//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag naar TMO gebeld: wanneer mogen wij (TMO Abo's) gebruiken maken van het " nieuwe" TMO netwerk (TMO en Orange netwerk). Dame zegt: uiterlijk september ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 02-08-08, 00:57
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Vandaag naar TMO gebeld: wanneer mogen wij (TMO Abo's) gebruiken maken van het " nieuwe" TMO netwerk (TMO en Orange netwerk). Dame zegt: uiterlijk september 2009 (jawel 2009) zullen alle TMO Abo's via het verbeterde netwerk bellen. Overigens is dat de einddatum, volgens de TMO dame kan het dus best zijn dat je volgende week al via een Orange GSM mast kan bellen.....ben benieuwd!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 02-08-08, 01:43
hood hood is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 1
Standaard Slecht bereik of no service

Ik heb nog een echte iphone uit amerika en heb deze week voor de 2e x in 2 maanden heel slecht bereik of geen bereik.De 1e x had ik hem net,van alles geprobeerd,internet doorgespit opnieuw geinstalleerd en weet ik niet wat.zeg maar alles wat er viel te lezen hier of waar dan ook. na 5 dagen in 1 x weer vol bereik hier in amsterdam.
Nu begon het maandag weer spontaan. Heb me ingehouden en niks er aan gedaan en nu net kan ik je melden dat ik weer vol bereik heb.Ik juich niet te vroeg maar kan hierbij wel iedereen uit de droom halen dat opnieuw hacken of weet ik veel wat zal helpen,dit ligt puur aan t-mob.

De 1e x werd ik een week nadat ie weer goed werkte ,gebeld door t-mob. dat de zendmasten een schop moesten hebben(of wat er van waar is).
Had ook al een nieuwe sim geprobeerd.

Je kan t-mob wel bellen maar weet dat ze alleen maar naar een dekkingskaartje kijken .Alleen ben ik wel terug gebeld.

Ga nu weer kijken hoe lang hij het uit houdt maar ga in iedergeval niet weet ik veel wat doen om hem weer aan de praat te krijgen.
Er is iets met de combi iphone t-mob wat niet echt goed loopt ,heb al t-mob sinds de begintijd van BEN en eigenlijk nooit probl. gehad

Misschien stelt het iemand gerust of juist niet hahahahah

hood
  #83  
Oud 02-08-08, 11:25
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

Ik zal van de week ook ff bellen met t-mobile.Was gister ff dorp ingeweest maar ik heb nergens in het dorp 3g dekking.Als ik dan op de kaart kijk moet ik zowel binnen als buiten huis goed bereik hebben maar helemaal niks alleen 2g verbinding, en dat is zelfs niet super binnen huis maar 1a2steepjes.
  #84  
Oud 02-08-08, 13:16
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door THEBLUEDEVIL Bekijk bericht
Ik zal van de week ook ff bellen met t-mobile.Was gister ff dorp ingeweest maar ik heb nergens in het dorp 3g dekking.Als ik dan op de kaart kijk moet ik zowel binnen als buiten huis goed bereik hebben maar helemaal niks alleen 2g verbinding, en dat is zelfs niet super binnen huis maar 1a2steepjes.
Ik heb ook precies hetzelfde
  #85  
Oud 02-08-08, 17:45
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Het rare was wel... Ik liep vandaag ergens in een dorp en daar had ik echt VOL 3G Bereik en VOL Telefoonbereik. Kortom heel apart!
  #86  
Oud 02-08-08, 18:02
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Was vandaag naar Corpus in Oegstgeest/Leiden, dat nieuwe museum. Daar werd gevraagd de mobiele telefoons uit te zetten. Gelukkig hoef je daar met een Ipone 3G niet om te denken. Bij de eerste stap binnen al geen ontvangst meer met de Iphone 3G. En dan bedoel ik niet alleen 3G maar totaal geen ontvangst.
En dat allemaal dankzij T-Mobile met hun 1800 netwerk.
  #87  
Oud 02-08-08, 18:05
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Ik word er ook zo ziek van, geen service rond en in het huis.
Heb TM gebeld en de klacht doorgegeven ze vertelde mij dat het 15 of 18 dagen zou duren voordat ik wat zou horen mbt. tot het probleem.
In het snelste geval misschien volgende week.
Ik wacht nog even tot woensdag en dan mogen (hoe erg ik het ook vind) ze de IPhone en abonnement terug hebben (valt namelijk dan nog onder de 8 dagen) en ga voorlopig gewoon verder met m'n motorola en KPN, want dat is wel wat anders dan die T-Mobile.
Ik begrijp ook niet dat Apple met deze firma in zee is gegaan, er zijn weet niet hoeveel dekkingsklachten (ook al voor de introductie van de IPhone), wat ik overigens niet wist, anders zou ik me nog wel een keer bedenken.

