//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat vanmiddag in Enschede in de benedenverdieping van het ziekenhuis (oude gedeelte). Naast me zat een jongen die vertwijfeld naar zijn Iphone 3G zatte ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 15-06-09, 18:16
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Ik zat vanmiddag in Enschede in de benedenverdieping van het ziekenhuis (oude gedeelte). Naast me zat een jongen die vertwijfeld naar zijn Iphone 3G zatte kijken terwijl hij naar zijn moeder opmerkte "hij werkt niet". Toen ik met hem in gesprek kwam bleek dat hij géén 3G verbinding had.
Ik pakte mijn Nokia N73 bij de hand waar een Orange/T-Mobile abonnement op zit. En ja hoor, Ik had volledige 3G verbinding.

Nou is een Nokia N73 totaal niet te vergelijken met een iphone maar hetzegt wel wat dat waar de Iphone vaak een slechte verbinding heeft toestellen van andere merken vaak nog een retegoede verbinding hebben.
Is toch een aandachtspuntje voor Apple, net als de gps verbinding die ook beter kan.

De Iphone is een mooi toestel, maar laten we de negatieve punten niet bagatelliseren.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 15-06-09, 18:48
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Op menig internationale fora heb ik vernomen dat de nieuwe firm dit aan zou moeten pakken. De baseband wordt ook geupgrade waardoor de verbinding beter zou moeten zijn.
We zullen het binnenkort gaan zien

Greetz
  #463  
Oud 15-06-09, 22:53
Hebie's schermafbeelding
Hebie Hebie is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

ik moet nog een week wachten voor ik kan ontdekken hoe de dekking is van T mobile
  #464  
Oud 16-06-09, 09:05
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard dekking t-mobile...hun stelling

Ik had een emailtje gestuurd naar T-Mobile met de vraag of op mijn huisadres, (mijn mailtje heb ik ivm alle genoemde gegevens niet bijgevoegd) een goede dekking is voor HDSPA.
Ik begrijp dat je niet overal dekking kan hebben maar ik wil toch graag van tevoren weten of ik thuis een goede ontvangst heb. Dit om latere discussies te voorkomen.
Ook heb ik gemailed dat ik niet naar het dekkingskaartje wil worden verwezen omdat ik daar geen rechten aan kan ontlenen.

Vandaag kreeg ik antwoord.

Geachte heer XXXXXXX,

Allereerst excuseert T-Mobile zich voor de late beantwoording van uw e-mailbericht. Graag geven wij u alsnog de volgende reactie.

U wilt graag informatie ontvangen over de dekking van het T-Mobile netwerk. Graag geven wij u hier meer informatie over. Een gsm-netwerk werkt door het verspreiden van radiosignalen. Omgevingsfactoren, zoals staal- en betonconstructies, hoge gebouwen, tunnels, dichte bebossing en atmosferische omstandigheden kunnen deze radiosignalen verstoren. T-Mobile heeft geen directe invloed op deze fysieke obstakels en atmosferische omstandigheden en kan daarom niet garanderen dat u overal optimaal kunt bellen en/of gebruik maken van Mobiel Internet. Ook binnenshuis kan daarom geen dekking gegarandeerd worden.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

Herman Sibon

Tsja....das lekker makkelijk.
Zelfs als je je adresgegevens doorgeeft durven ze nog niet te zeggen of je verbinding hebt terwijl zij toch weten waar de masten staan.
In principe teken je een contract voor 2 jaar en moet je achteraf maar zien of je dekking hebt.
Als je slechte ontvangst ben je bij de afhandeling van het probleem van hun grillen afhankelijk.
  #465  
Oud 16-06-09, 10:56
insanity83 insanity83 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 137
Standaard

