//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik geen verbinding krijg en kijk in het menu instellingen/aanbieder, staat daar Orange, KPN en Vodafone. Betekent dat op die postcode het netwerk T-Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 08-12-08, 11:43
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Als ik geen verbinding krijg en kijk in het menu instellingen/aanbieder, staat daar Orange, KPN en Vodafone. Betekent dat op die postcode het netwerk T-Mobile en Orange nog niet is gekoppeld? Helpdesk weet geen antwoord. Alleen maar dat in december de koppeling is afgerond. Ze weten niet waar de koppeling al wel is uitgevoerd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 15-12-08, 23:58
wout76's schermafbeelding
wout76 wout76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Stelletje kinderen. T-mobile is bezig met de intergratie van het Orange netwerk. Dat is de reden waarom je kans hebt dat je tussen nu en 5 maanden een enkele keer, paar dagen, een week whatever! minder tot geen bereik kan hebben..
Nou dit kind heeft nog steeds slecht bereik in Houten ! !

Het sneakerstyle kindje zal wel bij T-Mobile werken ........ of aandelen hebben whahahaha

Kindje tog .......
  #403  
Oud 16-12-08, 12:16
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Sinds gisteren staat er geen Orange meer in mijn lijst aanbieders. Vermoed dat in mijn postcodegebied de koppeling is uitgevoerd. Alleen denk ik dat gewoon de Orangemast is uitgezet. Nog steeds geen bereik.
  #404  
Oud 23-12-08, 01:26
backdraft backdraft is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Hoe zit het met het bereik in Beuningen vlak bij Nijmegen, please help!
  #405  
Oud 16-01-09, 01:33
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Ik ben van plan om morgen een Iphone 16GB aan te schaffen bij T-Mobile. Maar nu lees ik veel verhalen over een slechte/tot geen ontvangst in Den-Bosch. (daar woon ik)

Echter zijn de meeste reacties van rond Augustus en niet echt recent, mijn vraag is dan ook: Is het 3G netwerk de laatste tijd flink verbeterd rond Den-Bosch? Of is de ontvangst momenteel nog steeds bagger met T-Mobile?

Hopelijk kan iemand hier een antwoord op geven.
  #406  
Oud 16-01-09, 01:49
jeroenvg jeroenvg is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 24
Standaard

ik woon in Rosmalen en het valt wel mee. In Rosmalen opzich goed bereik in het dorp 3G bij mij thuis geen helaas al staat dat wel op dat kaartje van ze.

Den bosch ook wel goed, ligt er een beetje aan waar je woont. Ik kom vaak op het station daar vol 3G in het centrum ook wel goed. Op de maaspoort ook redelijk bereik. Rond de helfthuevel (West) ook wel goed. Verdere plekken weet ik het niet.

Het is wel te doen, het is niet zo goeld als met kpn ofzo maar je betaalt er ook niks extras voor. En er is op veel plekken wi-fi tegenwoordig. Het blijft een sjille fone ookal is het bereik niet altijd optimaal.
  #407  
Oud 16-01-09, 02:00
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Ok, thanks. Woon op de maaspoort, dan koop ik waarschijnlijk toch de T-Mobile.
  #408  
Oud 16-01-09, 02:04
jeroenvg jeroenvg is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 24
Standaard

Ok ik heb daar een aantal vrienden wonen dus kom daar best regelmatig. buiten heb je daar gewoon 3G. binnen af en toe maar word het lastiger. Bij een van mn vrienden niet, maar dat schijnt aan de bouw van het huis te liggen, die heeft met geen enkele provider goed bereik. Op zolder zitten helpt ook
  #409  
Oud 16-01-09, 10:23
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

heb overal 3g in krimpen aan den ijssel(Zowel binnen als buiten)
  #410  
Oud 19-01-09, 12:08
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Nu ben ik het zat. Aan het lijntje gehouden dat koppeling met Orange de dekking zou verbeteren. Blijkt dat de orange mast gewoon is uitgezet in mijn postcode.
Vandaag contract met T-Mobile laten ontbinden.
  #411  
Oud 20-01-09, 00:39
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AlexTemora Bekijk bericht
Ik haal hier in centrum Haarlem ongeveer snelheden van 8 mb/s, bizar echt.. Getest via Speedtest.nl. Alleen gisteren op het strand heeft T-Mobile nog geen 3G dekking. Vodafone daarentegen weer wel.

