//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo juist teruggebeld door TMO. Mag ook wel na bijna 35 dagen.... Conclusie: geen bereik op uw huisadres want het netwerk is niet toereikend. Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 08-09-08, 21:59
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard

Zo juist teruggebeld door TMO. Mag ook wel na bijna 35 dagen.... Conclusie: geen bereik op uw huisadres want het netwerk is niet toereikend. Er wordt ook geen verbetering verwacht. Dus ontbinden en alle kosten worden vergoed. Nummer mag ik meenemen. Dit is netjes geregeld. Maar als ik wil blijven krijg ik maximaal 20% korting voor 6 maanden. Ik twijfel want ik vind het wel een super toestel maar deze korting vind ik absoluut te weinig. Daarom bedenktijd aangevraagd.... Iemand een advies voor mij?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 08-09-08, 22:23
Endness Endness is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 46
Standaard

Als je écht geen 3g bereik hebt, zou ik lekker ontbinden, ff sparen en de eerste iPhone halen. Bij geen van de 2 iPhones heb jij namelijk 3G. Als je GPS wilt kan je eventueel nog over xGPS denken.

Trouwens, waarom zit iedereen te zeiken over dat er geen 3G is op het huisadres, meeste mensen hebben daar Wi-Fi...
  #343  
Oud 08-09-08, 22:41
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Endness Bekijk bericht
Als je écht geen 3g bereik hebt, zou ik lekker ontbinden, ff sparen en de eerste iPhone halen. Bij geen van de 2 iPhones heb jij namelijk 3G. Als je GPS wilt kan je eventueel nog over xGPS denken.

Trouwens, waarom zit iedereen te zeiken over dat er geen 3G is op het huisadres, meeste mensen hebben daar Wi-Fi...
Je hebt gelijk dat veel mensen thuis Wi-Fi hebben maar je zult versteld staan hoeveel mensen blij zijn dat alles werkt dat ze niet durven daar wat aan te doen door er een extra apparaat mee te verbinden en ook heel vaak niet weten hoe ze dat moeten doen.
  #344  
Oud 04-10-08, 20:26
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Eigenlijk is dit wel een bizarre situatie. T-mobile heeft het monopoliemacht met de iphone in Nederland maar het bereik is knudde. Zaterdag kocht ik mij iphone eenmaal thuis, helaas pindakaas geen bereik. Gebeld, wordt onderzoek gestart, maar wat heb ik aan die ongein. Moet toch gewoon kunnen bellen????? Ben erg nieuwsgierig naar hun reactie. Misschien met heel veel gebruikers maar is kieskeurig inschakelen of zo, misschien hept dat om snel landelijke dekking te realiseren.
  #345  
Oud 07-10-08, 02:45
Kyhd Kyhd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik weet niet of dit ooit is gepost. Als dat zo is mijn excuses.

Maar misschien hebben jullie hier wat aan?

T-Mobile Netherlands B.V (T-Mobile NL) - Interactive Coverage Map
  #346  
Oud 07-10-08, 16:00
jeroenvg jeroenvg is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 24
Standaard

Rosmalen zou binnen en buiten 3G moeten hebben... Nou in het centrum wel, buiten dan. maar bij mij thuis (halve kilometer buiten het centrum, en nog steeds onder de dekking volgens het kaartje) binnen en buiten niks...
Op school in amsterdam Bijlmer, buiten wel maar in school niet eens GSM gewoon geen service. :S
  #347  
Oud 07-10-08, 16:06
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

Na waar ik gek van woord is dat ik sinds FW 2.1 een te
positiefe 3G bereik heb al helemaal in m'n slaapkamer.
Ik vind dat bloed iritant, want als ik nu gebeld woord gaat
m'n iphone maar 1 keer over en dan houd die er mee op
Moet nu dus elke keer 3G uitzetten voor het slapen anders kan
niemand mij bellen
Ik vind het zeer slechte zaken van T-Mobile en apple....

