//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tommot Tja, helaas wel de enige met de iPhone.... Of je moet hem los kopen voor een vermogen. Dan smeer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 05-07-09, 18:27
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommot Bekijk bericht
Tja, helaas wel de enige met de iPhone....


Of je moet hem los kopen voor een vermogen. Dan smeer ik het liever uit over 2 jaar
Kun je ook nog bellen en internetten... op gprs snelheid.
__________________
Heb ik ook allemaal.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 05-07-09, 22:09
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Zojuist had ik zowaar 3g-verbinding. Ik kreeg het op het moment dat het bereik van tmobile slechter werd. Een minuut later was het bereik weer goed en veranderde 3g weer in gprs. Gek toch? Al die tijd zit ik op de bank dus het kwam niet doordat ik me verplaatste...
  #503  
Oud 06-07-09, 15:59
haarbal haarbal is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar haarbal
Standaard 3g signaal

Het valt me op dat als ik de tel. ergens neerleg ik volledige ontvangst heb (al dan niet 3G), echter, als ik hem oppak gaat 3G er uit en als ik geen 3G had, gaat de ontvangst ook van 5 terug naar 1 a 2 streepjes. Leg ik hem dan weer ergens neer dan loopt hij weer op naar 5 str.
Vreemd.... andere mensen dit ook al opgevallen ??
  #504  
Oud 12-07-09, 00:27
Peter3GS Peter3GS is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DKKKK Bekijk bericht
Haha geweldig! Mijn ouders wonen sinds een tijdje op Vlieland en ik zal er deze zomer wel veel zijn. Vroeg me dus af hoe het zat met de 3G dekking maar dat is dus dik in orde!
Ik ben op vakantie op Terschelling maar helaas geen 3g alleen GPRS dus geen journaal op de camping bekijken. Verder wel tevreden met het toestel.
  #505  
Oud 13-07-09, 12:08
Damage147 Damage147 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik heb zelf net een week de 3Gs en heb altijd vollop bereik, buiten én binnen.
Alles behalve Gps
natuurlijk, die doet het binnen niet.
Ik laat nog wel weten hoe bereik in omliggende steden is, Enschede, Borne etc.
De 3G verbinding is bijna net zo snel als Wi-Fi

edit: in Hengelo(Ov) is het bereik dus goed, in andere steden moet ik nog testen.
  #506  
Oud 15-07-09, 13:55
dirk007 dirk007 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

rij maar eens rondje nederland, dan kom er vanzelf achter, hoeveel gaten er in het netwerk (3G) van t-mob. zit. Gewoon bagger slecht.
  #507  
Oud 16-07-09, 12:16
mpeters74
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik doe af en toe eens een check met speedtest.nl hoe mijn down en upload snelheid is. Nu kwam ik vanmorgen op een snelheid van omstreeks 5034 kbyte /seconde download. Ik klaag niet maar zit er een beetje van te kijken, volgens mij is dat toch circa 5 mb/sec. Zijn er mensen met meer van deze snelheden of snap ik het niet helemaal.
Kom uit Enschede en heb nog even gechecked of mijn Wi-Fi wel uit stond.

Laatst gewijzigd door mpeters74; 16-07-09 om 12:20.
  #508  
Oud 18-07-09, 19:18
Damage147 Damage147 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik heb zelf ook al eerder gehoord dat 3G en alle andere verbindingen super zij in E-de en H-Lo en nu kan ik Hengelo naar eigen ervaring bevestigen, ik zit nu in italië maar ik zal nog speedtest resultaten posten.
Ook E-de zal ik nog bevestigen en Borne+Delden testen. Ik ben echt tevreden want de komende 4 jaar zal ik me 98% van de tijd in H-lo en E-de bevinden ^^
  #509  
Oud 20-07-09, 22:24
goofy17 goofy17 is offline
• iOS 5.0.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: groene hart
Berichten: 44
Standaard

Is het mogelijk dat met mijn nieuwe t mobile profiel waarmee tethering mogelijk is, gedownload via een link op dit forum mijn 3G ontvangst helemaal weg is?
Ik heb dit speciaal voor mijn zeilvakantie geladen. Tethering werkt nu prima, maar in heel Friesland en omgeving IJsselmeer geen 3G ontvangst gevonden.
  #510  
Oud 21-07-09, 11:23
BartB BartB is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 43
Standaard

Fieldreport in de vakantie rond Enschede, Hengelo, Haaksbergen, Rekken: NUL verbinding. "Geen service".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damage147 Bekijk bericht
Ik heb zelf ook al eerder gehoord dat 3G en alle andere verbindingen super zij in E-de en H-Lo en nu kan ik Hengelo naar eigen ervaring bevestigen, ik zit nu in italië maar ik zal nog speedtest resultaten posten.
Ook E-de zal ik nog bevestigen en Borne+Delden testen. Ik ben echt tevreden want de komende 4 jaar zal ik me 98% van de tijd in H-lo en E-de bevinden ^^
Is het erg ingewikkeld om gewoon Enschede en Hengelo te tikken??
Overigens deel ik jouw ervaring absoluut niet. In het centrum van Enschede viel de 3G weg, en kreeg ik zelfs herhaaldelijk een "Geen service" in mijn scherm. Hengelo precies hetzelfde verhaal. Waardeloze dekking in het oosten van het land, kennelijk. Het verweer van T-Mobile zal wel zijn dat je daar te dicht bij de grens zit ofzo. Blij dat ik normaal gesproken in de randstad ben. Daar heb ik die problemen niet.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-07-09 om 14:38.
  #511  
Oud 21-07-09, 14:37
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Iemand ervaring met de bereikbaarheid in Eindhoven? Vanaf 28 september gaat mijn T-mobile abonnement in, maar hoor van andere plaatsen in Nederland verschillende reacties. Iemand ervaring hiermee?
  #512  
Oud 13-08-09, 12:49
Dipsausje Dipsausje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Nou volgens de coveragetool van T-Mobile zou ik vanuit huis (NO Helmond) t/m 2 km in alle richtingen 3G hebben. In praktijk heb ik zelfs bijna nooit GPRS (wel prima GSM bereik). Ik gebeld naar T-Mobile en die medewerker kon zien op zijn kaart dat ik in het centrum van Helmond wel 3G moest hebben, maar hier in de omgeving totaal geen dekking is. Lekker dat ze zo schaamteloos liegen.

