iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile iphone abbonnement belminuten ineens op (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/17308-t-mobile-iphone-abbonnement-belminuten-ineens-op.html)

trueblue53 13-08-08 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door verhagena (Bericht 168387)
Tijd voor een mailtje naar de consumentenbond???

Mmmm... ik had een paar jaar terug problemen met Casema. Mijn vraag heb ik toen neergelegd bij de Consumentenbond en hun advies was:

"na de eerste klacht meteen een aangetekende brief richting Casema met daarin een termijn stellen waarbinnen je een reactie verwacht. Wanneer zij dan nog in gebreke blijven naar de 'Geschillencommissie Consumentenzaken' stappen en de zaak aanhanging maken."

Ik ben uiteindelijk (net op tijd) uitstekend geholpen door Casema maar er was wel een gang naar de Geschillencommissie voor nodig.

Ik kijk nu nog even hoe de Klantenservice van T-Mobile omgaat met de gegevens van de (hopelijk) op handen zijnde factuur en of ze dan ook het nieuwe gegeven erbij pakken dat de belminuten voor mijn tweede maand bij T-Mobile ook al weer 'op' zijn. Mocht dat niet serieus en voortvarend opgepakt worden dan gaat er een aangetekende brief naar T-Mobile cf. bovenstaand scenario.

Geschillencommissie: de geschillencommisie

iklaas 14-08-08 08:35

Zo, na weken is het TMO nog steeds niet gelukt het probleem met de belminuten op te lossen.

Eerst waren ze ineens op, daarna werden ze, toen het systeem gerepareerd was, gewoonweg niet meer weergegeven.

Vandaag heb ik wel 500 nieuwe smsjes gekregen, maar mijn belminuten zijn nog steeds op.

Hoe kan een bedrijf zo verschrikkelijk slecht zijn werk doen? Ze moeten bijna moeite doen om het zo verkeerd te laten lopen.

iklaas 14-08-08 09:03

Vandaag mail gestuurd, ik weet niet of het geoorloofd is, anders hoop ik dat een moderator deze post verwijderd.

Geachte TMO medewerker,

Tja, waar begin je wanneer je over vrijwel niets echt te
spreken bent? Eerst maar iets vriendelijks: Dank, dat u
de tijd neemt dit bericht te lezen, klachten zijn nooit
leuk om te horen.

Sinds kort ben ik de matig blije eigenaar van een
iPhone met i500 van TMO. U zult ongetwijfeld een
aantal klachten al een paar keer de revue hebben
horen passeren, sommige gerelateerd aan TMO en
sommige waar uw organisatie niets aan kan doen,
namelijk de iPhone hardware zelf. Laat ik voorop
stellen dat ik de klachten over de iPhone zelf niet in
eerste plaats bij u leg, al had TMO natuurlijk wel zelf
eerst moeten nagaan of het voldoet aan de eisen die
TMO zelf stelt, immers, u moet het product ook
verkopen.

Maar klacht hier is eigenlijk dat van de een op de
andere dag mijn 500 minuten op leken te zijn op zowel
de website alsook de 1202 info. De smsjes
daarentegen waren nog wel gewoon aanwezig. Ik kon
toen dus niet meer zien of ik buiten de bundel aan het
bellen was of juist niet. Desgevraagd kon de
klantenservice mij niet beter adviseren dan te wachten
tot de volgende belminuten werden bijgeschreven om
zo te zien wat de stand van zake is. Geen elegante
oplossing, maar ja, wat er niet is kan de klantenservice
ook niet naar voren toveren.

Inmiddels zijn er 500 smsjes bijgeschreven maar wordt
het aantal belmin. nog altijd niet weergeven. Ik kon het
tot op heden nog relativeren dat ik nergens een goede
indicatie kon krijgen van de resterende belminuten,
maar nu kan dat niet meer.

Graag ontvang ik van u per ommegaande uitleg over
de status van de belminuten, alsmede een uiterlijke
termijn waarbinnen u mij garandeert dat ik kan
beschikken over indicatieve informatie aangaande mijn
beltegoed.

Per ommegaande is in casu nog vandaag, per email
met dat mogelijk zijn. In andere gevallen stel ik TMO in
gebreke en zal ik rechtsmaatregelen treffen om
datgene te verkrijgen waar ik als telecom consument
redelijkerwijs recht op heb.

