//

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool)

3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) In de US hebben ze het idee ook, is inmiddels een site Http://www.fixmy3giphone.com . Deze is alleen gericht op apple aangezien veel mensen denken dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #221  
Oud 07-08-08, 19:17
wouterh19 wouterh19 is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

In de US hebben ze het idee ook, is inmiddels een site Http://www.fixmy3giphone.com. Deze is alleen gericht op apple aangezien veel mensen denken dat het aan de iphone ligt. Ondanks het minder goeie netwerk van t-mobile denk ik ook dat het aan de iphone ligt aangezien ik met de sim in mijn nokia wel vol umts bereik heb. Heeft dus misschien meer zin om hier te posten dan een nieuwe site te maken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 07-08-08, 19:19
MichaelK1985 MichaelK1985 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Made
Berichten: 33
Standaard

Dat is misschien wel waar ja maar met een nieuwe site kunnen we wel een beetje rankschikking welke plaatsen etc. Dit om een beter overzicht te hebben van de dekking.
  #223  
Oud 07-08-08, 22:45
freshworks freshworks is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: NW Gelderland
Berichten: 37
Standaard

Ik hoef dus geen domein meer te registreren begrijp ik, mooi!. Nu nog even een website erop trappen, zodat we flink kunnen klagen en vele reacties kunnen verzamelen en kunnen indienen bij T-Mobile!
  #224  
Oud 07-08-08, 23:00
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouterh19 Bekijk bericht
In de US hebben ze het idee ook, is inmiddels een site Http://www.fixmy3giphone.com. Deze is alleen gericht op apple aangezien veel mensen denken dat het aan de iphone ligt. Ondanks het minder goeie netwerk van t-mobile denk ik ook dat het aan de iphone ligt aangezien ik met de sim in mijn nokia wel vol umts bereik heb. Heeft dus misschien meer zin om hier te posten dan een nieuwe site te maken.
Het ligt hier dus niet aan de iphone ook de N95 en E90 met t-mobile kaart totaal geen bereik. Denk dat het bij de meeste hier gewoon aan het netwerk ligt, en niet aan de iphone zelf
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #225  
Oud 07-08-08, 23:52
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Ik heb goed nieuws voor degenen met dekkingsproblemen. Na contact met T-mobile kon ik kiezen: of 6 maanden 50% korting op het abbo of kosteloos opzeggen. Uiteraard wel je iPhone inleveren.... Ik kreeg alles gecrediteerd. Aankoop, activatie, abbo. Het heeft me dus niks gekost.
  #226  
Oud 08-08-08, 00:08
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Zakelijk of particulier?
  #227  
Oud 08-08-08, 08:26
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nomad Bekijk bericht
Ik heb goed nieuws voor degenen met dekkingsproblemen. Na contact met T-mobile kon ik kiezen: of 6 maanden 50% korting op het abbo of kosteloos opzeggen. Uiteraard wel je iPhone inleveren.... Ik kreeg alles gecrediteerd. Aankoop, activatie, abbo. Het heeft me dus niks gekost.
Waarom zou T-Mobile iedereen wat anders aanbieden? Abonnement afkopen tegen veel geld en de keus Iphone overnemen, Abonnement kosteloos opzeggen en Iphone inleveren of verschillende soorten korting.

Je kan wettelijk binnen 8 dagen van abonnement af, maar T-Mobile heeft 2 weken nodig om met een voorstel te komen.
Ik heb nog niets gehoord en de 2 weken zijn al om. Sinds gisteren kan ik klantenservice T-mobile ook niet meer e-mailen. Ik krijg de e-mails terug dat er een probleem met de mailbox van T-Mobile is.
  #228  
Oud 08-08-08, 09:38
nomad nomad is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leama Bekijk bericht
Zakelijk of particulier?
Particulier. Ben na een dag of 10 netjes teruggebeld en kon via een 070 nummer direct contact opnemen voor verdere vragen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Waarom zou T-Mobile iedereen wat anders aanbieden? Abonnement afkopen tegen veel geld en de keus Iphone overnemen, Abonnement kosteloos opzeggen en Iphone inleveren of verschillende soorten korting.
Jij mag het zeggen, ik heb geen idee. Schijnbaar hechten ze niet zoveel waarde aan nieuwe klanten of om nieuwe klanten te houden. Ik ga nu in elk geval op zoek naar een simlock vrije iPhone met een abbo van Vodafone. Dan heb ik thuis namelijk wel HSDPA dekking in plaats van een brakke GPRS verbinding van T-Mobile.

