//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) loop nu in de stad (arnhem) overal gewoon 3G, ideaal........



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 16-08-08, 13:51
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

loop nu in de stad (arnhem) overal gewoon 3G, ideaal.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 17-08-08, 11:26
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

ik heb vandaag mijn iPhone ook opgehaald, werkt tot nu toe perfect!!!!

nu nog even stoeien met welk abo ik ga nemen.
ik zit nu bij Vodafone en wil daar ook blijven.
het Super Sim abo ziet er fantastisch uit, alleen is dat 100% gebonden aan de iPhone, zie de voorwaarde.
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only kosten 13,50 euro voor 200 minuten/sms'jes, onbeperkt internet en sms verdubbelaar.

ik kan ook zorgeloos internet Blox aanzetten, echter heb ik dan minder minuten/sms'jes en ben een paar euro duurder uit, echter kan ik dan wel 2 telefoon's gebruiken, s'avonds de iPhone en overdag een ouwe Nokia vanwege mijn beroepsaard, als ik overdag mijn iPhone meeneemt ziet hij er binnen een paar dagen niet uit......
Kosten 8,75 euro voor 100 minuten en 9,50 euro voor internet, totaal 18,25 euro


kortom,wat zouden jullie doen??
  #303  
Oud 17-08-08, 14:05
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harry123 Bekijk bericht
ik heb vandaag mijn iPhone ook opgehaald, werkt tot nu toe perfect!!!!

nu nog even stoeien met welk abo ik ga nemen.
ik zit nu bij Vodafone en wil daar ook blijven.
het Super Sim abo ziet er fantastisch uit, alleen is dat 100% gebonden aan de iPhone, zie de voorwaarde.
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only kosten 13,50 euro voor 200 minuten/sms'jes, onbeperkt internet en sms verdubbelaar.

ik kan ook zorgeloos internet Blox aanzetten, echter heb ik dan minder minuten/sms'jes en ben een paar euro duurder uit, echter kan ik dan wel 2 telefoon's gebruiken, s'avonds de iPhone en overdag een ouwe Nokia vanwege mijn beroepsaard, als ik overdag mijn iPhone meeneemt ziet hij er binnen een paar dagen niet uit......
Kosten 8,75 euro voor 100 minuten en 9,50 euro voor internet, totaal 18,25 euro


kortom,wat zouden jullie doen??
zoals bekend is Vodafone onbeperkt internet niet bepaald onbeperkt.

Citaat:
Want onbeperkt is het mobiel internet bij Vodafone niet. Wie de kleine lettertjes leest, komt er achter dat Vodafone werkt met een ‘fair use policy’ van 50 mb (waar je met bijvoorbeeld radio luisteren, laat staan filmpjes kijken, al snel aan zit), dat je het niet mag gebruiken om te bellen via mobiel internet (VOIP) en dat je je toestel met mobiel internet niet mag gebruiken als modem voor je laptop of pc.
Bij T-Mobile is de enige fair-use-policy dat je abonennement niet als modem mag gebruiken. En verder wel onbeperkt is. Met een iPhone zit je dus zo over die 50 mb heen..

Ik zou voor T-Mobile gaan.
  #304  
Oud 17-08-08, 14:19
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

Ik denk dat dat wel mee valt, als 50mb het gemiddelde is kan je theoretisch 500mb verstoken voordat je een belletje krijgt;


[FONT=TTE23C0C90t00]
Met “Zorgeloos Internet” kun je binnen Nederland op het internet vrijwel onbeperkt
surfen, chatten en e-mailen op je mobiele telefoon, dat wil zeggen dat het
datagebruik niet regelmatig tien keer zoveel (of meer) per maand mag zijn dan het
gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
- Indien Contractant een datagebruik heeft dat tien keer zoveel (of meer) per maand is
dan het gemiddelde van alle gebruikers, zal Vodafone contact opnemen met
Contractant om het gebruik te matigen. Duurt dit datagebruik echter drie maanden
binnen een periode van 12 maanden, dan behoudt Vodafone zich het recht voor om
Zorgeloos Internet te beëindigen en Contractant een passend aanbod te doen.
[/FONT]
  #305  
Oud 17-08-08, 14:43
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Dat van die 50 MB is al bijna twee jaar niet meer zo!

