iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile iphone abbonnement belminuten ineens op (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/17308-t-mobile-iphone-abbonnement-belminuten-ineens-op.html)

trueblue53 09-08-08 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door verhagena (Bericht 164699)
Uh je bedoelt al langer dan 3 weken................;)

Op 24 juli volgens het 'logboek' dat ik bijhou.. :) Over 6 dagen een factuur, ben erg benieuwd wat ik daarin ga aantreffen. Ik neem aan velen met mij.. grin.

redscareb 09-08-08 10:50

Zijn er ook nog mensen die wel al gewoon via automatische incasso hebben betaald hebben? bij mij is er ad € 57,20 afgeschreven. I-150 abb.

mrpeace 09-08-08 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redscareb (Bericht 164779)
Zijn er ook nog mensen die wel al gewoon via automatische incasso hebben betaald hebben? bij mij is er ad € 57,20 afgeschreven. I-150 abb.


Bij mij precies hetzelfde, maar wordt het de 21ste deze maand eraf gehaald.

mvermeer 09-08-08 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door redscareb (Bericht 164779)
Zijn er ook nog mensen die wel al gewoon via automatische incasso hebben betaald hebben? bij mij is er ad € 57,20 afgeschreven. I-150 abb.

Dat bedrag klinkt aannemelijk.
€29,95 (abonnement) + €26,25 (aansluitkosten) = €56,20
Blijft er nog een euro over en waar die dan voor is??? :confused: (De aanschaf van de iPhone?)

redscareb 09-08-08 22:18

@ mvermeer

Nope ad. € 159,95 voor 16 gig black betaald in store

Overige kosten voor dat alles naar 0 belminuten ging was € 2,25 waar deze kosten destijds vandaan kwamen ook geen flauw idee (deze kosten zijn volgens mij, niet in rekening gebracht).

Update: sms status kan ik nu op het ogenblik ook niet meer zien :S all status blanco

Dani1 09-08-08 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvermeer (Bericht 165535)
Dat bedrag klinkt aannemelijk.
€29,95 (abonnement) + €26,25 (aansluitkosten) = €56,20
Blijft er nog een euro over en waar die dan voor is??? :confused: (De aanschaf van de iPhone?)


ik betaal ook 57,20 de eerst rekening met i150 ;)
ook heb ik vanaf het begin af aan nooit mijn belstatus gezien op my t-mobile, alleen de sms status.
ik heb mijn iphone vanaf 25-07 en ik moest 08-08 voor de eerste keer betalen, moet ik dan voortaan altijd de 8e betalen?

PhresiF 10-08-08 12:16

eh, ik heb vrijdag een iPhone gehaald i 150 en heb mijn prepaid nummer behouden. Toen ik s' avonds mijn belminuten wilde checke stond ik op 0,0 , onmogelijk weten wel meedere mensen. Daarnaast deed mijn internet het ook niet, wel meerdere mensen hebben dit probleem, ik ga maandag wel weer naar de t-mobile shop :(

Deedee 10-08-08 12:34

Die laatste euro (kun je ook op je specificatie zien) is waarschijnlijk van de overbruggingsperiode. Mijn eerste factuur is namelijk €59,20 waarbij die 3 euro voor de periode van 23 t/m 25 juli zijn.. Daarna ging het echte abonnement in.
Overigens heb ik die iPhone al vanaf 11 juli (Midnight Launch).. Blijkbaar zijn die eerste 12 dagen gratis geweest (waaronder 11 juli waarop ik iedereen heb gesmst en gebeld dat ik een nieuw nummer heb).. Dankjewel T-Mobile ;)

Rob@wup 11-08-08 17:02

Bij mij ook van 2 uur naar 0, ook heb ik dat mijn facturen niet geladen kunnen worden, dus ik weet niet hoelang ik met mijn tegoed moet doen. Als je mailt, niet met klacht maar met vraag, behandelen ze sneller. Hoop dat ze dit snel oplossen, en dat alles wat je hierdoor extra zou moeten betalen niet betaald hoeft te worden, want dit is niet onze fout!

Nikooos 11-08-08 17:21

Klinkt een beetje als hetzelfde probleem bij vodafone dacht ik. Daar zijn ze volgens mij ook bezig met een manier om geld terug te krijgen wegens het niet werken van het systeem om aan te geven hoeveel je al verbeld hebt.