Laatst gewijzigd door puccini; 02-08-08 om 18:15.
  #88  
Oud 02-08-08, 18:11
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

ja, daar heb je gelijk in puccini, maar ik vermoed dat de deal die ze al hadden met TM in Duitsland wel meegewerkt heeft in de beslissing van Apple!

Ik hoop dat de iphones gewoon snel te krijgen zijn bij alle aanbieders!

maarja, eigenlijk wil ik geen 2 jaar aan een abo vast zitten, dus ik hoop dat mijn oom er snel een paar in Italië te pakken krijgt
  #89  
Oud 02-08-08, 20:57
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

De deal is inderdaad in Duitsland gesloten. Demotoestellen in alle winkels komen ook van Deutsche Telecom en niet van T-Mobile NL.
  #90  
Oud 02-08-08, 21:29
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Ik denk dat we met z'n alle pas over een half jaar moeten ordelen over het bereik van T-Mobile, Ik heb perfecte dekking maar laten we niet vergeten dat T-Mobile in de migratie zit met het Orange netwerk. En ook dat de 3G iPhone een mindere antenne heeft dan de 2G.

Tsja; ik vind al dat gezeik dikke onzin; ik heb bij mijn ouders ook haast geen bereik waar ik eerder wel bereik had, ik wacht rustig af. Mensen moeten 1maal altijd iets te klagen hebben; zien alleen de dingen die niet goed gaan.
  #91  
Oud 02-08-08, 21:32
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Ik denk dat we met z'n alle pas over een half jaar moeten ordelen over het bereik van T-Mobile, Ik heb perfecte dekking maar laten we niet vergeten dat T-Mobile in de migratie zit met het Orange netwerk. En ook dat de 3G iPhone een mindere antenne heeft dan de 2G.

Tsja; ik vind al dat gezeik dikke onzin; ik heb bij mijn ouders ook haast geen bereik waar ik eerder wel bereik had, ik wacht rustig af. Mensen moeten 1maal altijd iets te klagen hebben; zien alleen de dingen die niet goed gaan.
Ben het totaal niet met je eens. Heb momenteel al een Iphone 1G en de grootste rede om een Iphone 3g te bestellen is de hogere snelheid van het internet.
Als nu blijkt dat je op heel weinig plaatsen een 3G verbinding hebt is dat toch best zuur.

Laatst gewijzigd door SuperDutch; 02-08-08 om 21:36.
  #92  
Oud 02-08-08, 21:36
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Ik denk dat we met z'n alle pas over een half jaar moeten ordelen over het bereik van T-Mobile, Ik heb perfecte dekking maar laten we niet vergeten dat T-Mobile in de migratie zit met het Orange netwerk. En ook dat de 3G iPhone een mindere antenne heeft dan de 2G.

Tsja; ik vind al dat gezeik dikke onzin; ik heb bij mijn ouders ook haast geen bereik waar ik eerder wel bereik had, ik wacht rustig af. Mensen moeten 1maal altijd iets te klagen hebben; zien alleen de dingen die niet goed gaan.

Je zou wel anders praten als je net als de meeste in dit topic ook slecht of geen bereik had.

Je mag in je handjes klappen dat het werkt. Hoe is dat nu 3g internetten op de iphone ?
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #93  
Oud 02-08-08, 21:40
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Ik denk dat we met z'n alle pas over een half jaar moeten ordelen over het bereik van T-Mobile, Ik heb perfecte dekking maar laten we niet vergeten dat T-Mobile in de migratie zit met het Orange netwerk. En ook dat de 3G iPhone een mindere antenne heeft dan de 2G.

Tsja; ik vind al dat gezeik dikke onzin; ik heb bij mijn ouders ook haast geen bereik waar ik eerder wel bereik had, ik wacht rustig af. Mensen moeten 1maal altijd iets te klagen hebben; zien alleen de dingen die niet goed gaan.
Wat is dat voor ONZIN wat je daar uitkraamt.
NIETS half jaar wachten.
Van die Migratie wisten ze ruim van te voren., dan hadden ze geen Iphone moeten gaan verkopen.
We betalen op z'n minst 30 EURO per maand, en daar mag je toch van verwachten dat je op z'n minst kunt bellen.
Nee, het is echt een zootje daar bij T-Mobile, en ze laten de klanten er voorop draaien.
En daar bedank ik voor, en hoop met mij vele anderen.

Blijf jij nog maar een half jaartje wachten. Suc6
  #94  
Oud 02-08-08, 21:40
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackherrie Bekijk bericht
Je zou wel anders praten als je net als de meeste in dit topic ook slecht of geen bereik had.

