//

Geen tegoed, nieuw abbonement!

Geen tegoed, nieuw abbonement! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb eergisteren mijn abbonement afgesloten, Nu belde ik 1202 om te kijken wat mijn bundel was,, Ik heb geen tegoed meer, en nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-08, 00:37
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard Geen tegoed, nieuw abbonement!

Hoi,

Ik heb eergisteren mijn abbonement afgesloten,

Nu belde ik 1202 om te kijken wat mijn bundel was,,

Ik heb geen tegoed meer, en nog 15 smsjes,,,
Terwijl ik maar 4 keer heb gebelt en 1 smsje heb verstuurd!
Oja, ben er ook nog 1 euro 28 cent overheen

Hoe kan dit?

Alvast bedankt
__________________
WE THE BEST! LISTEN!!

Laatst gewijzigd door Vigoroso; 26-07-08 om 00:58.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-08, 01:12
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigoroso Bekijk bericht
Hoi,

Ik heb eergisteren mijn abbonement afgesloten,

Nu belde ik 1202 om te kijken wat mijn bundel was,,

Ik heb geen tegoed meer, en nog 15 smsjes,,,
Terwijl ik maar 4 keer heb gebelt en 1 smsje heb verstuurd!
Oja, ben er ook nog 1 euro 28 cent overheen

Hoe kan dit?

Alvast bedankt
pff..

Ok..luister en lees goed!

Gister was het de 24ste, het systeem bij t-mobile geeft iedere klant een andere ingangsdatum dat het tegoed/aantal minuten(en smsjes) in gaan.

Dus STEL dat jij je minuten&smsjes pas maandag krijgt. Maandag is het de 28ste dan krijg jij na RATO je aantal minuten en smsjes. Dus voor die 4 dagen heb jij maar een aantal smsjes & belminuten. Is normaal. Had je ook gewoon naar de klantenservice kunnen bellen. Gratis nummer (0800-7111)

Dus STEL dat maandag je bundel in gaat, dan krijg jij elke 28ste van de maand, je minuten/smsjes.. Je kan wel gewoon gebruik maken van je onbeperkt internet als je een iPhone abonnement hebt.
  #3  
Oud 26-07-08, 02:06
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
pff..

Ok..luister en lees goed!

Gister was het de 24ste, het systeem bij t-mobile geeft iedere klant een andere ingangsdatum dat het tegoed/aantal minuten(en smsjes) in gaan.

Dus STEL dat jij je minuten&smsjes pas maandag krijgt. Maandag is het de 28ste dan krijg jij na RATO je aantal minuten en smsjes. Dus voor die 4 dagen heb jij maar een aantal smsjes & belminuten. Is normaal. Had je ook gewoon naar de klantenservice kunnen bellen. Gratis nummer (0800-7111)

Dus STEL dat maandag je bundel in gaat, dan krijg jij elke 28ste van de maand, je minuten/smsjes.. Je kan wel gewoon gebruik maken van je onbeperkt internet als je een iPhone abonnement hebt.
SUPER! bedankt voor je reactie.. (zeer gewaardeerd!)
  #4  
Oud 26-07-08, 14:40
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik heb gister m'n iphone gekregen.. en snap bovenstaand verhaal wel.. alleen als ik inlog op myt-mobile, dan zie ik dat ik meer smsjes heb als mijn bundel.. namelijk 155 ( heb een i150 abbo) alleen ik zie nergens belminuten staan.. maar op het contract staat gewoon ; ingangsdatum : 25-07-08.. ben ik nou blond.. off?? haha

OverzichtDeze informatie is bijgewerkt tot:26-07-2008
i-150 SMS
Resterende SMS-berichten voor deze maand:155
De overige kosten zijn:€ 0,00
  #5  
Oud 28-07-08, 22:59
Deedee Deedee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 33
Standaard

Dani1, hetzelfde hier. T-Mobile gaat gewoon helemaal de mist in.. Maar ik denk dat je wel gewoon kan bellen. Als ze je daarop aan het eind van de maand willen pakken dan laat het nog even weten.. Jij hebt recht op die minuten!
  #6  
Oud 28-07-08, 23:05
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik heb straks even t-mobile gebeld, en ze zeiden : het klopt idd dat bij veel mensen de minuten niet zichtbaar zijn, maar ik kon gewoon volop bellen zei die. ik heb mijn iphone sinds de 25e en bij t-mobile staat dat mijn contract ook op die datum is ingegaan alleen volgens de man van t-mobile is mijn contract de 26e ingegaan..

maar ze geven idd toe dat de fout bij hun ligt.. heb gelukkig geen overige kosten onderaan het overzicht staan
  #7  
Oud 28-07-08, 23:12
Deedee Deedee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 33
Standaard

oké mooi dankjewel scheelt mij weer een belletje
  #8  
Oud 28-07-08, 23:14
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Waarschijnlijk zal volgende maand alles goed staan bij iedereen. Gooi het maar op aanloop problemen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #9  
Oud 28-07-08, 23:55
Maverick68 Maverick68 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 6
Standaard aanloop problemen...