Maar ja, de meeste steden die ik bezoek zijn Haarlem en Amsterdam en daar is het netwerk meer dan uitstekend, ook binnenshuis.
8 MB, die is grappig. Ik mag lachen als ik 1,5 krijg...
  #412  
Oud 20-01-09, 01:08
yvetskie's schermafbeelding
yvetskie yvetskie is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam Bekijk bericht
8 MB, die is grappig. Ik mag lachen als ik 1,5 krijg...
idd das lache ik heb ook speedtest.net en ik haal gemiddeld 1.3 mb weet je zeker dat je t goed hebt gezien ? maak anders eens een screenshot
  #413  
Oud 20-01-09, 01:18
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

haha die 8mbit, dat kan het toestel niet eens aan..

Ikzelf haal in Oosterhout Nb gemiddeld 1,5 mbit

ps, via de speedtest app heb ik wel een ping van 400ms dus dat is niet al te best...

Laatst gewijzigd door houseguru; 20-01-09 om 01:24.
  #414  
Oud 20-01-09, 01:45
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Van die speedtest.nl app klopt geen ene reet van. Ik heb elke keer een andere uitslag en heb zelfs een keer 9mb!! gehad. En ook kreeg ik soms hogere uitslagen met GPRS dan met 3G. Maja is dus gewoon bullshit.

Maar over dat 3G bereik, ik heb in Arnhem (thuis en op mijn werk) en in Nijmegen waar ik ook vaak kom gewoon vol 3G bereik. Zelfs vandaag in de trein van Nijmegen naar Arnhem had ik bijna de gehele reis gewoon 3G bereik.
  #415  
Oud 22-01-09, 20:58
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik woon in alphen aan de rijn en daar moet opzeker 3g dekking zin. Nou niet overal dus! Dus ik een mail gestuurd met een klacht over de dekking en kreeg ook een mail terug van ze dat ze me hadden gebeld?? Ik terug bellen en moeten ze het opeens weer opnieuw onderzoeken? Ook hadden ze nog nooit van problemen gehoord met de iphone??? Ik wil nu onbinden en hem terug sturen kan dat?
  #416  
Oud 22-01-09, 21:26
djdreknek djdreknek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Hey mensen,

Ik wil straks een iPhone 3G kopen met een Ben Sim Only.
Ik lees op die site dus dat ze gebruik maken van het T-Mobile netwerk.
Er staat bij Internet op je mobiel:
De maximum snelheid is 128 Kpbs downstream en 32 Kbps upstream.

Bij T-Mobile is dit toch veel hoger? 356Kbps down en 128 up ofzo?

Weet iemand hier meer over?
Ik heb er namelijk niet echt verstand van.

Nu denk ik: Wat heb je in godsnaam aan die 3G capaciteit van je iPhone als je maar max. 128 Kpbs downstream en 32 Kbps upstream hebt.

Alvast bedankt.

gr DJ
  #417  
Oud 22-01-09, 22:48
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Ik woon in alphen aan de rijn en daar moet opzeker 3g dekking zin. Nou niet overal dus! Dus ik een mail gestuurd met een klacht over de dekking en kreeg ook een mail terug van ze dat ze me hadden gebeld?? Ik terug bellen en moeten ze het opeens weer opnieuw onderzoeken? Ook hadden ze nog nooit van problemen gehoord met de iphone??? Ik wil nu onbinden en hem terug sturen kan dat?
Ik heb gelezen dat mensen na maanden hun geld pas terug kregen, niet aan te raden...
  #418  
Oud 23-01-09, 00:00
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

heb mijn iphone gratis dus dat is voor mij geen probleem. Ik wil gewoon wat zij mij beloven dus 3g en de daarbij behorende snelheid en zelfs die snelheid haal ik niet ook al heb ik 3g! Vraag me dus af of ik om die reden kan ontbinden.
  #419  
Oud 23-01-09, 14:36
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Inmiddels heb ik mij iPhone enkele dagen in bezit. Ik gebruik 3G best vaak in de trein, echter valt de verbinding regelmatig weg. (den-bosch - breda) Vooral tussen de deze steden in heb ik een tijdje geen verbinding, ook merkte ik dat een telefoongesprek af en toe stoort. (stem valt even 1 sec weg)

Verder is het bereik opzich wel redelijk hoor. Maar toch jammer dat de dekking niet in heel NL gewoon 100% kan zijn.
  #420  
Oud 23-01-09, 15:34
djdreknek djdreknek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Wat ***!
Dus de dekking is niet alleen *** voor het internet maar ook voor het bellen?
Ik bel nu ook T-Mobile, maar niet met een iPhone en ik heb eigenlijk niks te klagen. Woon wel in Amsterdam, maar ook buiten Amsterdam eigenlijk niks te klagen wat betreft bereik voor het bellen.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 12:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 19-01-10 00:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 19:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:06.