Je mag in je handjes klappen dat het werkt. Hoe is dat nu 3g internetten op de iphone ?
Bij mij werkt het perfect; soms minder bereik en had laatst met die storing compleet geen bereik. Ik weet dat ze bezig zijn met het netwerk wat betreft Orange; ik ben blij met mijn iPhone. Ik zie het hoopvol in, ga nu op naar het 4e jaar bij T-Mobile. Beetje jammer dat heel veel mensen alleen negatief zijn.
  #95  
Oud 02-08-08, 22:13
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Bij mij werkt het perfect; soms minder bereik en had laatst met die storing compleet geen bereik. Ik weet dat ze bezig zijn met het netwerk wat betreft Orange; ik ben blij met mijn iPhone. Ik zie het hoopvol in, ga nu op naar het 4e jaar bij T-Mobile. Beetje jammer dat heel veel mensen alleen negatief zijn.
Tuurlijk negatief wij betalen zoon 30 euro per maand en dan heb je geeneens 3G! Waarom denk je dat alle mensen zoon Iphone 3G kopen? Om er snel mee hun zaken mee te kunnen regelen en snel te internetten. Toevallig was ik vanmiddag ergens waar ik wel vol 3G bereik had en dan merk je echt dat het een supersnel ding is. Maar je verwacht dat je dat in heel nederland mag hebben en dan krijg je het niet. Dus ik vind het wel dan iets om negatief over te zijn ja.
  #96  
Oud 02-08-08, 22:13
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Laten we eerlijk zijn. De mensen die geen bereik hebben hoor je hier, de mensen met goed bereik vinden het wel best. Denken jullie nu werkelijk dat het bij KPN of Vodafoon of weet ik wat voor provider er geen topic was met "KPN/Vodafoon Slechte 3G dekking". Face it jullie hebben gewoon pech, hier in het dorp heb ik volle 3g dekking in en om het huis, met KPN 0 dekking, dus het is heel erg afhankelijk waar je zit, niet de provider. Als de providers eens gewoon al hun masten zouden delen, had je het probleem niet!
  #97  
Oud 02-08-08, 23:26
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Maar we hebben het niet alleen over 3G internet, maar ook over gewoon helemaal niet kunnen bellen. T-Mobile heeft met een 1800 netwerk nu eenmaal een slecht bereik binnen gebouwen. Samen gaan met Orange netwerk lost dat niet op. In combinatie met de mindere antenne van de Iphone 3G krijg je heel snel geen ontvangst. Ik kan dus 40 uur per week mijn Iphone niet gebruiken om te bellen op mijn werkadres.
  #98  
Oud 02-08-08, 23:34
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pdreissen Bekijk bericht
Laten we eerlijk zijn. De mensen die geen bereik hebben hoor je hier, de mensen met goed bereik vinden het wel best. Denken jullie nu werkelijk dat het bij KPN of Vodafoon of weet ik wat voor provider er geen topic was met "KPN/Vodafoon Slechte 3G dekking". Face it jullie hebben gewoon pech, hier in het dorp heb ik volle 3g dekking in en om het huis, met KPN 0 dekking, dus het is heel erg afhankelijk waar je zit, niet de provider. Als de providers eens gewoon al hun masten zouden delen, had je het probleem niet!
Als je ogen eens goed te kost geeft hoor je wel degelijk voornamelijk negatieve reacties m.b.t. bereik van het T-Mobile netwerk, kijk ook eens bij de div. fora zoals o.a. one more thing e.a.
  #99  
Oud 03-08-08, 00:37
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

ik heb mijn t mobile sim ook in andere toestellen geprobeerd en het bereik is in alle toestellen even slecht dus ik kan er vanuit gaan dat het in mijn geval niet aan de antenne van de iPhone ligt. En als ze zo druk zijn met orange intergratie, waarom melden ze dat dan niet als je met klachten de ks belt? En waarom was het dan twee jaar geleden ook al slecht? Ze hebben in twee jaar tijd her netwerk gewoon nooit verbeterd hier waar ik woon. Anyway, ik had gehoopt dat tmo beter zou zijn geworden en volgens de dekkingskaart is dat ook zo. Jammer dat de praktijk anders is.

Laatst gewijzigd door leama; 03-08-08 om 00:43.
  #100  
Oud 03-08-08, 15:27
prozei prozei is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Maar we hebben het niet alleen over 3G internet, maar ook over gewoon helemaal niet kunnen bellen. T-Mobile heeft met een 1800 netwerk nu eenmaal een slecht bereik binnen gebouwen. Samen gaan met Orange netwerk lost dat niet op. In combinatie met de mindere antenne van de Iphone 3G krijg je heel snel geen ontvangst. Ik kan dus 40 uur per week mijn Iphone niet gebruiken om te bellen op mijn werkadres.
3g is zoiezo een 2100MHz netwerk en orange beschikt wel over een 900MHz vergunning. deze nu dus in bezit van t-mobile.
ik denk dat de migratie wel een flinke verbetering op gaat leveren.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 12:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 19-01-10 00:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 19:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.