//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door breezertje tja wat een drama voor velen als er even geen bereik is...... hoe lang duurd zoiets "geen service" paar minuten???? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 23-11-08, 09:24
omikron777 omikron777 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door breezertje Bekijk bericht
tja wat een drama voor velen als er even geen bereik is...... hoe lang duurd zoiets "geen service" paar minuten????
drama drama.....
Het maakt niks uit of het 5 seconden of een uur is. Feit is dat ik continu gemiste oproepen heb zonder dat hij overging, en afgebroken gesprekken.
Dat gebeurd in de gehele randstad. Als je zakelijk bereikbaar wilt zijn is de situatie op dit moment onacceptabel.
Vrienden herkennen deze problemen echter niet, ik ga er van uit dat het aan mijn toestel ligt. Hij is dan ook in reparatie op dit moment. Als TM het niet voor elkaar krijgt om mij een werkende iPhone te leveren zeg ik mijn abbo op. Eventjes geen bereik is voor mij geen probleem, maar ik kan geen telefoon gebruiken die het "meestal doet".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis
Gast wat praat jij een poep, of zijn het de brezahs?
Gebruik nette taal, maar LMFAO !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 23-11-08, 14:59
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Wellicht dat een upgrade naar 2.2 het al oplost. In de changelog staat namelijk wel iets vermeldt over wat fixes mbt de stabiliteit van een telefoontje. Maar goed, het kan ook gewoon aan het netwerk liggen.

Als je zakelijk echt afhankelijk bent van telefonie dan zou ik eerder een vaste telefoon erbij naast nemen ipv GSM of VoIP/VoATM omdat die nog steeds de beste garantie is dat je ook echt altijd bereikbaar bent. Met al die draadloze technieken en dingen die over de internetverbinding gaan kun je niet diezelfde garanties bieden omdat ze storingsgevoeliger zijn. Het is alleen zo jammer dat men dit soort dingen er dan weer niet bij vertelt.

@Cmdaulnis: het taalgebruik was meer een reactie in de vorm van "wie de schoen past trekke hem aan"; niet specifiek aan jou gericht maar een algemene opmerking want je bent niet de enige.
  #383  
Oud 23-11-08, 16:54
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Om even terug OT te gaan. Ik denk dat je je niet blind moet staren op de korting die je kunt krijgen en het aantal maanden. Je moet heel goed en vooral eerlijk kijken of het 3G bereik (of het ontbreken daarvan) voor jou acceptabel is of niet. Zelfs met een flinke korting is een matige 3G dekking op den duur zeer frustrerend (jouw type gebruik kan veranderen....) met een contract voor TWEE JAAR.

Zo niet....contract ontbinden en geld terug vragen en niet langer treuzelen zolang het nog kan. Het accepteren van een korting houdt steeds vaker in (volgens een aantal berichten) dat je NA het accepteren van de korting niet langer recht van klagen hebt.

Is de ontvangst matig maar toch nog acceptabel...ontvang de korting en geniet er van.

Laatst gewijzigd door Celf; 23-11-08 om 16:58.
  #384  
Oud 23-11-08, 17:58
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Om even terug OT te gaan. Ik denk dat je je niet blind moet staren op de korting die je kunt krijgen en het aantal maanden. Je moet heel goed en vooral eerlijk kijken of het 3G bereik (of het ontbreken daarvan) voor jou acceptabel is of niet. Zelfs met een flinke korting is een matige 3G dekking op den duur zeer frustrerend (jouw type gebruik kan veranderen....) met een contract voor TWEE JAAR.

Zo niet....contract ontbinden en geld terug vragen en niet langer treuzelen zolang het nog kan. Het accepteren van een korting houdt steeds vaker in (volgens een aantal berichten) dat je NA het accepteren van de korting niet langer recht van klagen hebt.

Is de ontvangst matig maar toch nog acceptabel...ontvang de korting en geniet er van.
Ontbinden is niet mijn bedoeling, wil deze telefoon namelijk wel gewoon houden. Ik zou wel graag een korting op mijn maandelijkse kosten willen, omdat ik betaal voor iets dat ik (op dit moment) niet krijg. Ik woon over een tijdje weer ergens waar ik gewoon perfect 3G bereik heb. Alleen over de tussenliggende periode wil ik even klagen. Ben verder heel tevreden, dus als ik na deze keer klagen niet nogmaals mag klagen, tjah dat maakt me denk ik niet uit.
Mijn vraag en die van een ander was 'kan je nu nog wel potten breken bij T-Mobile, als je nu ineens gaat klagen'

