//

Geen Ontvangst sinds 25 juli

Geen Ontvangst sinds 25 juli discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhoners, Sinds de grote storing bij T-mobile van 25 juli zit ik nog steeds zonder ontvangst. Al ruim 3 dagen dus! Ik woon in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-08, 15:34
mpijnacker mpijnacker is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 18
Angry Geen Ontvangst sinds 25 juli

Hallo iPhoners,

Sinds de grote storing bij T-mobile van 25 juli zit ik nog steeds zonder ontvangst. Al ruim 3 dagen dus! Ik woon in Capelle aan den IJssel, aan de Oostkant. Het ligt niet aan mn iPhone want als ik er een KPN simkaart in prop werkt hij prima... En het ligt ook niet aan mn sim kaart want in een andere telefoon heb ik ook geen ontvangst.

Op de homepage van T-mobile stond dat de storing op de 25e al was opgelost. NIET DUS!?

Inmiddels heb ik al 3 keer gebeld met de servicedesk van T-mobile en het enige wat ze kunnen melden is dat mijn case in behandeling is en dat de wachttijd kan oplopen naar 14(!!!) dagen....

Zijn er nog meer mensen die sinds afgelopen vrijdag 0.0 ontvangst hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
cappele aan den ijssel, storing, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sinds iPhone 4 geen Wi-Fi thuis Dejive Wi-Fi 12 17-10-10 23:15
Geen internet sinds 9-11 MrPopo1988 Archief 3 10-11-09 15:18
Geen 3G/GPRS Proximus sinds FW 2.2 vezz Archief 2 06-12-08 16:35
Sinds vorige week bijna geen GPRS ontvangst (T-Mobile) sparc Odido (T-Mobile) 4 29-08-08 17:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:33.