//

Tijdelijk nummer T-Mobile, Gratis uur bellen??

Tijdelijk nummer T-Mobile, Gratis uur bellen?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, ik heb zojuist een iPhone binnengekregen. Ik ben nu een orange-abbonnee. 27 augustus wordt mijn nummer over gezet naar T-Mobile. Ik heb dus nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-07-08, 23:34
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard Tijdelijk nummer T-Mobile, Gratis uur bellen??

Ok, ik heb zojuist een iPhone binnengekregen. Ik ben nu een orange-abbonnee. 27 augustus wordt mijn nummer over gezet naar T-Mobile. Ik heb dus nu een t-mobile simkaart met tijdelijk nummer in m'n iPhone. Volgens de klantenservice heb ik een uur gratis bellen op die simkaart, maar wat wordt daar mee bedoeld? Alleen bellen?? Of gaat internet en sms daar ook vanaf?? Mochten mensen hier ervaring mee hebben graag jullie reactie!
__________________
Franzzz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-08, 21:07
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Kan je al registreren op My T-Mobile ? Zoja dan kun je wellicht zien wat je precies hebt aan belminuten / sms / internet.
  #3  
Oud 31-07-08, 10:42
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Ik heb het zelfde. Ook overgestapt van orange en een tijdelijk nummer van Tmobile. Ik kreeg te horen dat bellen met dat nummer niet gratis is en kreeg het advies de telefoon vooral niet te gebruiken tot de omzetting voltooid is. Er is me beloofd dat dat vandaag in de loop van de dag gaat gebeuren. het had namelijk al gebeurd moeten zijn.
  #4  
Oud 31-07-08, 11:22
Fanne Fanne is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Ook ik heb dit probleem. De telefoon werkt pas op het moment dat het nummer is omgezet. Ik was in de veronderstelling dat ik tot die tijd een tijdelijk nummer kreeg (langer dan 1 uur). Nog een maand wachten, tot die tijd is mijn iPhone een gewone iPod touch, snif. Overigens in mijn contract staat niet eens een ingangsdatum vermeld! Nu heb ik eerst een ander probleem om op te lossen, mijn iPhone ligt in coma! https://forum.iculture.nl/f28/i...hone-dood.html
  #5  
Oud 31-07-08, 12:36
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

bij mij is de simkaart inmiddels geblokkeerd. Mijn nummer wordt pas 27 augustus over gezet. Heel irritant. kan nu alleen als iPod gebruiken en natuurlijk de Wi-Fi functie. Of zou ik gewoon T-Mobile kunnen bellen dat ze m'n nummer vandaag omzetten? Of is dat niet mogelijk?
  #6  
Oud 31-07-08, 13:25
Rij Rij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Mij is verteld dat als je als (voormalig) Orange klant nu al van je T-Mobile abo gebruik wil maken, je met dubbele kosten zit tot je Orange abonnement afloopt. Jij hebt nog "mazzel" met je 27 augustus, ik moet nog tot 22 september wachten...
Er gaan overigens wel geruchten dat je vanaf 1 augustus als Orange klant wél gebruik kan maken van je iPhone, maar ik moet nog zien of dat waar is.
  #7  
Oud 31-07-08, 13:27
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rij Bekijk bericht
Mij is verteld dat als je als (voormalig) Orange klant nu al van je T-Mobile abo gebruik wil maken, je met dubbele kosten zit tot je Orange abonnement afloopt. Jij hebt nog "mazzel" met je 27 augustus, ik moet nog tot 22 september wachten...
Er gaan overigens wel geruchten dat je vanaf 1 augustus als Orange klant wél gebruik kan maken van je iPhone, maar ik moet nog zien of dat waar is.
dat was bij mij ook het geval. Maar iedereen bij T-Mobile weet ook niet hoe het werkt. Mij werd bij het 1e telefoontje verteld dat ik gratis een uur mocht bellen. Vervolgens bij een 2e telefoontje werd verteld dat internet gratis was. Daarna doorverbonden waar werd verteld dat dit niet het geval is. Vervolgens werd verteld dat mijn tijdelijk nummer geblokkeerd zou worden... Echt zo'n onzin. Hadden ze hem net zo goed 27 augustus op kunnen sturen....
  #8  
Oud 31-07-08, 13:55
Rij Rij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Volgens mij hebben ze bij T-Mobile de helft van de tijd geen flauw idee waar ze mee bezig zijn. Je zag het bij de launch al en nu weer hierbij. De één zegt dit, de ander zegt dat. Erg vermoeiend.
  #9  
Oud 31-07-08, 14:06
Fanne Fanne is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

