//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) net WEER met t-slobile gebeld omdat ik nog NOOIT 3g heb gehad en ik hier binnen en buiten volop 3g zou moeten hebben.. nu moest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 04-08-08, 12:34
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

net WEER met t-slobile gebeld omdat ik nog NOOIT 3g heb gehad en ik hier binnen en buiten volop 3g zou moeten hebben..
nu moest ik de vliegtuigmodus inschakelen, daarna uitschakelen.
daarna alle netwerkinstellingen herstellen, en dan zou ik 3g moeten hebben..
had 10 seconde 3g, dus bedank de meneer en hang op, en pats boem, weg 3g
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 04-08-08, 13:04
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Tsja, hier thuis ook geen 3G, ik was er al bang voor. Maar goed, thuis heb ik toch Wi-Fi. Ben benieuwd hoe het onderweg is en op mijn werk, morgen in de trein maar eens goed in de gaten houden!
  #123  
Oud 04-08-08, 13:29
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Op mijn werk in Den Bosch is het trouwens ook niet alles. GSM bereik is goed maar 3G is slecht, nog net 1 streepje soms helemaal niets. Ook mijn t-mobile sim in een Samsung F700 geprobeerd en ook daar geen 3G.
  #124  
Oud 04-08-08, 14:44
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb naast de Iphone 3G ook een Neonode N2 (leuke phone!). Die Neonode had ook een bar slechte ontvangst. Met de firmware update van 22 juli hebben ze dit probleem opgelost. Nu is de onvangst als met elk ander toestel; goed dus. Zou het met de Iphone 3G ook softwarematig kunnen worden opgelost ?
  #125  
Oud 04-08-08, 16:29
dutch_fox dutch_fox is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Heel typisch, volgens het 3G dekkingskaartje op de in de startpost aangegeven link staat dat ik binnen dekking moet hebben, en op sommige plekken alleen buiten. In de praktijk blijkt echter dat ik totaal geen 3G ontvangst heb in Huissen (tussen Arnhem en Nijmegen).

Ik dus naar de T-Mobile shop in Arnhem. Die gast kijkt ook op een dekkingskaartje en daar wordt aangegeven dat er inderdaad nog bijna geen dekking is in mijn gebied.

Het lijkt er dus op dat T-Mobile de boel voor de onwetende klanten dus rooskleuriger voorstelt dan het in werkelijkheid is.
  #126  
Oud 04-08-08, 18:04
i-HKA i-HKA is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Het lijkt er dus op dat T-Mobile de boel voor de onwetende klanten dus rooskleuriger voorstelt dan het in werkelijkheid is.
Daar zijn we het zo langzamerhand wel over eens toch...
Veel beloven maar waar maken ho maaaaaarrrrrrr
De IT en telecom wereld is er een van veel beloftes en ...
  #127  
Oud 04-08-08, 18:09
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Als bedrijven een product aantoonbaar (en hele serie postcodes bijvoorbeeld maar ook een andere coveragetool als de online tool voor consumenten) rooskleuriger voorstellen dan de werkelijkheid is en je daarvoor ook nog vorstelijk laten betalen is er maar één weg ... een consumentenorganisatie als de consumentenbond, kassa of kieskeurig. Ik heb zelf (nog) geen iPhone, maar als het mij zou overkomen....
  #128  
Oud 04-08-08, 18:20
r21 r21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Ik ben heel erg benieuwd naar het bereik dat ik straks heb met T-mobile in Tilburg, Eindhoven en omstreken. Heb bewust postcode check laten doen om problemen te voorkomen. In het verleden met orange slechte ervaringen qua bereik en toen kreeg ik wat factuurkortingen maar contract ontbinden kon niet.

Lees hier en op internet veel negatieve verhalen over het hele 3G gebeuren., Nu is 3G al zo oud als maar zijn kan, het bestaat al lang maar was nog niet gebruiksklaar, en dan nog deze problemen. Jammer! Hopelijk heb ik meer succes!

Laatst gewijzigd door r21; 04-08-08 om 23:06.
  #129  
Oud 04-08-08, 19:29
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

iemand ervaring met 3g in sneek en omstreken?
  #130  
Oud 04-08-08, 19:42
PSlomp PSlomp is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 31
Standaard

Mochten er mensen zijn die ervaring hebben met de dekking in Hoogeveen e.o, dan hoor ik graag jullie bevindingen.

