iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Visual voicemails? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/17852-visual-voicemails.html)

xentagz 31-07-08 17:43

Visual voicemails?
 
Beste mensen,

Als ik op mijn iphone de voicemailknop indruk, belt mijn iphone gewoon het standaard t-mobile voicemail nummer
Hoe kan ik zorgen dat visual voicemail ingeschakeld word? Ik kan nergens een optie vinden hiervoor.

Alvast bedankt

Dennis

ps: 3g werkt wel gewoon goed.

iScorpio 31-07-08 17:47

Is dit een mogelijke oplossing:

Ga naar instellingen
Algemeen
Stel opnieuw in
Hetstel netwerkinstellingen

En als je de zoekoptie gebruikt is er genoeg info te vinden.

Deedee 31-07-08 23:24

...of zorg dat je abo helemaal geactiveerd is!

Webarcher 01-08-08 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Deedee (Bericht 157738)
...of zorg dat je abo helemaal geactiveerd is!

Idd dat herken ik. Op het moment dat je abo volledig is geactiveerd kom je in een apart scherm terecht waarin visual voicemails staan. Eerder belt hij idd gewoon op naar de 'oude' voicemailbox

xentagz 01-08-08 09:52

duidelijk,

Ik heb gisterochtend mijn iphone gehad, maar ik kan nog steeds niet registreren voor my-tmobile , hoe lang gaat dat nog duren?

Webarcher 01-08-08 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xentagz (Bericht 157902)
duidelijk,

Ik heb gisterochtend mijn iphone gehad, maar ik kan nog steeds niet registreren voor my-tmobile , hoe lang gaat dat nog duren?

Geen pijl op te trekken. Ik heb 3 weken moeten wachten. Maar het kan ook in 2 dagen gebeurt zijn.

thijsvgelder 01-08-08 11:14

als je 1202 belt kan je belminuten status opvragen, als je nog niet volledig geactiveerd bent hoor je dat daar ook, weet je ook meteen waarom visual voicemail het niet doet!

djrandyindo 07-08-08 21:40

ik heb mijn abonnement volledig geactiveerd en hoor bij 1202 geen melding. Desondanks heb ik geen visual voicemail. Ik heb met een ander nummer een voicemail in gesproken en zie niks op mijn scherm. Wie weet hoe dat komt? Moet je ergens anders nog wat activeren?

I-Stefke 09-08-08 11:02

Visual Voicemail
 
Ik heb precies hetzelfde. Ik zie ook niets van de visual voicemail terug op mijn telefoo. Weet iemand hoe ik dit dan moet aktiveren?

mdiersma2 09-08-08 11:53

1233 bellen. wachtwoord instellen.... en geduld hebben... heb je met een uurtje nog geen visual voicemail, dan wordt het t-mobile bellen

raptile 09-08-08 12:07

Ik weet niet eens wat ik me moet voorstellen bij visual voicemail dus ik mis niets :P
maar bij mij werkt het ook niet

Nikooos 09-08-08 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I-Stefke (Bericht 164792)
Ik heb precies hetzelfde. Ik zie ook niets van de visual voicemail terug op mijn telefoo. Weet iemand hoe ik dit dan moet aktiveren?

dat kan ook alleen als je een 3G via Tmobile hebt en niet op iphone 1.0 met firmware 1.1.4 zoals je aangeeft in je profiel.

I-Stefke 09-08-08 12:55

Ok
Dit gaat over de telefoon van mijn vrouw en die heeft er nu zo een en ik heb me niet verder opnieuw aangemeld in dit forum met haar gegevens, dus.....

Silver 09-08-08 14:42

Ik heb mijn iPhone vorige woensdag in gebruik genomen. Visual voicemail verscheen vrijdag plotseling. Wordt blijkbaar door T-Mobile geactiveerd.

Raoul_Jokhoe 10-08-08 09:13

Ja klopt, dit duurt enkele dagen voordat alles is gecativeerd voor jou abbo, als je een week al wacht dan gewoon de klantenservice bellen en een status opvragen.

Succes dames en heren ;)

RamonPouw 10-08-08 16:54

Nou

Ik heb mijn abbo al vanaf 16 juli..

TOen heeft T-mobile een fout gemaakt en mij per ongeluk tijdelijk afgesloten.. Daarna weer aangesloten als ik nu voicemail wil activeren staat er; Voicemail fout..

Verder kan ik wel bellen en alles ?


Groetjes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.