Voor de rest pracht ding, maar de positiefe bereikweergave
nekt me wel.
  #348  
Oud 15-10-08, 10:06
papegaai01 papegaai01 is offline
• iOS 13.2.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik heb sinds een aantal dagen mijn Ihpone en verbaas me over het goede bereik. Ik woon in een klein dorp en heb vol 3G bereik. Had ik niet verwacht. Nu nog even wachten totdat mijn Orange overgezet wordt naat T-Mobile en ik vol kan gaan internetten.
  #349  
Oud 15-10-08, 11:04
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Bij mij is het nog steeds waardeloos. Ik hoef maar een paar stappen een gebouw of een winkel binnen te stappen en het is weer tekst "geen service" in scherm. En dat in een gebied waar goed bereik binnen en buiten moet zijn. (Haarlem) Ikea Haarlem staat paar 100 meter van de zendmast. Maar alleen de mensen met KPN of Vodafone kunnen daar bellen. Ik moet eerst naar buiten.
Ik heb nog de tijd tot december om te beslissen om contract te ontbinden. Geloof helemaal niet meer dat de koppeling met Orange de zaak gaat verbeteren. Beiden werken op 1900 netwerk en dat werkt vaak niet binnen gebouwen.
Ik krijg alleen maar klachten van mensen dat ze mij niet kunnen bereiken en alleen maar een voicemail kunnen inspreken.
  #350  
Oud 15-10-08, 11:12
bbrink bbrink is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Almere
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Bij mij is het nog steeds waardeloos. Ik hoef maar een paar stappen een gebouw of een winkel binnen te stappen en het is weer tekst "geen service" in scherm. En dat in een gebied waar goed bereik binnen en buiten moet zijn. (Haarlem) Ikea Haarlem staat paar 100 meter van de zendmast. Maar alleen de mensen met KPN of Vodafone kunnen daar bellen. Ik moet eerst naar buiten.
Ik heb nog de tijd tot december om te beslissen om contract te ontbinden. Geloof helemaal niet meer dat de koppeling met Orange de zaak gaat verbeteren. Beiden werken op 1900 netwerk en dat werkt vaak niet binnen gebouwen.
Ik krijg alleen maar klachten van mensen dat ze mij niet kunnen bereiken en alleen maar een voicemail kunnen inspreken.
Ik heb inderdaad ook geen bereik in de ikea in Groningen met t-mobile.
Verder geen klachten.
  #351  
Oud 15-10-08, 11:27
hadimassa hadimassa is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Houdt moed mannen! ik geloofde er ook nauwelijks meer in maar ik kan nu (tot mijn vreugde!) constateren dat de ontvangst hier (Hillegom, Lisse e.o.) beduidend beter is geworden. Sinds een week of twee staan de blokjes hier vol en kan ik ook binnen normaal (zonder afgebroken gesprekken!) telefoneren. Ook het teruglopen en verbreken van ontvangst bij verkeerd vasthouden van de Iphone (vol in de handpalm!) lijkt verleden tijd hier! Dit fenomeen gebeurt dus duidelijk op plekken waar de ontvangst slecht is.....In ieder geval hier sinds kort een duidelijke verbetering.
  #352  
Oud 17-10-08, 13:21
fditmarsch fditmarsch is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Gisteren mijn iPhone legaal unlocked. Bel nu met een Vodafone SIM (zakelijk abonnement). Heb nu Vodafone 3G bereik op plaatsen waar ik zelfs geen T-Mobile GPRS bereik had!

Groet,
Frank
  #353  
Oud 29-10-08, 21:41
Flavio Flavio is offline
 
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zierikzee
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fditmarsch Bekijk bericht
Gisteren mijn iPhone legaal unlocked. Bel nu met een Vodafone SIM (zakelijk abonnement). Heb nu Vodafone 3G bereik op plaatsen waar ik zelfs geen T-Mobile GPRS bereik had!