In ieder geval krijg ik nu 3 maanden 20% korting, als het daarna nog niet gefixed is kan ik weer 3 maanden korting krijgen. De medewerker gaf wel aan dat hij niet verwachtte dat het gefixed zou worden..
  #513  
Oud 13-08-09, 12:52
tommot tommot is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dipsausje Bekijk bericht
Nou volgens de coveragetool van T-Mobile zou ik vanuit huis (NO Helmond) t/m 2 km in alle richtingen 3G hebben. In praktijk heb ik zelfs bijna nooit GPRS (wel prima GSM bereik). Ik gebeld naar T-Mobile en die medewerker kon zien op zijn kaart dat ik in het centrum van Helmond wel 3G moest hebben, maar hier in de omgeving totaal geen dekking is. Lekker dat ze zo schaamteloos liegen.

In ieder geval krijg ik nu 3 maanden 20% korting, als het daarna nog niet gefixed is kan ik weer 3 maanden korting krijgen. De medewerker gaf wel aan dat hij niet verwachtte dat het gefixed zou worden..
Heb je dat nu al gehoord? Ik heb dat ook gemeld maar ik moet 10 WERKweken (pfoe!) wachten voordat ze hebben gekeken of er wat is en ze me iets aan kunnen bieden.
  #514  
Oud 13-08-09, 13:02
Dipsausje Dipsausje is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommot Bekijk bericht
Heb je dat nu al gehoord? Ik heb dat ook gemeld maar ik moet 10 WERKweken (pfoe!) wachten voordat ze hebben gekeken of er wat is en ze me iets aan kunnen bieden.
Ik denk dat dat komt doordat ik zakelijk abonnement heb. En bij de zakelijke afdeling van T-Mobile is de administratie nog slechter, maar ze zijn wel een stuk behulpzamer geloof ik.

Het vervelende is alleen dat ik thuis wel Wi-Fi heb maar die valt de laatste tijd heel vaak weg(internet,tv en telefoon, niet de draadoze verbinding van de router), moet eens een monteur naar komen kijken maarja dan betaal je meteen weer €49 bij UPC. Dus nu heb ik en een internet abo over de kabel, en een iPhone abo, en dan nog zit ik regelmatig een avond zonder internet.

Wat dat betreft is T-Mobile trouwens nog een zeer klantvriendelijk bedrijf, de klantenservice is gratis, de wachttijden zijn altijd minuten en geen kwartieren en het antwoord is tenminste niet altijd: ow dan moet u eerst maar al uw kabels op eigen kosten vervangen, daarna kijken wij wel naar het probleem.
  #515  
Oud 13-08-09, 13:20
Phoef Phoef is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 85
Standaard

Omgeving Hoekschewaard ( Rotterdam ) uitstekend bereik!
  #516  
Oud 13-08-09, 19:18
~boi ~boi is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: A'dam
Berichten: 68
Standaard

hier op de Dam in Amsterdam kan ik niet eens bellen... laat staan 3G.
geen grapje, echt waar...

daarentegen heeft mijn Nokia 73 vol bereik (ook t-mobile)
  #517  
Oud 15-08-09, 13:32
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Kerkdriel super 3G bereik !
eindelijk
  #518  
Oud 17-08-09, 16:47
Sleurhutje Sleurhutje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 30
Standaard

Afgelopen 3 weken op de Veluwe (Garderen e.o.) geweest. 3G was een kansloos iets, maar ook mijn PDA met KPN en Vodafone had geen 3G. Meest spannende was dat bij een kleine inspectie bij de 4 GSM-masten die ik tegen ben gekomen van KPN ook stickers van T-Mobile zaten. Zelfs onder de mast bij geen van beide providers 3G. Dus men wenst in die gebieden duidelijk niet te investeren, zelfs niet als je infrastructuur inhuurt.

Ben blij weer thuis te zijn in 0251 en weer vol 3G heb.
  #519  
Oud 18-08-09, 16:09
Matth Matth is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarbal Bekijk bericht
Het valt me op dat als ik de tel. ergens neerleg ik volledige ontvangst heb (al dan niet 3G), echter, als ik hem oppak gaat 3G er uit en als ik geen 3G had, gaat de ontvangst ook van 5 terug naar 1 a 2 streepjes. Leg ik hem dan weer ergens neer dan loopt hij weer op naar 5 str.
Vreemd.... andere mensen dit ook al opgevallen ??
Daar heb ik thuis ook last van. Liggend heb ik een streep of 2-3. Pak ik hem op, verdwijnt de verbinding...3 min 3 = 0 Hoogst irritant dus. Ben inmiddels met de klantenservice in de weer en heb Alexander Hamel, de director Klantenservice, ook maar meteen een mail gestuurd
  #520  
Oud 18-08-09, 18:59
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Kwam dit kaartje tegen op het t-mobile forum :

GSM Coverage Maps | Netherlands | T-Mobile Netherlands B.V (T-Mobile NL) | Coverage Map


Als je dan even kijkt naar het KPN kaartje... lange weg te gaan T-mobile
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 12:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 19-01-10 00:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 19:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.