Ik hoor het iig maandag via de officiele route, dan moet ik namelijk even terug bellen....
  #385  
Oud 23-11-08, 18:49
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Mijn vraag en die van een ander was 'kan je nu nog wel potten breken bij T-Mobile, als je nu ineens gaat klagen'
Hier is geen algemeen bindende regelgeving over. Ik denk dat je niet over bijv. een half jaar moet gaan klagen terwijl TMO kan aantonen dat er in de tussenliggende periode niets anders is gedaan met het netwerk, jouw klacht zal dan ongeloofwaardig overkomen, hoe kan het dat je klachten hebt en daarvoor klaarblijkelijk niet?
Het netwerkbereik van TMO staat nu nog in de aandacht maar hoe lang nog? Men moet het ijzer smeden als het heet is en niet om de hete brei heendraaien door aan de ene kant maandenlang met een zo hoog mogelijke korting bezig te zijn en tegelijkertijd blijven klagen over de slechte dekking....maak een keuze en ga er voor.

Ga je, zoals jij, straks wonen in een gebied met betere ontvangst dan kan ik me voorstellen dat een korting interessanter is.

Waar ik ook op doel is die groep personen die al langere tijd met TMO bezig zijn.....de iPhone gekocht hebben vanwege de iPhone EN het snelle internet...dat snelle internet nu niet hebben en zich (in mijn ogen) "af laten schepen" met een korting van enkele maanden terwijl over het merendeel van de abonnementsperiode geen korting gegeven wordt en je wel voor de hoofdprijs met de belabberde dekking blijft zitten.

Zelf heb ik enkele maanden geleden mijn iPhone terug gestuurd en heb inmiddels, tot volle tevredenheid, een Italiaanse iPhone met een Telfort internet abonnement.

Laatst gewijzigd door Celf; 23-11-08 om 18:54.
  #386  
Oud 27-11-08, 06:47
kimone66 kimone66 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

Ben aan het twijfelen tussen vodafoon en T-mobile.
Hoe is de 3G ontvangst in de regio Sittard-Geleen.
  #387  
Oud 27-11-08, 08:58
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Ik blijf twijfelen. Ik heb t/m december de tijd om te beslissen om te ontbinden. Ik zie nog steeds niet de beloofde verbetering koppeling met orange netwerk. KPN is 9.95 voor internet. Maar is dit ook echt onbeperkt net zo als bij T-Mobile? Is dit wel zo dan is KPN maar iets duurder maar ik kan dan wel overal bellen.
  #388  
Oud 27-11-08, 10:51
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard

Ja ik weet ook niet wat te doen. Ik kreeg korting van 20% gedurende een half jaar. Maar dit is absoluut onvoldoende om de ergernis weg te nemen van slecht bereik. Aan de andere kant heb ik ook geen zin om alles weer over te zetten naar KPN.
  #389  
Oud 27-11-08, 11:04
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vox Bekijk bericht
Maar dit is absoluut onvoldoende om de ergernis weg te nemen van slecht bereik.
...en hoe lang loopt jouw contract nog? anderhalf jaar? Dus nog anderhalf jaar ergernis voor minimaal 30 euro in de maand?

Wanneer jij de prestatie onvoldoende vindt zelfs met een compensatie regeling lijkt mij de keuze niet zo moeilijk.
  #390  
Oud 27-11-08, 12:48
Annette Annette is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Castricum
Berichten: 19
Standaard

Ik heb een klacht ingediend bij T Mobile over het netwerk, nog steeds geen 3G, ze hebben mij vandaag gebeld, het is er niet en komt wsl ook niet, ik mocht meteen mijn abonnement opzeggen, ik zei dat ik dit wilde of ze ook nog iets anders hadden en ja hoor 50% korting op mijn abonnement, in januari nemen ze weer contact met mij op.
  #391  
Oud 27-11-08, 12:59
Ichigo Ichigo is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 48
Standaard

Hebben providers daar een boodschap aan als jij slecht tot geen 3G ontvangst heb?
  #392  
Oud 27-11-08, 13:08
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ichigo Bekijk bericht
Hebben providers daar een boodschap aan als jij slecht tot geen 3G ontvangst heb?
Uiteraard, het is iets dat ze beloven/leveren, maar wat ze dus uiteidenlijk niet waar kunnen maken.

Zaterdag een mail gestuurd, maandag een mail terug, disndag belde ze me en kreeg ik 3 maanden 50% korting.

