iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Geen tegoed, nieuw abbonement! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/17400-geen-tegoed-nieuw-abbonement.html)

Vigoroso 25-07-08 23:37

Geen tegoed, nieuw abbonement!
 
Hoi, :cool:

Ik heb eergisteren mijn abbonement afgesloten, :rolleyes:

Nu belde ik 1202 om te kijken wat mijn bundel was,,

Ik heb geen tegoed meer, en nog 15 smsjes,,,
Terwijl ik maar 4 keer heb gebelt en 1 smsje heb verstuurd!
Oja, ben er ook nog 1 euro 28 cent overheen :(

Hoe kan dit? :confused:

Alvast bedankt :o

SneakerStyle 26-07-08 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vigoroso (Bericht 153389)
Hoi, :cool:

Ik heb eergisteren mijn abbonement afgesloten, :rolleyes:

Nu belde ik 1202 om te kijken wat mijn bundel was,,

Ik heb geen tegoed meer, en nog 15 smsjes,,,
Terwijl ik maar 4 keer heb gebelt en 1 smsje heb verstuurd!
Oja, ben er ook nog 1 euro 28 cent overheen :(

Hoe kan dit? :confused:

Alvast bedankt :o

pff..

Ok..luister en lees goed!

Gister was het de 24ste, het systeem bij t-mobile geeft iedere klant een andere ingangsdatum dat het tegoed/aantal minuten(en smsjes) in gaan.

Dus STEL dat jij je minuten&smsjes pas maandag krijgt. Maandag is het de 28ste dan krijg jij na RATO je aantal minuten en smsjes. Dus voor die 4 dagen heb jij maar een aantal smsjes & belminuten. Is normaal. Had je ook gewoon naar de klantenservice kunnen bellen. Gratis nummer (0800-7111)

Dus STEL dat maandag je bundel in gaat, dan krijg jij elke 28ste van de maand, je minuten/smsjes.. Je kan wel gewoon gebruik maken van je onbeperkt internet als je een iPhone abonnement hebt.

Vigoroso 26-07-08 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle (Bericht 153406)
pff..

Ok..luister en lees goed!

Gister was het de 24ste, het systeem bij t-mobile geeft iedere klant een andere ingangsdatum dat het tegoed/aantal minuten(en smsjes) in gaan.

Dus STEL dat jij je minuten&smsjes pas maandag krijgt. Maandag is het de 28ste dan krijg jij na RATO je aantal minuten en smsjes. Dus voor die 4 dagen heb jij maar een aantal smsjes & belminuten. Is normaal. Had je ook gewoon naar de klantenservice kunnen bellen. Gratis nummer (0800-7111)

Dus STEL dat maandag je bundel in gaat, dan krijg jij elke 28ste van de maand, je minuten/smsjes.. Je kan wel gewoon gebruik maken van je onbeperkt internet als je een iPhone abonnement hebt.

SUPER! bedankt voor je reactie.. (zeer gewaardeerd!) :rolleyes:

Dani1 26-07-08 13:40

ik heb gister m'n iphone gekregen.. en snap bovenstaand verhaal wel.. alleen als ik inlog op myt-mobile, dan zie ik dat ik meer smsjes heb als mijn bundel.. namelijk 155 ( heb een i150 abbo) alleen ik zie nergens belminuten staan.. maar op het contract staat gewoon ; ingangsdatum : 25-07-08.. ben ik nou blond.. off?? haha

OverzichtDeze informatie is bijgewerkt tot:26-07-2008
i-150 SMS
Resterende SMS-berichten voor deze maand:155
De overige kosten zijn:€ 0,00

Deedee 28-07-08 21:59

Dani1, hetzelfde hier. T-Mobile gaat gewoon helemaal de mist in.. Maar ik denk dat je wel gewoon kan bellen. Als ze je daarop aan het eind van de maand willen pakken dan laat het nog even weten.. Jij hebt recht op die minuten!