Thanks
  #131  
Oud 04-08-08, 19:49
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik woon in de zaanstreek. 3G met 3 streepjes binnen. geen probleem. buiten nog niet getest. Coverage tool zegt dat ik binnen goed bereik zou moeten hebben. klopt ook.
  #132  
Oud 04-08-08, 20:12
Foxke Foxke is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik zit op m'n werk in waalwijk zo goed als naast een gsm/3g zendmast, heb volledig bereik met 3g, maar als ik dan wil internetten krijg ik alleen maar time-outs.. Af en toe heb ik geluk en dan doet ie het ineens, en dat gaat dan ook lekker vlot zoals zou moeten. Maar het merendeel werkt het gewoon niet. Dat rondje blijft maar draaien dat ie met de verbinding bezig is maar er gebeurt niks.
Bij een andere paal in het centrum heb ik daar ook regelmatig last van, terwijl ik dan ook 100% zeker naast een 3g mast sta.
Uit en aan zetten van de 3g verbinding helpt niks, uit en weer aanzetten van de iPhone helpt ook niet...

Iemand meer ervaring daarin?
  #133  
Oud 04-08-08, 20:23
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik moest van t-mobile de netwerkinstellingen herstellen. misschien dat dat helpt?

ik moest 3g inschakelen ( Wi-Fi uit)
vliegtuigmodus aan
vliegtuigmodus uit
en dan netwerkinstellingen herstellen.
  #134  
Oud 04-08-08, 23:11
Sights Sights is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Friesland
Berichten: 25
Standaard

Tja ik heb ook problemen met ontvangst. Woon in Friesland en hier(regio Harlingen) heb ik geen 3G en meest al ook geen gewoon telefoon-ontvangst. Dat is wel erg waardeloos. Ik heb contact met T Mobile gezocht en ik kan mijn contract afkopen met behoud van toestel. (incl. code voor simlock vrij maken) Dus is denk dat ik dat maar doe ......
  #135  
Oud 04-08-08, 23:17
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sights Bekijk bericht
Tja ik heb ook problemen met ontvangst. Woon in Friesland en hier(regio Harlingen) heb ik geen 3G en meest al ook geen gewoon telefoon-ontvangst. Dat is wel erg waardeloos. Ik heb contact met T Mobile gezocht en ik kan mijn contract afkopen met behoud van toestel. (incl. code voor simlock vrij maken) Dus is denk dat ik dat maar doe ......
Dat ga ik denk ik maar ook laten doen...
  #136  
Oud 04-08-08, 23:36
The Quote's schermafbeelding
The Quote The Quote is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Uden, Nederland
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sights Bekijk bericht
(incl. code voor simlock vrij maken)
Als je die code dan even openbaar maakt Want da zal natuurlijk gewoon een standaard code zijn En dan heb ik gewoon simlock vrije zonder jailbreak
  #137  
Oud 05-08-08, 00:19
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Ik zit hier in Rotterdam,en moet zeggen dat de 3G ontvangst me mee valt,op veel plekken kan ik perfect internetten,met volle bak 3G,ook onderweg in de auto.

In huis is het waardeloos,maar daar heb ik gelukkig wle vol "gewoon" bereik om te bellen.
  #138  
Oud 05-08-08, 00:24
GePRO GePRO is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: balkbrug
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar GePRO
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PSlomp Bekijk bericht
Mochten er mensen zijn die ervaring hebben met de dekking in Hoogeveen e.o, dan hoor ik graag jullie bevindingen.

Thanks


woon in balkbrug heb vriend in hoogeveen dus kom er vaak


NOG NOOIT 3G VERBINDING GEHAD


helemaal nergens
morgen maar ff belletje doen.

GePRO
  #139  
Oud 05-08-08, 00:24
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Wat gaat dat kosten dat afkopen ? restant van de maanden + 120 euro voor simlock verwijderen ? (23 * 29,50 + 120 = 798,50 euro) ?? Lijkt me een beetje errug veel....En wie weet wordt het nog wat met TMO...
  #140  
Oud 05-08-08, 08:01
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sights Bekijk bericht
Tja ik heb ook problemen met ontvangst. Woon in Friesland en hier(regio Harlingen) heb ik geen 3G en meest al ook geen gewoon telefoon-ontvangst. Dat is wel erg waardeloos. Ik heb contact met T Mobile gezocht en ik kan mijn contract afkopen met behoud van toestel. (incl. code voor simlock vrij maken) Dus is denk dat ik dat maar doe ......
En wat kost dat geintje dan? Want daar heb ik ook wel oren naar.

Ik ben trouwens gisteren netjes door T-Mobile terug gebeld inzake mijn netwerk probleem en unlock code. Geen goed nieuws!

Volgens de netwerk mannen van T-Mobile is er in mijn wijk geen probleem! WAT! Ik zou zeggen kom ff bij mij thuis meten ofzo! Ze gaan nog wel verder onderzoek doen maar dat duurt dan weer een paar dagen... hoezo ik word aan het lijntje gehouden!

SIM Unlock kunnen ze op het moment gewoon NIET geven, waarschijnlijk pas vanaf volgende week of de week daarop.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:55.