//

Andere t-mobile simkaart gebruiken

Andere t-mobile simkaart gebruiken discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een iphone te kopen met een I-150 abonnement. Ik heb nu al een Relax 750 abo met PIT. Het I-150 abonnement ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-08, 13:15
sjors1 sjors1 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard Andere t-mobile simkaart gebruiken

Ik ben van plan een iphone te kopen met een I-150 abonnement. Ik heb nu al een Relax 750 abo met PIT. Het I-150 abonnement gaat door mijn vrouw worden gebruikt.

Mijn plan: Mijn vrouw mijn huidige Nokia N95 met I-150 abo en ik de Iphone met bestaand Relax 750 abo. Volgens de helpdesk van tmobile was het geen probleem om mijn sim in de iphone te stoppen.

Mijn vraag is nu echter. Hoe moet ik activeren via Itunes met de I-150 sim of met de Relax 750 sim?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-08, 23:40
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Als je een iphone abonnement afsluit (ookal is die nog niet per direct ingegaan en dus niet actief) dan activeer je je iphone met de simkaart waar de i-abonnement op is afgesloten. Nadat je je iphone daarmee hebt geactiveerd kan je elke t-mobile simkaart erin doen die je wilt. Let er wel op als je je relaxe abonnement simkaart erin gaat doen je wilt gaan internetten zorg er dan wel voor dat je een PIT bundel hebt, anders schieten de kosten omhoog.
  #3  
Oud 06-05-09, 13:49
gunes gunes is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Nou ik heb er zelf 1.. ik wil ook eentje met abbonement aansluiten maar met simkaart gebruiken... Zou dat kunnen????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Simkaart van 3G al in 4 te gebruiken? Frenzie Odido (T-Mobile) 4 16-10-10 13:33
iPhone 3G: unlock met t-mobile nl , en dan andere sim gebruiken ?? derappe Unlock 4 22-05-10 14:34
Andere simkaart in 3GS larsvansusteren iPhone algemeen 0 05-07-09 16:16
iPhone 3G: Iphone 3G 2.2.1 T-Mobile gebruiken met andere provider Juun Unlock 9 06-04-09 12:27
Andere simkaart Masterprut Unlock [archief] 5 20-11-07 14:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.