//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) In mijn postcodegebied 6662 zou ook volledige 3G dekking van T-Mobile moeten zijn, maar helaas is niets minder waar. Ik heb afgelopen weekend maar een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 30-06-09, 12:28
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

In mijn postcodegebied 6662 zou ook volledige 3G dekking van T-Mobile moeten zijn, maar helaas is niets minder waar.
Ik heb afgelopen weekend maar een sim-only abonnement via Telfort afgesloten (KPN-netwerk dus) en nu heb ik werkelijk overal waar ik kom 3G bereik!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 30-06-09, 15:55
mereitje mereitje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 22
Standaard

Even een leuke toevoeging: op de site van T-mobile staat geen 3G dekking op Vlieland, maar die is er bijna overal wel! Was een fijne verrassing.

Ohja en als je in Utrecht woont, is het ook een feestje.
  #483  
Oud 30-06-09, 21:16
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mereitje Bekijk bericht
Even een leuke toevoeging: op de site van T-mobile staat geen 3G dekking op Vlieland, maar die is er bijna overal wel! Was een fijne verrassing.
Haha geweldig! Mijn ouders wonen sinds een tijdje op Vlieland en ik zal er deze zomer wel veel zijn. Vroeg me dus af hoe het zat met de 3G dekking maar dat is dus dik in orde!
  #484  
Oud 30-06-09, 21:19
mereitje mereitje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 22
Standaard

Ja, bij de Bolder niet, verder had ik nergens last van! Heb het niet bij het Posthuys geprobeerd ofzo, maar in het dorp en op Stortemelk, en op het strand, en bij de haven, allemaal prima! (en veel onbeveiligde draadloos netwerken)
  #485  
Oud 30-06-09, 21:25
Dutchrob Dutchrob is offline
• iOS 11.0
• 11.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Wat dacht je van hartje Amsterdam op kantoor 8e verdieping ... ook slechte verbinding!
  #486  
Oud 30-06-09, 22:17
Atheros Atheros is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hilversum
Berichten: 1
Standaard

Hier in Hilversum volle bak 3G overal! Ook binnenshuis 5 streepjes 3G! In de Intercity naar Duivendrecht is er geen 3G. Alleen als je langs Bussum rijdt en bij aankomst bij Duivendrecht weer volle bak. Ik zet dan 3G uit en kan gewoon rustig via GPRS blijven MSN-en via IM. Wat wel raar is, in de Bijlmer is er geen 3G. Ga je een stukje richting station Bijlmer Arena, dan heb je volle bak. Er is dus duidelijk een dood stukje in de Bijlmer. Misschien denkt T-Mobile dat er niet veel mensen in de Bijlmer gebruik zullen maken van 3G? Het zou zo maar kunnen bij T-Mobile... haha. Verder op school (HES Amsterdam) geen 3G in het gebouw. Wel is het zo dat het een groot gebouw is met vele dikke betonnen muren. Gelukkig heb ik daar gewoon normaal bereik en kan ik gebruik maken van Wi-Fi op school. Buitenschool is er wel volop 3G.

Ik zelf ben dus redelijk tevreden. In mijn woonplaats heb ik overal 3G en waar ik kom ook. Alleen jammer van in de trein, maar dat stukje red ik ook wel met GPRS.
  #487  
Oud 01-07-09, 00:40
Guest-20161107182859
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

In mijn appartement complex is het gewoon drama. In 3 jaar tijd is het 3G bereik hier gewoon minder geworden. In mijn huiskamer veranderd mijn Xperia and iPhone constant van 2G naar 3G netwerk. Een stukje verder als je richting het Slotervaart ziekenhuis gaat is er letterlijk een gat in het dekkinggebied. Als ik daar langs loop of rij verlies ik verbinding met het netwerk en heb ik een paar honderd meter verder weerk vol 3G bereik.

Laat mij maar niet beginnen over sommige delen van Schiphol (H-pier een voorbeeld als je vertraging heb)
  #488  
Oud 03-07-09, 00:28
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Sinds de introductie van de 3GS gebruik ik dat model met een T-Mobile abonnement in plaats van een geleende 3G met een KPN-abonnement.

Ik reis regelmatig met de trein naar het zuiden van het land. Met die 3G/KPN combo kon ik in de trein heerlijk (snel) internetten. Met de 3GS/T-Mobile combo heb ik ten zuiden van Eindhoven alleen als de trein heel dicht bij de stations (Weert, Roermond, Sittard, Maastricht) is 3G verbinding! Toevallig was ik ook een dagje in Valkenburg en daar had ik buiten lopend niet eens 3G...

Zoals het nu (niet!) werkt is voor mij onacceptabel.

Wat is de procedure om met T-Mobile naar een oplossing te zoeken?

Naar welk adres moet ik mailen, of welk nummer moet ik bellen?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #489  
Oud 03-07-09, 08:43
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Sinds de introductie van de 3GS gebruik ik dat model met een T-Mobile abonnement in plaats van een geleende 3G met een KPN-abonnement.

Ik reis regelmatig met de trein naar het zuiden van het land. Met die 3G/KPN combo kon ik in de trein heerlijk (snel) internetten. Met de 3GS/T-Mobile combo heb ik ten zuiden van Eindhoven alleen als de trein heel dicht bij de stations (Weert, Roermond, Sittard, Maastricht) is 3G verbinding! Toevallig was ik ook een dagje in Valkenburg en daar had ik buiten lopend niet eens 3G...

