//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Zoals?? Ik vind dit vrij coulant van t-mobile. Abbo laten beeindiggen voor een kleine betaling +/- 50 euro en Iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 05-08-08, 15:08
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Zoals??

Ik vind dit vrij coulant van t-mobile.
Abbo laten beeindiggen voor een kleine betaling +/- 50 euro en Iphone laten overnemen voor een redelijke marktprijs.
T-mobile komt uiteindelijk zijn afspraak niet na.
Maar weer verder ONtopic.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 05-08-08, 15:09
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik hoop dat ze mij deze keuze ook gaan voorleggen. Dan gaat die iPhone gewoon terug en het contract erbij! Ik haal er wel 1 uit Belgie/Italie dan. Hoef ik in ieder geval niet met dat T-Slowbile te zitten, wat een slechte organisatie zeg!
  #163  
Oud 05-08-08, 15:10
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

je kan dan toch beter 2 jaar aan het abbo vastzitten dan het voor 1056 euro af te kopen :s als je het afkoopt dan kan je de belminuten waar je recht op hebt nogineens opmaken..dus betaal je voor belminuten die je nooit gehad hebt..
  #164  
Oud 05-08-08, 15:14
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 Bekijk bericht
je kan dan toch beter 2 jaar aan het abbo vastzitten dan het voor 1056 euro af te kopen :s als je het afkoopt dan kan je de belminuten waar je recht op hebt nogineens opmaken..dus betaal je voor belminuten die je nooit gehad hebt..
Daarom slaat het ook helemaal nergen op
Betalen voor iets wat je niet krijgt
  #165  
Oud 05-08-08, 15:17
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Toch vreemd, T-Mobile heeft klanten ook wel korting aangeboden omdat ze geen bereik hadden. Ze kijken zeker per klant wat ze aanbieden.
  #166  
Oud 05-08-08, 15:27
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Dat zie je inderdaad ook, en die korting varieert van 20% tot 50% van wat ik hier en daar gelezen heb.
  #167  
Oud 05-08-08, 17:50
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

zo nou net 2 seconden geleden iemand van t-mobile aan de lijn gehad.
hij geeft aan dat er inderdaad een mindere dekking is bij mij (bedankt) maar voor de rest kon hij aangeven dat aan het einde van het jaar siginificant beter moet zijn omdat de dekking van orange bijmij inde buurt veel beter is.
1 jan moet alles omgezet zijn dus dan zal het beter zijn.

hetgeen wat hij uit zich zelf heeft aangeboden is dat ik tot het einde van het jaar 50 % korting krijg, en hier ben ik toch zeker tevreden mee en netjes.
__________________
iPhone 4 32Gb,iPad Wi-Fi 64gb,iPhone 3G 16Gb
  #168  
Oud 05-08-08, 17:52
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel Bekijk bericht
zo nou net 2 seconden geleden iemand van t-mobile aan de lijn gehad.

1 jan moet alles omgezet zijn
Ha, dit is dus wel interessante info!
  #169  
Oud 05-08-08, 17:53
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Ha, dit is dus wel interessante info!

voor veel van ons zeker , hopen dat nu meer mensen gebeld gaan worden met meer info en die een beetje gelijk zijn aan de mijne
  #170  
Oud 05-08-08, 18:16
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grample Bekijk bericht
Ik ben iig lang blij dat ik niet 2 jaar lang rond moet lopen met geen 3G bereik op mijn woonplaats maar eerlijk gezegd had ik beter verwacht, zoals korting op maandelijkse abonnement kosten (was niet mogelijk) of dergelijke.

Het gekke is dat ze me niet eens konden vertellen wanneer er wel 3G dekking zal zijn in Boxmeer en omgeving...