Of je kijkt gewoon op de tmobile website...
T-Mobile.nl: Life is for sharing

Succes
  #466  
Oud 17-06-09, 22:43
tonnieonline tonnieonline is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Het technisch onderzoek van mijn 3G klachten is afgerond. Volgends de beste man ligt het aan het spoor en de snelweg. Die veroorzaken storingen. De mast staat dichterbij dan het spoor en de snelweg maar hij kon even geen andere smoes verzinnen. Morgen aangetekende brief sturen om tmobile gedag te zeggen.
  #467  
Oud 17-06-09, 22:49
Hebie's schermafbeelding
Hebie Hebie is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonnieonline Bekijk bericht
Het technisch onderzoek van mijn 3G klachten is afgerond. Volgends de beste man ligt het aan het spoor en de snelweg. Die veroorzaken storingen. De mast staat dichterbij dan het spoor en de snelweg maar hij kon even geen andere smoes verzinnen. Morgen aangetekende brief sturen om tmobile gedag te zeggen.
In welk deel van het land woon je dan??
  #468  
Oud 21-06-09, 13:09
tonnieonline tonnieonline is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Woon in Tiel, waar ik dus geen 3G bereik heb. Ook op het werk in Deil geen bereik. In Geldermalsen heb ik soms 3G maar valt ontzettend snel weg.
  #469  
Oud 21-06-09, 13:23
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik heb nog geen iPhone (al wel gereserveerd voor de iPhone 3G S), maar volgens die kaart moet ik zowel binnen als buiten goed bereik hebben maar dat stuk is zeg maar 'ingesloten' door het lichtere roze (alleen buiten ) dus da's wel vaag.
  #470  
Oud 21-06-09, 15:43
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Volgens de kaart hebben we hier binnen en buiten ook 3g Echter de praktijk is toch net wat anders Hebben trouwes prima bereik van gsm hier, volle bak. Geen wegvallende gesprekken. Alleen geen 3g
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #471  
Oud 25-06-09, 02:37
Hebie's schermafbeelding
Hebie Hebie is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonnieonline Bekijk bericht
Woon in Tiel, waar ik dus geen 3G bereik heb. Ook op het werk in Deil geen bereik. In Geldermalsen heb ik soms 3G maar valt ontzettend snel weg.
Ik heb vanaf vandaag ook problemen gehad met mijn 3 G bereik ben meteen gaan bellen met TM en wordt hierover nog terug gebeld.

wordt vervogt dus

Oh en ik woon omg Eindhoven
  #472  
Oud 26-06-09, 16:33
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Ik heb geen 3G bereik in Groningen (de stad, de wijk: Oosterpoort). Meer mensen hier last van?
  #473  
Oud 26-06-09, 17:41
dutchwoody dutchwoody is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

waarom nou meteen denigrerend mensen kinderen noemen?
  #474  
Oud 26-06-09, 18:32
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchwoody Bekijk bericht
waarom nou meteen denigrerend mensen kinderen noemen?
Tegen wie heb je het?
  #475  
Oud 28-06-09, 11:45
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Iemand al ervaringen met T-Mobile en de 3Gs, of dat misschien beter zou zijn door de firmware/baseband?
  #476  
Oud 28-06-09, 12:43
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Geen verschil hier. Geven precies dezelfde aantal streepjes. Gister een testje gedaan door de "ouwe" 3g en 3gs naast elkaar.. En geen verschil..

Geen 3g
  #477  
Oud 30-06-09, 11:07
@Menno @Menno is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

T-Mobile heeft lang geen 3G dekking in het hele land.
Dat is iets wat ze wel beweren!!
Grote delen van o.a: Valkenburg, Loenen a/d Vecht, Ermelo zelfs geen service, dus helemaal geen gsm dekking. Laat staan 3G.
  #478  
Oud 30-06-09, 11:14
freshworks freshworks is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: NW Gelderland
Berichten: 37
Standaard

Klopt, ook hier op de dellen (veluwe) 't harde / epe val je gewoon weg, totaal geen verbinding, helemaal niks noppes nada.
  #479  
Oud 30-06-09, 11:14
faith_999 faith_999 is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 16
Standaard

regio rotterdam ook hoor, zelfs telefoon valt op diverse plekken uit op de snelweg
  #480  
Oud 30-06-09, 11:42
tonnieonline tonnieonline is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Bij de tmobile shop in Tiel geven ze toe dat de dekking heel slecht is. Iets wat ze wel beweerden toen ik mijn abbo daar afsloot. Alleen zeggen de medewerkers niets te kunnen doen aan mijn contract. Kan alleen binnen een bepaalde tijd ofzo. Vage gasten.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.