Zoals het nu (niet!) werkt is voor mij onacceptabel.

Wat is de procedure om met T-Mobile naar een oplossing te zoeken?

Naar welk adres moet ik mailen, of welk nummer moet ik bellen?
Zoekt en gij zult vinden: Neem contact op met T-Mobile - T-Mobile
  #490  
Oud 03-07-09, 11:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvani Bekijk bericht
Zoekt en gij zult vinden: Neem contact op met T-Mobile - T-Mobile
Ja, die had ik uiteraard ook al gevonden. Ik denk dat ik mijn vraag specifieker had moeten stellen.

Ook ik heb veel last van de slechte dekking en wil dat T-Mobile een oplossing aanbiedt. Ik lees hier op het forum dat bij sommige mensen het contract is ontbonden of er een financiële vergoeding wordt aangeboden. Wat is de beste manier om tot een oplossing te komen? Een "mail" via het contactformulier? Een telefoontje naar de helpdesk? Een bezoek aan de T-Mobile shop? Dat zijn allemaal algemene kanalen die misschien beperkt zijn in hun oplossingsruimte. Wat is de concrete ervaring van mensen waarvoor het probleem is opgelost? Wie/wat helpt je echt verder?

Kortom: hoe kan ik dit het beste aanpakken? (met grootste kans op een oplossing)
  #491  
Oud 03-07-09, 11:19
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Klacht indienen hielp bij mij. Kreeg 6 maanden 50% korting
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #492  
Oud 03-07-09, 11:21
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Klacht indienen hielp bij mij. Kreeg 6 maanden 50% korting
Was het 6 maanden met de belofte dat in die 6 maanden het netwerk verbeterd wordt?

Of is het eenmalige financiële compensatie zonder dat er echt iets verbetert?
  #493  
Oud 03-07-09, 14:11
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

is een eenmalige financiele compensatie. Dus na 6 maanden verder niet meer zeuren zeg maar
volgende stap is ontbinden. Maar goed daar hebben we geen zin aan. In principe hebben we dat 3g toch niet direct nodig. Doen alles met gprs (scheelt batterij)..
6 maanden 50% korting is toch erg leuk.

3g dekking is gewoon belabberd als je het vergelijkt met een vodafone / kpn.
maar goed daar gaan al wat draadjes over.
  #494  
Oud 03-07-09, 14:32
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Ik heb ook geklaagd bij T-mobile over slechte of beter gezegd geen 3G ontvangst. Terwijl dit volgens de dekkingskaart hier wel zou zijn. Na diverse mailtjes over en weer en enkele bezoekjes aan de T-shop hebben ze me een voorstel gedaan. Óf ik kon mijn contract beëindigen (en dus de iPhone weer inleveren) óf ik kreeg per maand 5euro compensatie. Ik wou m'n iPhone niet kwijt dus heb ik gekozen voor het laatste. 5euro per maand korting gedurende de looptijd van het contract. Waarschijnlijk komt dit mede doordat ik nog een ander abbo bij T-Mobile heb lopen. Dit is een Flex abbo welke ik momenteel niet gebruik. Gelukkig is het bij Flex zo dat je beltegoed onbeperkt houdbaar is. Ik laat dit lekker oplopen en als mijn iPhone abbo afgelopen is, gaat deze simkaart er in en kan ik voorlopig weer even vooruit.
__________________
Eerst Iphone 2G US 8GB, toen Iphone 3G NL 8GB black en nu Iphone 4 16GB black
  #495  
Oud 03-07-09, 14:49
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ook maar bagger 3G verbinding hier.
  #496  
Oud 05-07-09, 15:18
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Wat een k*tverbinding hier. Alleen maar GPRS, terwijl ik volgens het kaartje van t-mobile binnen en buiten UMTS zou moeten hebben!
  #497  
Oud 05-07-09, 16:10
sonnyh's schermafbeelding
sonnyh sonnyh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 85
Standaard

hou toch op met T-mobile, echt de aller slechtste van Nederland
  #498  
Oud 05-07-09, 16:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Ben naar de T-Mobile shop gegaan waar ik de iPhone 3GS heb gekocht. Konden alleen een case aanmaken en ik zal worden teruggebeld. Het gemak waarmee de medewerkster deze procedure doorliep doet mij vermoeden dat ze deze wel vaker heeft uitgevoerd...
  #499  
Oud 05-07-09, 17:02
Patipod's schermafbeelding
Patipod Patipod is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ben naar de T-Mobile shop gegaan waar ik de iPhone 3GS heb gekocht. Konden alleen een case aanmaken en ik zal worden teruggebeld. Het gemak waarmee de medewerkster deze procedure doorliep doet mij vermoeden dat ze deze wel vaker heeft uitgevoerd...
Dit is normaal bij T-mobile. Ik moest destijds met mijn toestel naar de T-Shop voor een "kruistest". Hier word met een ander simkaartje geprobeerd of ik dan wel 3G had. Tevens werd dan weer met mijn simkaartje in een ander toestel geprobeerd om 3G te krijgen. Vandaar "kruistest". De jongen in de shop zei al tegen me dat dit geen zin zou hebben. Hij had zelf een iPhone en had ook geen 3G. Die dekkingskaart klopt voor geen meter werd mij verteld.
  #500  
Oud 05-07-09, 17:11
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh Bekijk bericht
hou toch op met T-mobile, echt de aller slechtste van Nederland
Tja, helaas wel de enige met de iPhone....
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.