Ik ben geen muggezifter maar aanloopproblemen vind ik dit niet: m'n hele beltegoed is weg (stond op 145min....van een op ander moment op 0) terwijl mijn contract op de 15e ingegaan is. Heb WEL 12 euro overige kosten die ik niet thuis kan brengen: m.a.w wordt er niet helemaal lekker van. T-mobile is geen amateurclub maar een multinational die in heel veel landen (met oa de iPhone) actief is. Aanloop-problemen zie ik dan niet in alle redelijkheid zitten, behalve dan de stormloop i.v.m. de iPhone. Dekking, bel/factuur systeem, iPhone gerelateerde technische zaken MOETEN gewoon foutloos lopen anders moet je er niet het volle pond voor vragen. Als je naar de bakker gaat en de taart is zout dan kan de bakker niet zeggen:sorry maaar ik heb wat aanloop-problemen. Daar heb jij op dat moment geen boodschap aan. Als je de rekening aan t-mobile maar voor de helft betaald dan kun je je ook niet beroepen op "aanloop-problemen"... is wel een idee.
  #10  
Oud 01-08-08, 00:03
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

ik heb me telefoon net 3 dagen nog 0 keer gebeld (omdat ik nog 2 andere telefoons heb waarmee ik bel) en 1 sms verzonden en las toen dit bericht en 1202 gebeld en wat denk je u beltegoed is op en overige kosten waren 0,38 ik gelijk gebeld naar t-mobile en hebben er een aantekening van gemaakt en meer konden ze me niet vertellen echt vaag

Laatst gewijzigd door gserban; 01-08-08 om 00:09.
  #11  
Oud 01-08-08, 00:11
Deedee Deedee is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
ik heb me telefoon net 3 dagen nog 0 keer gebeld (omdat ik nog 2 andere telefoons heb waarmee ik bel) en 1 sms verzonden en las toen dit bericht en 1202 gebeld en wat denk je u beltegoed is op en overige kosten waren 0,38 ik gelijk gebeld naar t-mobile en hebben er een aantekening van gemaakt en meer konden ze me niet vertellen echt vaag
Geen paniek! Ik had ook "extra kosten", maar op mijn factuur zijn die nu nergens meer te vinden Alles komt goed
  #12  
Oud 01-08-08, 00:29
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deedee Bekijk bericht
Geen paniek! Ik had ook "extra kosten", maar op mijn factuur zijn die nu nergens meer te vinden Alles komt goed

okay dank je wel dan zal het wel goed komen
  #13  
Oud 03-08-08, 21:30
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

De fout ligt in de centrale van TMO. Het abbonement van een Iphone werkt dermate af van andere abbo's dan het script wat er geschreven is voor de verwerking van abbonementen niet 100% goed de informatie doorgeeft naar de my t-mobile page. Met de facturen zou dit allemaal goed moeten komen, mocht je alsnog rare kosten tegen komen dan zouden ze dit zo terug kunnen vinden in je factuurdetails.

Even terug komend op wat maverick zegt over aanloopproblemen. De vergelijking die je trekt is niet helemaal juist. Je zou het beter kunnen vergelijken met de lancering van XP of Vista hiervoor kan je 1000-en uren testen wat je wilt, maar scripts die crashen of niet helemaal werken hoe de bedoeling is kom je pas tegen bij dagelijks gebruik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuw Abbonement M1scha Odido (T-Mobile) 3 30-05-10 16:05
Nieuw abbonement --koen-- Overige providers Nederland 1 05-02-10 22:34
Windows: Tegoed Itunes en Tegoed Iphone samenvoegen Solari iTunes 0 29-04-09 10:16
nog een jaar wachten op nieuw abbonement. bert 65 Odido (T-Mobile) 2 21-07-08 00:01
Geen edge abbonement? borgqueenx iPhone algemeen 29 30-05-08 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.