer op het crappy netwerk van T-Mobile moet bellen zal het wel storm lopen met klachten!!!

Enige suggesties voor een relevant domeinnaam die nog vrij is ?

bv:
- 3gtroep.nl
- 3gcompensatie.nl
- etc...

Laatst gewijzigd door freshworks; 06-08-08 om 23:20.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 12:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 19-01-10 00:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 19:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.