Groet,
Frank
Betaal je dan niet nu voor 2 abonnementen, T-Mobile en Vodafone?
Of heb je het T-Mobile abo opgezegd zonder je iPhone te hoeven inleveren?
  #354  
Oud 30-10-08, 19:19
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Na vier weken is het technische onderzoek afgerond.... helaas geen bereik en beter bereik zit ook niet in de planning. Ik mag ontbinden, 6 maanden 20% korting of mijn contract nog 23 maanden betalen en dan is de iphone voor mij, ze denken zeker dat ik een gaatje in mijn hoofd heb. Ik ben klaar met Tmobile, ga zeker ontbinden maar nu eerst uitzoeken hoe ik het beste een iphone kan aanschaffen met een sim only, kopen in Belgie oid. Wie heeft een idee???
  #355  
Oud 31-10-08, 13:30
fditmarsch fditmarsch is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flavio Bekijk bericht
Betaal je dan niet nu voor 2 abonnementen, T-Mobile en Vodafone?
Of heb je het T-Mobile abo opgezegd zonder je iPhone te hoeven inleveren?
Hoi Flavio,

T-mobile abbo aan mijn vrouw kado gedaan (gebruikte nog steeds prepaid). Vodafone abbo is van mijn werkgever dus daar geen kosten aan. Gebruikte hiervoor een BlackBerry 8800 met het Vodafone abbo en Enterprise software.


Groet,
Frank
  #356  
Oud 01-11-08, 12:29
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Hoe zit het eigenlijk met die werkzaamheden aan het newerk? Volgens de mededeling op de site van TMO worden die voor het eind van het jaar afgerond. Betekent dat het dan in 1 keer voor iedereen beter wordt? Of is het zo dat ze het per regio doen en mijn regio misschien al aan de beurt is geweest zonder dat ik merkbare verbetering heb geconstateerd?
  #357  
Oud 03-11-08, 13:35
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

wat ik merk bij de lijst aanbieder in menu instellingen dat er nog wel Orange tussen staat maar geen Orange 3G meer. Wel T-mobile en T-mobile 3G. Misschien dat er mijn gebied Hoofddorp al wat is veranderd. Maar binnen kan ik nog steeds niet bellen. ik heb nog tot december om contract te ontbinden. Ik geef T-Mobile dus nog een paar weken een kans.
  #358  
Oud 03-11-08, 14:45
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard Orange 3G

Orange heeft geen 3G netwerk meer, dit is drie weken geleden ontmanteld (aldus Orange helpdesk). Ik ontdekte het zelf op mijn Nokia N95: plotseling was het 3G icoontje pleite. Nu is ook Orange pleite. Kan alleen nog verbinding maken met TMO, en die heeft geen ontvangst hier!
Nu mag ik het Orange abo zonder kosten ontbinden....
En nee, de Orange GSM mast wordt niet vervangen voor TMO GSM mast.....
  #359  
Oud 03-11-08, 16:48
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koomansf Bekijk bericht
Orange heeft geen 3G netwerk meer, dit is drie weken geleden ontmanteld (aldus Orange helpdesk). Ik ontdekte het zelf op mijn Nokia N95: plotseling was het 3G icoontje pleite. Nu is ook Orange pleite. Kan alleen nog verbinding maken met TMO, en die heeft geen ontvangst hier!
Nu mag ik het Orange abo zonder kosten ontbinden....
En nee, de Orange GSM mast wordt niet vervangen voor TMO GSM mast.....
Dan kan ik er wel op gaan rekenen dat ik over paar weken nog geen ontvangst heb. T-Mobile werkt niet binnen maar orange wel en als ze orangemast niet gaan gebruiken kan ik het wel vergeten dat mijn iPhone gaat werken binnen het gebouw.
  #360  
Oud 03-11-08, 19:45
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
wat ik merk bij de lijst aanbieder in menu instellingen dat er nog wel Orange tussen staat maar geen Orange 3G meer. Wel T-mobile en T-mobile 3G. Misschien dat er mijn gebied Hoofddorp al wat is veranderd. Maar binnen kan ik nog steeds niet bellen. ik heb nog tot december om contract te ontbinden. Ik geef T-Mobile dus nog een paar weken een kans.
Hoelang heb jij de tijd gekregen voor ontbinden?
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 12:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 19-01-10 00:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 19:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.