Spartan23R 12-08-08 18:55

ik heb mijn iphone sinds gister, volgende week maandag hoor ik me oude prepaid nummer weer te hebben. Maar wanneer gaat mijn abbo (i-150) dan in?
want op MyTmobile zie ik dit staan bij Mijn belstatus:


Overzicht


Deze informatie is bijgewerkt tot: 12-08-2008


i-150 SMS

Resterende SMS-berichten voor deze maand: 7

Totaal overige kosten:

De overige kosten zijn: € 1,05


Ik had vandaag 10 smsjes stond er, en heb er 3 verstuurd dus dat klopt, die €1,05 is van gisteren toen er niks anders stond, toen had ik ook wat gesmst. Maar wanneer krijg ik mijn 150 belminuten en 150 sms'jes..
Wanneer krijg ik mijn 1e factuur met ook de aansluitingskosten enzo? :confused:

PhresiF 12-08-08 19:11

bij mij staat online dat ik met i 150 nog 155 smsjes heb en mijn resterende belminuten kan ik geen eens bekijken. Als ik 1202 bel dan heb ik in eens 0 belminuten??? Er staat dat er ze een stroring hebben. Mijn internet is trouwens wel binnen een dag gemaakt :)

Spartan23R 12-08-08 19:15

ja als ik naar 1202 bel hoor ik ook dat ik 0 belminuten heb, en dan me 7 smsjes, maar wil weten wanneer me echte abbo dan ingaat.. :confused:

Dani1 12-08-08 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spartan23R (Bericht 167883)
ja als ik naar 1202 bel hoor ik ook dat ik 0 belminuten heb, en dan me 7 smsjes, maar wil weten wanneer me echte abbo dan ingaat.. :confused:

dan zul je even moeten wachten op je factuur.. of je zult moeten bellen met 0800-7111 gratis nr.. dan kan t-mobile je wel vertellen welke dag het is ingegaan..

juliantomoriati 12-08-08 22:02

Inmiddels zijn we een halve maand verder... maar is het ondertussen al opgelost bij jullie?

trueblue53 12-08-08 22:07

Nope... ik wacht nog steeds op de factuur zodat ik mogelijk een verklaring krijg voor de 140 'verdwenen minuten' van mijn eerste maand bij T-Mobile. Vanmiddag zag ik opeens dat ik weer 150 SMSjes erbij had maar mijn belminuten zijn nog steeds weg. Ook zijn mijn 'Overige kosten' weer begonnen. Te bizar voor woorden allemaal. Ik wacht nog even op de factuur en dan wordt het bellen met De Klantenservice. Ik probeer niet al te chagerijnig te worden van het vooruitzicht...

trueblue53 13-08-08 09:05

Update. Ik heb vanochtend met de Klantenservice gebeld. Mijn aantekeningen:
"08:15 KS gebeld, belminuten nog steeds weg. Wel zijn er weer nieuwe SMSjes bijgeschreven. KS heeft me beloofd dat ze me op 19/8 gaan terugbellen om de factuur te bespreken.
08:45 tweede keer KS gebeld, dit keer met Jason gesproken. Uitgelegd dat ik me dus nu afvraag waar mijn belminuten van de tweede periode zijn. Jason heeft me beloofd er een spoedmelding van te zullen maken en dat ik binnen een week een BRIEF van 'de desbetreffende afdeling' zal ontvangen waarin ik meer informatie zal krijgen."

Grom.

verhagena 13-08-08 15:41

Tijd voor een mailtje naar de consumentenbond???

Gapert 13-08-08 16:10

Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet niet hoelang dat al zo is omdat ik haast nooit inlog op mijn T-mobile, maar ik heb momenteel 0 belminuten en de gebruikskosten lopen langzaam op. Dit is echter onmogelijk, omdat ik nog lang geen 300 minuten heb gebeld (blijkt ook uit de statistieken uit mijn Iphone). Het abonnement heb ik vanaf de introductie van de Iphone in Nederland dus het is ook niet zo dat ik nog geen recht heb op alle 300 minuten.

Inmiddels een mailtje naar de klantenservice gestuurd maar ik verwacht er niet zoveel van.... zoiets moet eerst een keer uitgebreid in het nieuws komen.

PhresiF 13-08-08 17:58

@ Dani1 en Gapert

Ja dat vreemd he, ik heb precies he zelfde het zal wel iets met die stroing te maken hebben. Maar als ik 1202 dan heb ik 0 belminuten maar er komen als ik bel ook geen extra kosten bij dus blijf blijkbaar wel binnen mijn bundel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:42.