En dat terwijl ik in Arnhem woon, maar nu even bij m'n ouders zit om mijn scriptie af te ronden. Ik zit hier dus maar max een maand en krijg toch 3 maanden korting. Maandag begin ik met m'n baan en woon ik dus weer gewoon in arnhem. Dit heb ik overigens niet gezegt. Ik zei dat ik een maand of 3 thuis zou wonen en daarna wel een baan zou hebben en weer zou verhuizen....

*in Arnhem heb ik perfect 3G bereik, vandaar dat ik voor de 3 maanden korting ging. Als ik permanent ergens zou wonen waar geen 3G inc met een iPhone zou zijn, had ik waarschijnlijk ontbonden. Daarna een iPhone in het buitenland gehaald of iig met een andere provider....

Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 27-11-08 om 13:12.
  #393  
Oud 27-11-08, 13:14
Annette Annette is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Castricum
Berichten: 19
Standaard

Volgens mij heb ik een telefoon met 3G gekocht en de provider komt niet aan zijn belofte dus ja ze hebben daar wel degelijk een boodschap aan, als je trouwens op het dekkingskaartje kijkt horen wij wel dekking te hebben maar de dame in kwestie gaf gewoon toe dat er bij ons helemaal geen dekking is, ze zijn hier wel bezig met het orangenetwerk en volgens de dame zou het dan ook beter worden in de toekomst.
  #394  
Oud 27-11-08, 13:17
Ichigo Ichigo is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Annette Bekijk bericht
Volgens mij heb ik een telefoon met 3G gekocht en de provider komt niet aan zijn belofte dus ja ze hebben daar wel degelijk een boodschap aan, als je trouwens op het dekkingskaartje kijkt horen wij wel dekking te hebben maar de dame in kwestie gaf gewoon toe dat er bij ons helemaal geen dekking is, ze zijn hier wel bezig met het orangenetwerk en volgens de dame zou het dan ook beter worden in de toekomst.
Heb hier ook niet echt goeie 3G dekking al zegt kpn hele land gedekt te hebben op hun site, kan ik contact opnemen met kpn hier over ?
  #395  
Oud 27-11-08, 15:11
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimone66 Bekijk bericht
Ben aan het twijfelen tussen vodafoon en T-mobile.
Hoe is de 3G ontvangst in de regio Sittard-Geleen.
Ik woon in Sittard. Ik heb mijn Iphone 8GB sinds afgelopen zaterdag. Met T-Mobile abbo. 3G heb ik echter nog niet zien verschijnen op mijn Iphone. Ik heb inmiddels een klachtenbrief naar T-Mobile gestuurd.

Patrick
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #396  
Oud 27-11-08, 15:55
Ichigo Ichigo is offline
Banned
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patipod Bekijk bericht
Ik woon in Sittard. Ik heb mijn Iphone 8GB sinds afgelopen zaterdag. Met T-Mobile abbo. 3G heb ik echter nog niet zien verschijnen op mijn Iphone. Ik heb inmiddels een klachtenbrief naar T-Mobile gestuurd.

Patrick
Heb je 3G wel aan gezet?
  #397  
Oud 27-11-08, 17:12
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ichigo Bekijk bericht
Heb je 3G wel aan gezet?
Uiteraard heb ik al vanalles geprobeerd. 3G aan en weer uit. Netwerk zoeken, noem maar op. Ben bang dat er hier geen ontvangst is
  #398  
Oud 28-11-08, 00:24
Annette Annette is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Castricum
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ichigo Bekijk bericht
Heb hier ook niet echt goeie 3G dekking al zegt kpn hele land gedekt te hebben op hun site, kan ik contact opnemen met kpn hier over ?
Kan je altijd proberen, ik heb jaren bij KPN gezeten en ook daar is de service prima.
  #399  
Oud 01-12-08, 22:59
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

omgeving Noordwijk, voorhout, katwijk ook geen ontvangst van 3 G.
  #400  
Oud 02-12-08, 07:35
Annette Annette is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Castricum
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghaagsma Bekijk bericht
omgeving Noordwijk, voorhout, katwijk ook geen ontvangst van 3 G.

Gewoon een mail sturen, er word meteen gereageerd door Tmobile, er word netjes aangeboden om je contract te ontbinden, als je zegt dat je dat niet wilt krijg je korting en dan maar hopen dat 3G ooit gaat werken bij jou in de buurt. Ik vind het best jammer dat er hier geen ontvangst is maar wil de telefoon ook niet kwijt en dan is dit een mooi aanbod.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.