iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-mobile iphone abbonnement belminuten ineens op (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/17308-t-mobile-iphone-abbonnement-belminuten-ineens-op.html)

babsie85 24-07-08 18:16

T-mobile iphone abbonnement belminuten ineens op
 
Op mijn t-mobile staat dat ik resterend nog 0:00 belminuten over heb. Gister had ik er nog 123 en ik heb in een dag echt geen 123 belminuten opgemaakt!!! dat weet ik 100% zeker. Op mijn iphone zie ik gespreksduur: 1uur en 36 minuten dat zijn maar 96 minuten waarvan de meeste gesprekken zijn die ik heb ontvangen (en dus niet hoef te betalen).

Zijn er nog meer mensen met dit probleem???

Ik heb t-mobile hier al een email over gestuurd maar nog geen antwoord terug gehad.

CrazyWilly 24-07-08 18:40

je kan ook beter even tmobile bellen. Ondanks dat je wel een poos moet wachten . De laatste mailtjes heb ik namelijk ruim 4 dagen op moeten wachten!

Nikooos 25-07-08 09:50

Bij mij staat hij nu ook opeens op 0. Kan me niet voorstellen dat ik dit echt allemaal heb opgebeld. Het is wel zo dat vandaag de dag is waarom ze alle rekeningen afschrijven volgens mij, maar dat zou hier niets mee te maken moeten hebben.

bvdelden 25-07-08 10:02

IK zie net dat mijn resterende bel minuten voor deze maand op 0:00 staan van de ene op de andere dag.... Zo maar weer eens met T-mobile bellen!!! GRR

babsie85 25-07-08 11:08

gelukkig ben ik niet de enige, kunnen wel met zekerheid zeggen dat de fout (weer) bij t-mobile ligt.

Bvdelden zou je kunnen laten weten wat ze bij t-mobile zeiden, als je ze hebt gesproken? Ik verwacht dat ze hetzelfde gaan zeggen als bij de mysterieuze overige kosten: wachten tot de factuur er is. Maar hopelijk kunnen ze toch wat meer zeggen.

Nikooos 25-07-08 11:26

voor zover ik gehoord hebt, liggen de problemen bij een storing van t-mobile op dit moment. Veel mensen zijn ook onbereikbaar enzo..

knrd 25-07-08 12:47

ik heb nog maar 3min bij mn status staan.. Klopt ook niet
Was vanmorgen ook ff niet bereikbaar..
Niet echt handig al die storingen :s

babsie85 26-07-08 13:50

Bij mij staat er nog steeds 0:00 belminuten :(, is het bij iemand al gecorrigeerd, of heeft iedereen die dit probleem had er nog steeds last van????

Dani1 26-07-08 16:31

ik zie helemaal niks staan bij my t-mobile.. alleen het aantal resterende smsjes.. ik heb mijn iphone pas sinds gister en heb een i150 abbo, en heb nog 155 smsjes over terwijl je er p/m maar 150 krijgt :s

maar verder staat er helemaal niks van de belstatus.. ook niet als ik naar 1200 bel :s

trueblue53 26-07-08 18:31

Een bericht van me van donderdag j.l op een forum van 'Onemorething.nl':

"Mmmm...mij is vandaag hetzelfde overkomen. Binnen 24 uur zijn mijn resterende minuten van 140 naar 0 gegaan. Dit zonder te bellen. Ook zie ik bij mijn Belstatus dat de 'Overige kosten' aan het stijgen zijn... ik vermoed dat ik nu 'buiten mijn bundel' aan het bellen ben. Grom. Klantenservice kan ook niets voor me doen, behalve aanraden mijn factuur af te wachten. Ik neem aan dat op dat moment het 'gevecht ' begint om onterecht in rekening gebrachte kosten terug te krijgen. Wat een feest... http://forum.onemorething.nl/images/smiles/frown.gif"

De minuten staan nog steeds op nul, ik wacht de factuur maar af. Grrrr..

erik.

Dani1 26-07-08 18:52

echt raar dit hele verhaal.. ik heb téveel smsjes zoals t-mobile aangeeft.. maar kan nergens 1 regel ontdekken over mijn belminuten.. maar als je je tel op 25-07 koopt.. staat er ook dat je abbo op 25-07 ingaat.. zowel op je contract als op mytmobile, maar wanneer gaat je belbundel dan daadwerkelijk in??

Vigoroso 26-07-08 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 153744)
echt raar dit hele verhaal.. ik heb téveel smsjes zoals t-mobile aangeeft.. maar kan nergens 1 regel ontdekken over mijn belminuten..

Ik had eerst maar 15 smsjes, maar nu heb ik er over de 160!
" heb geen extra kosten meer zoals eerst vermeld werd "
Maar heb nog steeds geen bel-minuten! :(

Dani1 26-07-08 19:01

offtopic;

wat staat er bij jullie bij telefoontype? bij mij is die onbekend en kan het ook niet wijzigen in iphone

trueblue53 26-07-08 19:04

Verdwenen belminuten...
 
Dani, ik kan me herinneren dat ik ook begon met 5 (of zo) SMSjes teveel. Daar is een of andere berekening op losgelaten die ik vast niet ga begrijpen. 'De Zaak van de verdwenen belminuten' intrigeert me momenteel het meest. Op mijn iPhone zie ik bij 'Gesprekstijd' trouwens nu 'twee uur, 57 minuten' staan. Ik bel al jaren met '150 belminuten/maand' bundels en hou altijd over dus hoe ik bijna 180 minuten verbeld heb in amper 14 dagen is me een raadsel. Ook ben ik niet veel op dit toestel gebeld, mijn andere Vodafone abonnement is nl. nog aktief.

Weird... :(

trueblue53 26-07-08 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 153751)
offtopic;

wat staat er bij jullie bij telefoontype? bij mij is die onbekend en kan het ook niet wijzigen in iphone

Die kan je inderdaad nog niet veranderen... Het merk 'Apple' is nog niet doorgedrongen tot T-Mobile.. :D

matsoft 26-07-08 22:04

ik heb ook geen belminuten meer. Vorige week had ik nog 140 en heb deze week niet veel gewerkt.

matsoft 26-07-08 22:06

Heeft iemand al contact met T-Mobile gehad?

trueblue53 26-07-08 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matsoft (Bericht 153851)
Heeft iemand al contact met T-Mobile gehad?

Ja, verschillende keren maar zoals ik al hierboven zei, Klantenservice zegt het niet uit te kunnen zoeken en raden me aan op de factuur te wachten. Daar zal dan (hopelijk) uit blijken dat er een vergissing is begaan aan de kant van T-Mobile en kan eea verrekend worden. Maar ik kijk er niet naar uit.. ik heb weliswaar vakantie dus tijd is geen probleem maar toch..

erik.

supernaturol 26-07-08 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 153684)
ik zie helemaal niks staan bij my t-mobile.. alleen het aantal resterende smsjes.. ik heb mijn iphone pas sinds gister en heb een i150 abbo, en heb nog 155 smsjes over terwijl je er p/m maar 150 krijgt :s

maar verder staat er helemaal niks van de belstatus.. ook niet als ik naar 1200 bel :s


dat hebt te maken met je billing date..!! de dag wanneer je nieuwe bel minuten/ smsjes krijgt.

Dani1 27-07-08 00:19

maar hoe kan je weten wanneer die datum precies is??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:07.