En nu weer aan iedereen doorgeven dat ik weer mijn oude nummer gebruik
Same here dude! Heb net een uur met t-mobile aan de telefoon gehangen zal vanavond mijn verhaal even "kort" hier posten.
  #171  
Oud 05-08-08, 18:27
Alan Alan is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1
Unhappy 3G dataverkeer maximaal 4 minuten mogelijk bij vol 3G bereik

Edit: Voor degene van het forum die dit bericht heeft verplaatst. Even voor de duidelijkheid: Dekking is uitstekend (lees VOL 3G bereik) daar ligt het niet aan. Ben in de veronderstelling dat dit een nieuw topic moet zijn.

Goedemiddag,

In het kort:
Sinds 11 juli heb ik net zoals menig ander hier op het forum een iPhone 3G. Sinds dag 1 heb ik niet optimaal gebruik kunnen maken van 3G-dataverkeer: na 3/4 minuten valt geen dataverkeer meer mogelijk, wel bellen/gebeld worden! In het begin dacht ik aan activatieproblemen maar dat is duidelijk niet het geval. (Reeds gebeld naar T-mobile, zonder succes)

Waar heb ik dit getest:
- Amersfoort
- Zeist
- Utrecht
- Amsterdam
- ...

Wat is de precieze foutmelding:
'Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert'. Zie de onderstaande screenshots:
1 - Vol 3G bereik, dataverkeer mogelijk[/url]
2 - Na 5 minuten: Vol 3G bereik, geen dataverkeer meer mogelijk[/URL]

Testen/probleemoplossing:
- Netwerkinstellingen gereset --> tot 4 minuten dataverkeer over 3G mogelijk.
- Aan/uit zetten van toestel --> tot 4 minuten dataverkeer over 3G mogelijk.
- Met collega (ook bezitter van iPhone 3G) van SIM-kaart gewisseld --> hij kon met mijn SIM-kaart oneindig gebruik maken van 3G. Echter met zijn SIM-kaart, je raad het al, tot 4 minuten dataverkeer mogelijk.
- Gisternacht heb ik met de volledige inhoud en alle instellingen gewist mbv het menu in de iPhone (duurde bijna twee uur!!!) --> geen resultaat.
- Gisternacht, update 2.0.1 binnengehaald en geïnstalleerd --> geen resultaat, weer tot 4 minuten dataverkeer mogelijk.
- Vandaag langs geweest bij T-mobile en Belcompany --> advies: opsturen naar Apple.

Kortom, ik van alles geprobeerd en getest. Ik denk persoonlijk dat het in de iPhone zelf zit. Foutje van Apple?

Vraag aan lezers van het iPhoneclub-forum:
Voordat ik de iPhone ga opsturen, heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Alan
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0001.jpg‎ (44,3 KB, 42x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0002.jpg‎ (43,0 KB, 42x gelezen)

Laatst gewijzigd door Alan; 05-08-08 om 18:37.
  #172  
Oud 05-08-08, 22:08
.nck .nck is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

In mijn woonplaats 0,0 bereik wat betreft 3G. Tot de bebouwde kom... en dan valt het weg....
Volgens het dekkingskaartje zou ik hier buiten 3g dekking moeten hebben, helaas is dat niet het geval. GSM verbinding is wel 100% in orde, maar die gebruikt een andere mast.

Postcode: 2665 (Bleiswijk)
  #173  
Oud 06-08-08, 01:26
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Wat gebeurt er met het T-Mobile en Orange netwerk?

T-Mobile zal de netwerken van Orange en T-Mobile combineren. Dit zal leiden tot een nog betere dekking in Nederland, zowel binnen- als buitenshuis. Zowel T-Mobile als Orange klanten zullen hier spoedig voordeel van hebben. Om hiervan te kunnen profiteren, vragen wij u om uw mobiele telefoon zo veel mogelijk aan te houden. Sommige Orange klanten ontvangen in de periode van april tot en met augustus enkele service-sms'jes van afzender 919. Deze berichten zijn van Orange en u hoeft er niets mee te doen. De verwachting is dat de integratie van beide netwerken eind 2008 is afgerond.
Afwachten dan maar....
  #174  
Oud 06-08-08, 02:44
GePRO GePRO is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: balkbrug
Berichten: 7
Stuur een bericht via MSN naar GePRO
Standaard

okee..