Letters op, prettige dag, mvg, Ivar Klaas

trueblue53 14-08-08 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iklaas (Bericht 168788)
Vandaag mail gestuurd, ik weet niet of het geoorloofd is, anders hoop ik dat een moderator deze post verwijderd.

Geachte TMO medewerker,

...

Prima, Ivar... ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte.

swoek 14-08-08 19:03

Ik heb inmiddels mijn eerste factuur op MyTmobile: totaal 57,20

Maandkosten
09-08-08 0,84
10-08-08 t/m 09-09-08 25,17

Aansluitkosten 22,06
Sub totaal 48,07
BTW 19% 9,13
Totaal 57,20

Ik heb in totaal 1 sms verstuurd en 1 keer gebeld, in totaal 6 min gesprekstijd (tijd ontvangen gesprekken inclusief) :P. Ik bel nog met een andere telefoon/abonnement.

Volgens mijn factuur heb ik in de periode 10-08-08 t/m 09-09-08 nog 155 sms en 155:00 min beltegoed, waarvan ik nu 1 sms heb verbruikt en ong 1-2min heb gebeld.
Alleen op MyTmobile belstatus staan de resterende belminuten niet vermeld en heb ik nog steeds 155 sms-jes.

Ik hoop dat ze dat snel gaan fixen. Op de factuur lijkt het allemaal in orde, maar dat is een momentopname. Ik ben benieuwd hoe het verloopt als ik meer ga bellen.

Charissastap 15-08-08 21:33

Ik heb de 11de mijn iPhone 3G bij Belcompany gehaald met een I-300 T-mobile abonnement erbij. De eerste 2 dagen een beetje gesmst en gebeld. Toen vroeg ik me ineens af hoeveel belminuten en smsen ik nog had.
Heb me toen ook online aangemeld op t-mobile.nl. Daar werden wel mijn resterende smsen weergegeven, en overige kosten van 3,95.
Volgende dag naar de klantenservice gebeld en die vertelde, resterende belminuten online bekijken is voor de iPhone abonnemten nog niet mogelijk.
En mijn echte abonnement bleek op de 13de in te gaan. Dus van de 11de en 12de krijg ik een apart factuur + aansluitkosten. En van 13 Augustus tot 12 September gaat mijn i-300 bundel in.
Tevens vertelde degene van de klantenservice mij dat je door 1202 te bellen je belminuten ook kan opvragen.
Dat heb ik gedaan maar daar werd ook weergegeven dat ik geen belminuten meer over heb. Toen weer klantenservice gebeld en die vertelde mij dat er een storing is en dus niet de juiste belminuten weergegeven worden.
Ook nog weer online gekeken en de overige kosten van 3,95 euro zijn 0,30 euro geworden. Dus waarschijnlijk word het wel opgelost, gewoon een storing of iets (die trouwens wel erg lang duur)

Ben wel benieuwd naar mijn eerste factuur, die kan ik helaas ook nog niet online bekijken.

Weet iemand trouwens of je je factuur ook per post krijg of dat die alleen online te bekijken is?

Dani1 15-08-08 22:18

alleen online als het goed is.. tenminste ik heb niks bij de post gezien.. alleen online rekening..

Halertje 17-08-08 13:37

Ook geen belminuten
 
dat heb ik ook,

Iphone 14 augustus aangeschaft Hij geeft wel aan dat ik 154 sms'jes over heb....

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 153684)
ik zie helemaal niks staan bij my t-mobile.. alleen het aantal resterende smsjes.. ik heb mijn iphone pas sinds gister en heb een i150 abbo, en heb nog 155 smsjes over terwijl je er p/m maar 150 krijgt :s

maar verder staat er helemaal niks van de belstatus.. ook niet als ik naar 1200 bel :s


benBEN 17-08-08 15:03

@Halertje dat kan wel kloppen. het restant van 14 -17 aug Daarna krijg je volle tegoed van 150

Rob@wup 17-08-08 18:01

Gister dus mijn extra smsjes gekregen, sms staat nu op 182, was 200. DAt klopt dus aangezien ik er nog 50 over had. Maar ik zie nog steeds NIET hoeveel minuten, wordt tijd dat ze dat eens gaan fixen.:(:mad:

PhresiF 17-08-08 19:02

t-mobile vind het allemaal wel goed zo, als ze maar geld vangen die facturen en de iphone's dan is het mooi. Maar aan de service doen ze geen reet

bababakkus 19-08-08 15:19

heb ook hetzelfde probleem, net klantenservice proberen te bellen, na 30 MINUTEN nog steeds niemand aan de lijn! T-Mobile mag wel eens zijn zaakjes op orde gaan krijgen want zo houden ze er veel boze klanten aan over !

frederiks 19-08-08 16:05

lijkt er op dat die iphone abonnementen met enige haast zijn ingevoerd

alexvandersluijs 20-08-08 13:03

Hier onder treffen jullie de brief (tevens per fax verzonden) aan van gisteren en vandaag, welke ik aan T-Mobile heb verzonden.