Het is u zoals harry123 schrijft. Je mag niet een paar maanden achter elkaar meer dan 10x gem. gebruik van alle gebruikers hebben. Dan krijg je een waarschuwing, pas na een paar waarschuwingen zullen ze je een ander data plan aanbieden. Je betaalt nooi extra overigens als je een keer boven het ' limiet' zit. Het mooie van dit systeem is dat als er meer mensen met een iPhone op het netwerk komen, ook het gemiddelde stijgt, dus kan je weer meer internetten

Bij t-mobile is het zoals ze zeggen echt onbeberkt, maar voor de meeste zal het op het zelfde neer komen qua verbruik als bij Vodafone.
  #306  
Oud 17-08-08, 15:54
Endness Endness is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 46
Standaard

Ik ben nu op vakantie in Sevenum, heb alleen 3g op 1 speciafieke plek op zolder. 2 cm opzij leggen, en hij doet het niet meer. Heb geluk dat de Wi-Fi sterker is, kan ik tenminste aan tafel internetten op de laptop. Zonder dat tetheren had ik dus geen 3G,, als ik mn iPhone 2 cm verplaats (wat wel eens gebeurd tijdens het internetten...), valt de verbinding weer weg, en zit ik op GPRS...

Gelukkig is het bij mij thuis beter, binnen/buiten overal 3G.
  #307  
Oud 18-08-08, 13:48
antonp antonp is offline
• iOS 13.2.2
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik was in het weekend even in Hengelo en had daar een pracht van een 3G netwerk. Om jaloers op te worden...
  #308  
Oud 18-08-08, 18:11
MichaelK1985 MichaelK1985 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Made
Berichten: 33
Standaard

Bij mij in het dorp heb ik 0 3g bereik.
Heb een zakelijk abonnement en heb T-Mobile hierover gemailt. Ben vandaag terug gebeld en heb 20% korting gekregen t/m december 2008. Dit omdat ze in November / December het Orange netwerk gaan overnemen. Dan zou het bereik beter moeten zijn.

Heb meteen gevraagd waar de dichtsbijzijnde UMTS mast staat, dit omdat er bij mij 1 straat verderop ook een mast staat. Deze is van KPN, Vodafone en Orange. Dit netwerken zitten daarop. Wellicht dat T-Mobile deze ook gaat overnemen. De dichtbijzijnde staat nu op 1,5km. Dus ik hoop dat het in November / December een oplossing is.

Ik vind het zéér netjes van T-Mobile hoe ze het willen oplossen. Beter dan helemaal niets van je eigen laten horen lijkt me.
  #309  
Oud 18-08-08, 18:11
jerry nasa jerry nasa is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard geen 3G bereik in Brabant?

vanmiddag geen 3G bereik in hartje Tilburg en hartje Den Bosch, plekken waar ik dat anders wel heb. T-Mobile gebeld, ze zeggen dat het waarschijnlijk door het weer komt. morgen zou het beter moeten zijn.....
  #310  
Oud 18-08-08, 19:00
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MichaelK1985 Bekijk bericht
Bij mij in het dorp heb ik 0 3g bereik.
Heb een zakelijk abonnement en heb T-Mobile hierover gemailt. Ben vandaag terug gebeld en heb 20% korting gekregen t/m december 2008. Dit omdat ze in November / December het Orange netwerk gaan overnemen. Dan zou het bereik beter moeten zijn.