Dani1 28-07-08 22:05

ik heb straks even t-mobile gebeld, en ze zeiden : het klopt idd dat bij veel mensen de minuten niet zichtbaar zijn, maar ik kon gewoon volop bellen zei die. ik heb mijn iphone sinds de 25e en bij t-mobile staat dat mijn contract ook op die datum is ingegaan alleen volgens de man van t-mobile is mijn contract de 26e ingegaan..

maar ze geven idd toe dat de fout bij hun ligt.. heb gelukkig geen overige kosten onderaan het overzicht staan ;)

Deedee 28-07-08 22:12

oké mooi dankjewel scheelt mij weer een belletje ;)

iScorpio 28-07-08 22:14

Waarschijnlijk zal volgende maand alles goed staan bij iedereen. Gooi het maar op aanloop problemen :)

Maverick68 28-07-08 22:55

aanloop problemen...
 
Ik ben geen muggezifter maar aanloopproblemen vind ik dit niet: m'n hele beltegoed is weg (stond op 145min....van een op ander moment op 0) terwijl mijn contract op de 15e ingegaan is. Heb WEL 12 euro overige kosten die ik niet thuis kan brengen: m.a.w wordt er niet helemaal lekker van. T-mobile is geen amateurclub maar een multinational die in heel veel landen (met oa de iPhone) actief is. Aanloop-problemen zie ik dan niet in alle redelijkheid zitten, behalve dan de stormloop i.v.m. de iPhone. Dekking, bel/factuur systeem, iPhone gerelateerde technische zaken MOETEN gewoon foutloos lopen anders moet je er niet het volle pond voor vragen. Als je naar de bakker gaat en de taart is zout dan kan de bakker niet zeggen:sorry maaar ik heb wat aanloop-problemen. Daar heb jij op dat moment geen boodschap aan. Als je de rekening aan t-mobile maar voor de helft betaald dan kun je je ook niet beroepen op "aanloop-problemen"... is wel een idee. :rolleyes:

gserban 31-07-08 23:03

ik heb me telefoon net 3 dagen nog 0 keer gebeld (omdat ik nog 2 andere telefoons heb waarmee ik bel) en 1 sms verzonden en las toen dit bericht en 1202 gebeld en wat denk je u beltegoed is op en overige kosten waren 0,38 ik gelijk gebeld naar t-mobile en hebben er een aantekening van gemaakt en meer konden ze me niet vertellen echt vaag :(

Deedee 31-07-08 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gserban (Bericht 157722)
ik heb me telefoon net 3 dagen nog 0 keer gebeld (omdat ik nog 2 andere telefoons heb waarmee ik bel) en 1 sms verzonden en las toen dit bericht en 1202 gebeld en wat denk je u beltegoed is op en overige kosten waren 0,38 ik gelijk gebeld naar t-mobile en hebben er een aantekening van gemaakt en meer konden ze me niet vertellen echt vaag :(

Geen paniek! Ik had ook "extra kosten", maar op mijn factuur zijn die nu nergens meer te vinden :) Alles komt goed ;)

gserban 31-07-08 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deedee (Bericht 157726)
Geen paniek! Ik had ook "extra kosten", maar op mijn factuur zijn die nu nergens meer te vinden :) Alles komt goed ;)


okay dank je wel dan zal het wel goed komen :)

276159 03-08-08 20:30

De fout ligt in de centrale van TMO. Het abbonement van een Iphone werkt dermate af van andere abbo's dan het script wat er geschreven is voor de verwerking van abbonementen niet 100% goed de informatie doorgeeft naar de my t-mobile page. Met de facturen zou dit allemaal goed moeten komen, mocht je alsnog rare kosten tegen komen dan zouden ze dit zo terug kunnen vinden in je factuurdetails.

Even terug komend op wat maverick zegt over aanloopproblemen. De vergelijking die je trekt is niet helemaal juist. Je zou het beter kunnen vergelijken met de lancering van XP of Vista hiervoor kan je 1000-en uren testen wat je wilt, maar scripts die crashen of niet helemaal werken hoe de bedoeling is kom je pas tegen bij dagelijks gebruik.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.