Twee opmerkingen vooraf: Voor de Iphone abo's geldt dat er GEEN aansluitkosten van toepassing zijn. Deze zijn overigens op mijn eerste abonnementsfactuur keurig in rekening gebracht EN weer gecrediteerd.

Ten tweede zou ik inmiddels al de 2e factuur moeten hebben gehad met de belkosten van de eerste periode, maar frappant genoeg is deze nog niet zichtbaar, terwijl de periode inmiddels al op 16-8-2008 is afgelopen. Dat zegt genoeg lijkt mij.

Het aantal SMS jes was gisteren ineens 600 (hetgeen niet kan omdat ik in de eerste periode echt wel wat SMS jes heb verzonden, maar dan zou het iets van 580 moeten zijn). Extra kosten staat vandaag ineens weer op 0 en dat was gisteren dus iets van 85 euro. Ik vermoed dat deze dus op de factuur in rekening worden gebracht en dat ik deze maand dus op 0 sta.
Dus ze zijn er wel mee bezig geweest. De belminuten zijn op internet niet zichtbaar. Via 1202 (die er gisteren gewoon uitlag) krijg ik nu te horen dat mijn belminuten op zijn, hetgeen niet kan want ik heb deze periode nog niet of nauwelijks gebeld. De extra kosten zijn volgens 1202 ook 0 nu, maar ik weet zeker dat als ik ga bellen, dat dit snel gaat oplopen.

HIER DE BRIEVEN


Good4all loyee Benefits B.V.

n: T-Mobile Klachtenservice

Van:



Faxnr.:
070-3057970

Pagina's:
3
Telefoonnr.:
0800-7111
Datum:
18 augustus 2008
K L A C H T



X Urgent Voor revisie Toelichting Antwoord Circulaire

[FONT=Wingdings]l[/FONT] Opmerking:
Klacht van nummer 06-................... En 06-..................
Geachte dame, heer,
Afgelopen week hebben wij gebeld met een medewerker van u, die ons door zijn leidinggevende zou laten terugbellen. Dit is echter tot en met heden niet gebeurd.
Zojuist hebben wij wederom gebeld met Mw. Siliz Tusekci, die met hetzelfde antwoord kwam, waar wij helaas niets mee kunnen. Ook hier hebben wij gevraagd om een leidinggevende, echter ze weigert door te verbinden.
Hiermee willen wij ons ongenoegen uiten over de behandeling van onze telefonische klacht. Wij hebben aangegeven telefonisch dat het onmogelijk zo kan zijn dat ons beltegoed op is. Dat krijgen we echter te zien in het portaal van T-Mobile en ook als we 1202 bellen op beide nummers. Hier moet iets mee fout gegaan zijn. Tijdens mijn vakantie in Frankrijk hebben we regelmatig via web het saldo geraadpleegd en deze gaf steeds een ruimschoots voldoende saldo aan. Wij hebben, zeker vanwege de kosten in het buitenland, dataroaming uitgezet (op 1 keer na) en mondjesmaat gebeld met het eerste nummer. Het tweede nummer heeft niet of nauwelijks gebeld. Daarmee wisten we zeker dat we niet geconfronteerd zouden worden met torenhoge nota’s.
U geeft aan dat web slechts een indicatie betreft, toch leek deze redelijk te kloppen. Echter vorige week ineens was het beltegoed weg en geeft T-Mobile aan een extra te betalen bedrag aan van ruim 85 euro. Dit is echter onmogelijk. Ook hebben wij het saldo gecheckt via 1202 en daar is het verhaal identiek.
Wat ons het meest frustreert is het antwoord van uw medewerker die zegt dat we eerst de nota moeten afwachten en dat deze mogelijk gewoon wel kloppend is. Deze nota komt enige dagen na het verlopen van de belmaand, in ons geval de 20e of zo. Een antwoord waar we niets mee kunnen. Immers weet ik dan OP DIT MOMENT niet of we nog binnen de bundels zouden zitten. Bovendien zouden we dan OP EERDERE MOMENTEN (nogmaals dat kan niet) in de veronderstelling dat we binnen de bundels zaten, er buiten hebben gebeld en daarmee te duur.