heb vanmiddag iemand van tmob aan de telefoon gehad.

echt. nu breekt mijn klomp

ik ben echter 17 en het abbo staat op de naam van me pa

ik heb die kerel 2 min aan de telefoon gehad en het enigste wat ie zei is:

sorry ik kan je niet helpen je bent te jong

goeie dag verder

tuut tuut tuut.

wtf?
ik ben toch de gebruiker van de telefoon en ik mag toch wel een probleem doorgeven en een aantal vragen stellen?

begin steeds ontevredener(hahaha xD) te worden over t-mobile

later maar weer gebelt

die man wou me verder goed helpen, hij zei van als je er van af wilt stuur alles maar op en het contract word ontbonden. en wat hij ook zei. is dat over 3 maand bij mij in de buurt (balkbrug gemeente overijsel) alle masten binnen een straal van 15 kilometer overgaat al naar het orange netwerk en dat ik volledige 3g dekking krijg buitens en binnens huis. maarja toch wel weer 3 maand



ik weet wel 1 ding

ik ga pitten
kijk morgen wel weer naar de reacties
  #175  
Oud 06-08-08, 02:47
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Belachelijk van T-Mobile! Waarom willen ze wel nieuwe klanten en bestaande klanten krijgen stank voor dank???!!
  #176  
Oud 06-08-08, 06:17
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

Is het geen mogenlijkheid om voor klanten zoals ik die geen bereik hebben binnenshuis er voor te zorgen dat we 50% korting krijgen vanwege het niet kunnen bellen, vervolgens een unlock code kopen a 120,- en dan een abbonement af te sluiten van een andere provider a 22,50 p/m i.o.d.?

Vandaag maar is even T-Mobile bellen.
Hou jullie op de hoogte.

Laatst gewijzigd door iPhoneBitch; 06-08-08 om 06:24.
  #177  
Oud 06-08-08, 08:41
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Hm, na de fw-update van gisteren zie ik nu onderweg alleen 3G wanneer ik Airplane mode even aan en uit zet. En op 1 station had ik wel 3G maar kwam er geen spetter data binnen.
  #178  
Oud 06-08-08, 09:16
iPhoneBitch iPhoneBitch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ridderkerk ZH
Berichten: 32
Standaard

Ok ....

Net opgehangen met T-Mobile en ze verteld dat ik Totaal geen bereik heb, zowel binnens als buitens huis. (mijn huis dan). Meneer gaat een case aanmaken. er komt een monteur om het ontvangst bij mn huis te pijlen.
Heb ik gelijk dan krijg ik zoiezo de periode dat ik mn abbonement afsloot tot die dag gecrediteerd omdat ik dan betaal voor iets wat ik niet krijg. Ze zullen mij binnen 15dagen terug bellen, zo niet (even nagevraagd) moeten ze mij ter compensatie van het ongemak een x bedrag betalen.

Ennu maar 2 weken wachten op de uitslag en evt oplossing die ze mij gaan bieden.
met een foon zonder bereik
  #179  
Oud 06-08-08, 10:14
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Is het geen mogenlijkheid om voor klanten zoals ik die geen bereik hebben binnenshuis er voor te zorgen dat we 50% korting krijgen vanwege het niet kunnen bellen, vervolgens een Unlock code kopen a 120,- en dan een abbonement af te sluiten van een andere provider a 22,50 p/m i.o.d.?
No way! Ik heb hier op aangedrongen maar ze willen ECHT de telefoon terug of 20% 6 mnd en that's it.
  #180  
Oud 06-08-08, 11:29
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

nou ik krijg toch echt 50 % korting tot het einde van het jaar.
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 12:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 19-01-10 00:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 19:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:31.