Heb meteen gevraagd waar de dichtsbijzijnde UMTS mast staat, dit omdat er bij mij 1 straat verderop ook een mast staat. Deze is van KPN, Vodafone en Orange. Dit netwerken zitten daarop. Wellicht dat T-Mobile deze ook gaat overnemen. De dichtbijzijnde staat nu op 1,5km. Dus ik hoop dat het in November / December een oplossing is.

Ik vind het zéér netjes van T-Mobile hoe ze het willen oplossen. Beter dan helemaal niets van je eigen laten horen lijkt me.
ik wacht nu al bijna 3 weken op antwoord. En ik heb helemaal geen ontvangst
kan zelfs helemaal niet bellen.
  #311  
Oud 18-08-08, 19:05
MichaelK1985 MichaelK1985 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Made
Berichten: 33
Standaard

Dan zou ik even zelf contact opnemen. Ook zakelijk? 0800-7112.
Word je echt netjes te woord gestaan en geen wachtrij, is ook fijn.

Groeten,
Michael
  #312  
Oud 18-08-08, 19:13
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
ik wacht nu al bijna 3 weken op antwoord. En ik heb helemaal geen ontvangst
kan zelfs helemaal niet bellen.
Ik weet niet of het geholpen heeft maar ik heb echt om de dag (nou, bijna) gebeld voor een status update en gevraagd of ze al meer wisten. Na een tijd gingen ze mailtjes sturen naar de betreffende afdeling. Ik ben begonnen op 16 Juli en op 14 Augustus kreeg ik het verlossende telefoontje dat mijn contract ontbonden kon worden.
  #313  
Oud 18-08-08, 19:35
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Ik weet niet of het geholpen heeft maar ik heb echt om de dag (nou, bijna) gebeld voor een status update en gevraagd of ze al meer wisten. Na een tijd gingen ze mailtjes sturen naar de betreffende afdeling. Ik ben begonnen op 16 Juli en op 14 Augustus kreeg ik het verlossende telefoontje dat mijn contract ontbonden kon worden.
Dat is toch ook pas na 4 weken
Ik heb geen zakelijk abonnement, dus moet gewoon wachten.
het bedrijf waar ik werk en geen bereik heb is trouwens telefoons aan het testen. Nu lopen een aantal collega's met HTC rond. Denk niet dat T-Mobile enige kans maakt.
Nu gebruiken we dect telefoons en die worden vervangen door GSM's. Het gaan dan wel om een 500 telefoons

Laatst gewijzigd door wil; 18-08-08 om 19:37.
  #314  
Oud 18-08-08, 21:05
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ben vanmiddag gebeld door TMO. Inderdaad is de onvangst op mijn adres slecht. De TMO-man gebruikte zijn dekkingskaart er bij. Kon 2 maanden 20 % korting krijgen. Daarmee ging ik niet akkoord. Hij ging overleggen. Resultaat: geen kortingsaanbod meer, want er is geen garantie dat de ontvangt beter wordt als Orange (vol UMTS binnen) wordt samengevoegd met TMO. Hij vertelde dat Orange en TMO verschillende netwerken gebruiken. Pardon! Onzin vertelde ik hem. Ja, zei deze TMO, zo technisch ben ik ook weer niet...Toen wilde ik weten of mijn Orange dekking blijft. Ja natuurlijk! antwoordde de TMO-man. Maar, zei ik toen, dan moet de TMO dekking toch beter worden ? Uhhhh, klonk er toen. Tja, ik weet het ook meer! zei hij toen.
Tjezes, wat moeten we toch met TMO ? Oh ja, hij kan het " escaleren", waardoor ik het TMO-abo kon laten ontbinden. Maar dan wel m'n Iphone 3G inleveren. Daar heb ik natuurlijk niet 8 uur voor staan te wachten op 11 juli.
  #315  
Oud 19-08-08, 08:08
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Dat is toch ook pas na 4 weken
Ik heb geen zakelijk abonnement, dus moet gewoon wachten.
het bedrijf waar ik werk en geen bereik heb is trouwens telefoons aan het testen. Nu lopen een aantal collega's met HTC rond. Denk niet dat T-Mobile enige kans maakt.
Nu gebruiken we dect telefoons en die worden vervangen door GSM's. Het gaan dan wel om een 500 telefoons
Hehe, ik bedoel te zeggen dat ik niet 'pas' maar 'al' na 4 weken ben terug gebeld
Als ik namelijk niet gebeld had, zou ik niet geweten hebben dat er eea fout gegaan was (iets dat regelmatig voorkomt daar in mijn beleving). Dus ik heb het op de voet gevolgd en zo op tijd de kinken uit de kabel gehaald zodat het op en redelijke termijn kon worden opgelost.