Wij beschouwen dit antwoord als een dooddoener. Als we zowel van de de website, als van 1202 niet van op aan kunnen, hoe moeten we dan weten of we nog wel of niet binnen de bundel zitten. Hoewel wij nu al weten dat het nooit kan kloppen zoals het op beide nummers nu is, kunnen we veiligheidshalve nu dus beter niet meer bellen.
Hoe moeten we dan nu bepalen of we keurig bellen binnen onze bundel? Niet meer bellen dus. Dan hadden we beter geen abonnement kunnen sluiten, maar daar is het nu te laat voor. De dooddoener dat internet slechts een indicatie is, houdt het geen steek. Immers weten wij NU al dat het niet kan kloppen en wens ik dat dit onmiddellijk wordt uitgezocht wat er mis gaat.
Een ander punt wat niet klopt is dat de SMS saldo’s nog steeds 300 aangaf, terwijl er echt een aantal SMS’jes zijn verzonden. Dus ook dit saldo kan niet kloppen. Vandaag is dat saldo opgehoogd naar 600, maar het beltegoed dus NIET. Illustrerend genoeg is dat 1202 (belstatus opvragen) door een technische storing op dit moment niet in de lucht is.
Reeds nu maak ik u er op attent dat een incasso voor een onterecht te hoog bedrag door ons zal worden aangemerkt als “betaald onder protest” en dat indien er niet binnen een redelijke termijn, 14 dagen, een oplossing komt wij een storno zullen laten plaatsvinden. Alleen het bedrag welke wij zijn verschuldigd zullen wij, voor zover door een correcte specificatie zal worden aangetoond, aan u worden voldaan en erkend. Wij gaan ervan uit dat u een kloppende nota zult sturen, temeer omdat wij u ruim van te voren hebben ingelicht over zaken die niet kloppen in uw systeem. Dit lijkt wellicht voorbarig, maar wij hebben een dossier van een klant waarbij T-Mobile op schandalige wijze hiermee is omgegaan en derhalve lijkt ons een preventieve waarschuwing aan uw adres van belang.
Tevens stellen wij u reeds op voorhand aansprakelijk, voor alle vermogensschade, welke mocht ontstaan door het door u plaatsen van een eventuele codering bij BKR na een eventuele storno. Deze vermogensschade kan aanzienlijk zijn, daar wij op dit moment bezig zijn met de oversluiting van de hypotheek, in ieder geval velen malen groter dan wat er ooit de komende 2 jaar aan telefoonnota’s zal volgen. Een eventuele schadeclaim zal worden verhoogd met alle rente en kosten, gerechtelijk alsmede buitengerechtelijk, welke door uw toedoen zal ontstaan.
Andere problemen welke wij bij de opstart van het abonnement hadden waren het niet kunnen activeren (inmiddels doet dat het wel) van Visual Voicemail. Wij hebben hierover diverse keren moeten bellen met uw helpdesk en opvallen was dat bijna niemand een adequaat antwoord had en ons probeerde met een kluitje in het riet te sturen. De ene Iphone deed het wel en de andere niet, terwijl ze beiden zijn aangeschaft bij de grote lancering in Rotterdam. Ook hier bleek uiteindelijk een fout in het systeem van T-Mobile te zitten. Inmiddels is dat probleem wel opgelost.
Dan nog maar niet te spreken over de enorme problemen welke dealers hadden met het aanmelden van contracten via uw systeem (Belcompany en Phonehouse) door een overbelasting. Dit was naar mijn mening volkomen te voorzien. Datzelfde geldt voor Itunes van Apple, waardoor velen heel lang hun toestel niet konden adviseren. Of de problemen welke de automatisch update van de Iphone naar firmware 2.01 veroorzaken. Het niet meer opstarten van apps, eindeloze synchronisatie en herinstallaties.
We zijn net overgestapt van Telfort naar T-Mobile, maar hebben er nu al spijt van. Een helpdesk die zich niet in de klant verplaatst is killing en we voelen ons dus niet serieus genomen. Ook de informatie op de diverse fora stemmen ons niet vrolijk.
Zoals op jullie band van klantenservice te horen is, jullie eigen woorden:
“JOUW MENING OVER ONZE SERVICE (T-MOBILE) IS VOOR ONS VAN GROOT BELANG. HIERMEE KUNNEN WIJ JE BETER VAN DIENST ZIJN HET KAN ZIJN DAT U HIEROVER TERUGGEBELD WORDT” . Persoonlijk zou ik liever iemand met U aanspreken, maar dat terzijde.
Wij hopen dat u deze fax serieus zult nemen en ons een positiever beeld kunt geven en een werkelijke oplossing voor het probleem, anders dan het afwachten van de definitieve factuur, wat niets meer of minder is dan een mosterd-na-de-maaltijd oplossing.