Wie heeft er dan de keus gekregen om de iPhone over te nemen ?
  #229  
Oud 08-08-08, 09:49
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nomad Bekijk bericht
Wie heeft er dan de keus gekregen om de iPhone over te nemen ?
Is het niet zo als je je abbo afkoopt (24 x maandbedrag) dat je je Iphone mag houden?
  #230  
Oud 08-08-08, 10:06
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Is het niet zo als je je abbo afkoopt (24 x maandbedrag) dat je je Iphone mag houden?
Klopt,

maar reken eens uit, 24x 30 euro = 720 euro, en dan mag je nog een ander abonnement afsluiten want belminuten krijg je niet voor 720 euro.
Dan kun je beter in België een ander toestel halen.
Tevens moet je ook nog 120 euro gaan betalen om de simlock van de iPhone af te krijgen, dus kost je in totaal 840 euro
  #231  
Oud 08-08-08, 10:14
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nomad Bekijk bericht
Particulier. Ben na een dag of 10 netjes teruggebeld en kon via een 070 nummer direct contact opnemen voor verdere vragen.
Yeah right! Na alle moeite die ik heb gedaan klinkt dit zoooo onwaarschijlijk dat ik dit nauwlijks kan geloven. Post anders even het 070 nummer hier ... dan kunnen we dit allemaal even bellen.
  #232  
Oud 08-08-08, 10:22
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik heb meerdere malen verzocht om anderen te mogen spreken binnen de t-mobile organisatie ipv de standaard klantenservice medewerkers, maar daar beginnen ze echt niet aan. Ik vraag me af wat er waar is van dat 070 nummer. Tenzij je dat krijgt als ze de netwerk problemen onderkennen en je dan mag bellen voor je ontbinding of korting. Dat zou nog kunnen.
  #233  
Oud 08-08-08, 10:37
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Klopt,

maar reken eens uit, 24x 30 euro = 720 euro, en dan mag je nog een ander abonnement afsluiten want belminuten krijg je niet voor 720 euro.
Dan kun je beter in België een ander toestel halen.
Tevens moet je ook nog 120 euro gaan betalen om de simlock van de iPhone af te krijgen, dus kost je in totaal 840 euro
Ik snap het hele nut ook niet van het afkopen. Je moet gaan betalen voor een dienst waar je geen gebruik van gaat maken.
Kan je toch net zo goed het abbo aanhouden en het afentoe gebruiken en een 2de abbo van een andere provider erbij nemen.
De enige rede dat iemand zijn abbo afkoopt is dat je gebruik kan maken van nummerbehoud, ander argument zou ik niet weten.
  #234  
Oud 08-08-08, 10:52
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Afkopen heeft geen zin. Komt ook 120 euro bij voor simlock vrij maken. Als je een Iphone 8 Gb hebt, wordt dat wel een hele dure Iphone. En voor T-Mobile prachtige optie. In 1 keer het bedrag waar ze 2 jaar niets meer voor hoeven doen. Je gaat toch niet betalen voor niet geleverde diensten aan een bedrijf.
  #235  
Oud 08-08-08, 11:05
mrpeace mrpeace is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Hmmm zijn er ook mensen met goede 3g dekking, want ik zie alleen mensen met klachten?
  #236  
Oud 08-08-08, 11:06
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik heb ook wel goede 3G. MAAR dan moet ik eerst 100 meter lopen en op het open veld aan het eind van de straat gaan staan op precies een plekje van 1 vierkante meter. Alles daarbuiten is zwaar onder de maat!
  #237  
Oud 08-08-08, 12:51
MichaelK1985 MichaelK1985 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Made
Berichten: 33
Standaard

Ik ben bezig voor de juiste invulling van geen3g.nl.
Is het misschien het beste om er een forum van te maken onderverdeeld in de provincies? Zodat we een beetje een overzicht krijgen qua ontvangst?

Alle ideeen zijn welkom op info@geen3g.nl
  #238  
Oud 08-08-08, 13:01
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Vanochtend vanaf de Veluwe naar Breda gereden (ballonvlucht om 07:00 uur). Tijdens deze rit had ik voor het eerst 3G dekking. Er ging een wereld voor mij open

Maar alle gekheid op een stokje, het is triest dat de dekking nog steeds niet overal goed is. Zou tijdens de verkoop best vertelt mogen worden dat de kans bestaat (groot) dat je geen gebruik kan maken van de 3G mogelijkheid.

Ik wacht volgende week het antwoord van T-Mobile even af. Er zou dekking bij mij moeten zijn maar die is er niet.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #239  
Oud 08-08-08, 14:37
Mikatjuh's schermafbeelding
Mikatjuh Mikatjuh is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ik wacht volgende week het antwoord van T-Mobile even af. Er zou dekking bij mij moeten zijn maar die is er niet.
Ik heb precies hetzelfde.
  #240  
Oud 08-08-08, 15:36
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

mijn 3g is prima. woon in wassenaar (postcode2241). met speedtest 800kb/s. ben ik nu een van de weinige die gewoon optimaal 3g heeft?
in vakantie adres friesland( postcode 8553) is de 3g bijna niet aan te slepen. heb daar zelden bereik. het noorden loopt trouwens met alles wat achter. digitenne is hier ook nog alleen maar in de grote steden
Reageren

Labels
3g dekking



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
Dekking T-Mobile eneef Odido (T-Mobile) 54 18-01-10 23:51
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp Roerbakei Odido (T-Mobile) 0 02-05-09 18:34
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:49.