Nou wil ik niet zeggen dat ze bij iedereen fouten maken, maar de kans is volgens mij redelijk groot, ik heb na dit t-mobile avontuur niet echt een hoge pet op van die gasten daar.

Ik ben trouwens benieuwd of de nieuwe 2.0.2 FW iets verbeterd aan de 3G ontvangst bij de t-mobile gebruikers. Ik hoop dat mensen dat hier even laten weten
  #316  
Oud 20-08-08, 08:28
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Ik ben trouwens benieuwd of de nieuwe 2.0.2 FW iets verbeterd aan de 3G ontvangst bij de t-mobile gebruikers. Ik hoop dat mensen dat hier even laten weten
Heel kort antwoord: Nee. Het maakt geen drol uit. Ik had zelfs op zolder waar ik eerst wel GSM ontvangst had nu ook NO SERVICE.
  #317  
Oud 20-08-08, 08:30
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koomansf Bekijk bericht
Tjezes, wat moeten we toch met TMO ? Oh ja, hij kan het " escaleren", waardoor ik het TMO-abo kon laten ontbinden. Maar dan wel m'n Iphone 3G inleveren. Daar heb ik natuurlijk niet 8 uur voor staan te wachten op 11 juli.
Gewoon volhouden en elke dag bellen. Het is toch een gratis nummer. Je treft uiteindelijk wel een medewerker die weet hoe het werkt en je probleem oplost. Helaas zijn die wat dun gezaaid.
  #318  
Oud 20-08-08, 08:38
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Hehe, ik bedoel te zeggen dat ik niet 'pas' maar 'al' na 4 weken ben terug gebeld
Als ik namelijk niet gebeld had, zou ik niet geweten hebben dat er eea fout gegaan was (iets dat regelmatig voorkomt daar in mijn beleving). Dus ik heb het op de voet gevolgd en zo op tijd de kinken uit de kabel gehaald zodat het op en redelijke termijn kon worden opgelost.

Nou wil ik niet zeggen dat ze bij iedereen fouten maken, maar de kans is volgens mij redelijk groot, ik heb na dit t-mobile avontuur niet echt een hoge pet op van die gasten daar.

Ik ben trouwens benieuwd of de nieuwe 2.0.2 FW iets verbeterd aan de 3G ontvangst bij de t-mobile gebruikers. Ik hoop dat mensen dat hier even laten weten
Neen maakt bij mij en wat is zo lees hier en daar NIETS uit!
  #319  
Oud 20-08-08, 10:50
wout76's schermafbeelding
wout76 wout76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Ik heb binnenshuis vol ontvangst met 3G !

Terwijl ik met de Wi-Fi maar 1 streepje heb en naast de Wi-Fizender zit......
  #320  
Oud 21-08-08, 16:49
antonp antonp is offline
• iOS 13.2.2
• iPadOS 13.2.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wout76 Bekijk bericht
Ik heb binnenshuis vol ontvangst met 3G !

Terwijl ik met de Wi-Fi maar 1 streepje heb en naast de Wi-Fizender zit......
Draadloze routers of modems hebben donut antennes. Je hebt slecht bereik als je er direct naast zit.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.