TWEEDE FAX VAN VANDAAG IN AANVULLING



Geachte dame, heer,
In aanvulling op mijn uitgebreide klachtenbrief en fax van gisteren, doe ik u hierbij tevens toekomen de vele klachten over beide door mij aangehaalde problemen uit het forum van de Iphonesclub. Om dan nog maar niet te spreken over de vele klachten op vele andere fora.
Ik zal een en ander gaan voorleggen bij Tros Radar, omdat het ronduit schandalig is hoe u als organisatie hier mee omgaat. Iedereen wordt met een kluitje in het riet gestuurd meteen wanhopige poging om tijd te rekken, in de hoop dat u in de tussentijd de interne problemen opgelost hebt. Het antwoord om eerst de factuur af te wachten is een dooddoener, omdat in de tussentijd niemand weet waar hij/zij aan toe is.
Voor mij staat als een paal boven water dat u het nummer 1202 heel doelbewust uit de lucht heeft gehaald om te voorkomen dat iedereen daar rechten aan kan ontlenen. Immers werd eerst door uw helpdesk aangegeven dat internet (my t-mobile) “indicatief” was (op zich al belachelijk) en dat voor een werkelijke indicatie 1202 maatgevend was. In mijn laatste contact werd dit ineens ontkend en was ook de belstatus via nummer 1202 “indicatief”. Met andere woorden, niemand weet nog langer of hij/zij binnen de bundel belt.
Mijn grootste irritatie is dat u niet grootmoedig toegeeft dat er een probleem is, wat het probleem is, en hier ook direct een vrijmoedige oplossing voor aandraagt. Dat wordt in het algemeen beter ontvangen dan proberen het straatje schoon te vegen en iedereen aan het lijntje te houden.
Het is voor iedereen wel duidelijk dat u als organisatie in gebreke blijft en doordoor is niemand verder gehouden zijn nota te voldoen. Sterker nog, ik maak me sterk dat met de bijlage in de hand (printout van het topic) iedereen een goede kans maakt het contract ontbonden te krijgen. U bent ongetwijfeld hier als de dood voor, want dat zou u zwaar geld gaan kosten en nog veel meer gezichtsverlies.

Ik ben tot en met heden nog steeds niet teruggebeld, ondanks de toezegging en zal nu mijn schrijvens openbaar maken op het topic.
Uiteraard verwacht ik per omgaande een schriftelijke uitleg van u, alsmede een correctie van de factuur en een oplossing van het probleem waar u garandeert dat er een correcte belstatus wordt weergegeven, waar al uw gebruikers van op aan moeten kunnen. U kunt zich er niet vanaf maken door te roepen dat zowel internet als 1202 slechts indicatief zijn. Bewaken via de Iphone is namelijk ook niet mogelijk, omdat de Iphone een gezamenlijke gespreksduur vastlegt van binnenkomende en uitgaande gesprekken. U als T-Mobile levert ook geen oplossing hiervoor.
Wij zijn erg teleurgesteld in zowel Apple (Hard en softwareproblemen zoals apps die het ineens niet meer doen, een niet goed werkende bluetoothverbinding met de carkit, haarschuurtjesproblematie (zie ook dit forum) firmware-updates die elkaar snel opvolgen (hetgeen illustreert dat er wel degelijk veel problemen zijn met de software), performanceproblemen 3g (i.c.m een slechte dekking van T-Mobile ?) maar nog meer in uw organisatie.
Een kopie van dit schrijven sturen wij ook naar de directie van Apple Nederland.

trueblue53 20-08-08 13:12

@ alexvandersluijs

Je zegt: "Voor de Iphone abo's geldt dat er GEEN aansluitkosten van toepassing zijn"... Dit klopt niet helemaal. Bottom line: nieuwe klanten krijgen 50% korting op de aansluitkosten bij een iPhone abonnement, bestaande T-Mobile klanten hoeven geen aansluitkosten te betalen.

