//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Zoals ik eerder al aan heb gegeven had de Iphone binnenhuis en buitenshuis (in de tuin) géén 3G verbinding. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #541  
Oud 03-09-09, 11:03
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Zoals ik eerder al aan heb gegeven had de Iphone binnenhuis en buitenshuis (in de tuin) géén 3G verbinding. De Nokia E71 wel.

Tsja, waar zou het dan aan liggen.......................
Alleen zo jammer dat internetten op de E71 niks voorstelt

Ik heb vodafone en heb op heel veel plekken wel 3G, dus het zal wel een combinatie zijn van slechtere 3G ontvangst van de Iphone en slechte 3G dekking van T-Mobile.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 03-09-09, 13:32
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard

Haha, de Nokia E71 heeft een hele andere doelgroep als de Iphone. Als je veel wilt gaan surfen op het internet moet je natuurlijk niet de E71 nemen. Áls de Iphone een goede verbinding heeft staat hij wat surfen betreft natuurlijk vér boven de E71.

Maar daar gaat het nu even niet om.
Er wordt enorm veel geklaagd over TMobile.
Maar ik vind het struisvogelpolitiek.
Punt 1, we wéten van tevoren dat TMobile op datrgebied niet hoog scoort. Jij hebt dat opgelost door Vodafone te nemen.
Punt 2, We weten ook dat de Iphone op ontvangstkwaliteit in vergelijking met andere toestellen ook slecht scoort.
Die 2 tesamen is een hele slechte combi.
Nu heeft de Iphone natuurlijk ook vele goede punten. Volgens mij kan men het beter daar over hebben dan het punt van de slechte ontvangst maar steeds uit te blijvgen melken.
Hopelijk heeft de volgende Iphone een betere ontvangst maar voor nu zeg ik, laat iedereen eens ophouden met zeuren over de TMobile dekking.
  #543  
Oud 04-09-09, 17:33
wimpie01 wimpie01 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seminifeer Bekijk bericht
Hopelijk heeft de volgende Iphone een betere ontvangst maar voor nu zeg ik, laat iedereen eens ophouden met zeuren over de TMobile dekking.
Daar ben ik het niet mee eens. Als je een product aanbiedt dan moet het gewoon goed werken. Ongeacht of je in Friesland of Limburg woont. Het kan niet zo zijn dat het in de ene stad perfect werkt en een dorp verderop waardeloos is.
Maar dat even terzijde, ik ben vandaag door TMobile gebeld met de mededeling dat ik mijn abonnement kan opzeggen vanwege de zeer slechte ontvangst. De medewerker was heel begripvol. Ik vind het spijtig mijn iphone te moeten inleveren maar een goede ontvangst is natuurlijk het belangrijkst!
  #544  
Oud 05-09-09, 06:56
seminifeer seminifeer is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 116
Standaard nuanceren

T-Mobile biedt het product aan dat de klant wil. Namelijk de Iphone !
Het blijkt dat de klanten (hopelijk) de sterke punten tegen de zwakke punten hebben afgewogen en in grote getale zo'n toestel aanschaffen.
Het netwerk van TMobile blijkt met een Nokia wél te voldoen. TMobile gaat dit echt niet beter maken om alleen de Iphonebezitters een beetje te kunnen helpen met de slechte ontvangst van hun toestel.

Als de Iphonebezitters wereldwijd en dus in grote getale gaan klagen over de slechte ontvangstkwaliteit, en daarbij worden geholpen door de diverse media gaat Apple er in een volgend model er misschien wat aan doen.
Als Apple dat regelt (én in hun standaardagenda ook weeknummers gaat vermelden) ga ik er ook eentje kopen .

Gezien de verkoopaantallen zal Apple zich er nu niet druk om maken.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.