mij is verteld dag er echt geen andere mogelijkheid was, dan te wachten tot de porteringsdatum. Nou hoop ik natuurlijk van harte dat het gerucht over 1 augustus waar is!
  #10  
Oud 31-07-08, 14:45
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fanne Bekijk bericht
mij is verteld dag er echt geen andere mogelijkheid was, dan te wachten tot de porteringsdatum. Nou hoop ik natuurlijk van harte dat het gerucht over 1 augustus waar is!
ok, bedankt
  #11  
Oud 01-08-08, 18:00
Nicky3d Nicky3d is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard

En? Weet iemand al meer toevallig over HET gerucht, vraag me af hoe ze dat dan doen.
Ik moet zelf nog tot 13 okt wachten, heb overigens wel een officiële klacht ingediend bij T Mobile, misschien als iedereen dat doet gaat er wel een belletje rinkelen.
  #12  
Oud 02-08-08, 02:33
Rij Rij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik vraag me echt af waar die geruchten precies vandaan komen. Vanochtend mijn Orange sim in de iPhone gedaan, maar (zoals altijd) "ongeldige simkaart".
Nog geen bericht van Orange ontvangen (die ik na de brief over het samengaan van de netwerken had gemaild over hoe het iPhone technisch dan zou werken). Ik vrees dat de overstappende Orange klanten toch echt moeten wachten tot hun abo is afgelopen.
  #13  
Oud 02-08-08, 12:41
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Mijn contract is op 28 juli afgelopen. Op 30 juli heb ik mijn Iphone opgehaald op het postkantoor. Het tijdelijke Tmobile nummer werd na 1 dag geblokkeerd. (toevalllig precies na een een telefoontje over de nummerportering, naar de helpdesk. Ik kreeg nu te horen dat het overzetten pas gebeurd NA dat je de telefoon hebt ontvangen en dat dit ongeveer een week gaat duren. Ik krijg van Tmobile nog een brief met de exacte datum. We blijven geduldig afwachten.
  #14  
Oud 05-08-08, 14:45
klukkluk3 klukkluk3 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Ook ik heb dit probleem, zojuist gebeld en mij werd nu verteld dat 29 september mijn nieuwe abo ingaat. Tot die tijd (2 maanden) kan ik met het bijgeleverd simmetje van t-mobile tot 10,- euro bellen.
Dussss........ik kan hem nu 2 maanden in de kast leggen en wachten tot het eidelijk overgezet wordt.

gr. Eddy
  #15  
Oud 05-08-08, 14:55
jojo3436 jojo3436 is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 51
Standaard

Ik heb de brief met de datum van nummeromzetting gehad en Tmobile heeft besloten dat dat op 14 augustus gaat gebeuren. Heb maar weer eens met de klantenservice gebeld. Uitgelegt dat mijn oude contract bij orange al is afgelopen en ik alles in huis heb om nu te gaan bellen met de iphone en dat ik niet snap dat het allemaal zo lang moet duren (activatie nieuwe abbonnement, nummerbehoud etc). Wanneer ik dan wilde worden aangesloten was de vraag. Ik heb toen "gisteren" gezegd. Ze zullen hun best doen om het zo snel mogelijk te regelen. Mijn (oude) order voor nummerbehoud staat inmiddels op status "geannulleerd"
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdelijk nummer, registreren mogelijk? Mikaa Odido (T-Mobile) 1 29-09-09 13:24
T-mobile tijdelijk nummer vragen solar Odido (T-Mobile) 1 17-08-09 21:54
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 16:07
Windows: Activeren met tijdelijk nummer of juist niet? Arnoldho iTunes 2 06-05-09 03:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.