Je brief/fax zijn enorm uitgebreid, ben benieuwd wie en hoe men gaat reageren bij TM. Sterkte.

alexvandersluijs 20-08-08 13:18

Ik kan je de factuur laten zien waarop alle aansluitkosten zijn gecrediteerd. Wellicht is dit alleen voor de I-abo's ? Of alleen voor degenen welke de big launce in Rotterdam hebben bezocht zoals ik en mijn partner? In ieder geval is dat naar mij wel toe als dusdanig gecommuniceerd. Wie kan daar wat meer over vertellen?

trueblue53 20-08-08 13:26

Uit een reactie van TM van 2/7/08:

"T-Mobile laat in een reactie aan Webwereld weten het doorberekenen van het aansluitbedrag 'normale praktijk' is. Wel belooft de woordvoerster dat het aansluitbedrag nog voor de introductie op 11 juli zal worden gehalveerd tot 26,65 euro."

Vreemd dat aansluitkosten bij jou zijn geannuleerd. Ik was nr. 7 bij de 'Big Launch' en een nieuwe klant voor TM.

alexvandersluijs 20-08-08 13:26

sorry nog voor de taal en spelfouten, maar ik heb het allemaal even snel geschreven en verzonden. Ik had geen zin om de brief 2 keer na te lezen en er nog meer tijd in te stoppen in dit soort geneuzel.

fillem 20-08-08 13:53

Gisteren even 1202 gebeld.
Mijn belminuten zijn schijnbaar op maar ik heb geen extra kosten. :confused:

Er klopt werkelijk nog steeds geen ene reet van. Fijn dat ik niet precies kan zien hoeveel belminuten ik nog over heb (en dat je dat ook niet op de Iphone kan instellen (gesprekstijd).

Grrrr.

alexvandersluijs 20-08-08 15:52

Email adres marketing manager T-Mobile
 
ik heb net een c.c. van mijn brieven en een totale output van deze topics gezonden naar Bart Weijermars, Marketing Directeur bij T-Mobile. (zie onderstaande publicatie):

Hoewel hij niet direct een rol zal spelen in de afwikkeling, dacht ik dat het goed was om hem een c.c. te sturen van alles wat er speelt.

Wat ik verwachte is ook gebeurd. Bart belde hoogst persoonlijk mij zojuist op om aan te geven dat hij onze klachten serieus op zal pakken en om excuses te maken over de problemen. Ook waardeerde hij mijn mail gericht aan hem, om hem opmerkzaam te maken over de onvrede en de problemen die heersen en de klachtenstroom iphoneclub en andere fora. Ook de tip om inhoudelijk op de diverse fora mee te werken aan goede communicatie en probleemoplossingen, werd door hem onderkend. Hij was absoluut niet blij met de perceptie van gebruikers op de fora over T-Mobile en trekt deze kritiek zich wel degelijk aan. Ook op de tip om snel met goede informatie te komen en hiermee de onzekerheid en ook de onvrede over de communicatie (meer de non-communicatie en het-kluitje-in-het-riet-methode) weg te nemen bij hun klanten, zou hij zeker direct oppakken.

In ieder geval zou hij de manager klantenservice om opheldering vragen en met maatregelen komen. Een oplossing voor het probleem die hopenlijk tot tevredenheid zal stemmen bij allen die deze problemen hebben.

Tenslotte heb ik hem getipt om contact te zoeken met de redactie van de iphoneclub om te kijken of ze niet beter kunnen samenwerken, bijvoorbeeld als het gaat om goede informatie en klachten op fora.

Het is even afwachten, maar wordt vervolgt.

[/FONT]
==============================================

T-Mobile benoemt Bart Weijermars tot Marketing Directeur
Den Haag, 25 Februari 2008 /EZPress/ - Vandaag kondigt T-Mobile aan dat het Bart Weijermars benoemt als Marketing Directeur bij T-Mobile in Nederland. Hij volgt hiermee Pim van der Feltz op die Country Manager van Google in Nederland wordt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.