//

Iphone 3G van T-mobile behouden of snel weg doen?

Iphone 3G van T-mobile behouden of snel weg doen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht En krijg je ook de kosten vergoed van (bijv) aangeschafte software, verzekering, accessoires, etc? Ik had maar 2 dingen gekocht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-08-08, 09:32
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
En krijg je ook de kosten vergoed van (bijv) aangeschafte software, verzekering, accessoires, etc?
Ik had maar 2 dingen gekocht in de Apple store en dit valt niet te verhalen op T-mobile zou ook krom zijn want T-mobile heeft hier totaal geen winst deel in dus hier ben ik ongeveer 6 of 7 euro kwijt maar dat neem ik voor lief.

Accessoires had ik zelf los gekocht op internet en ga ik zelf weer verkopen op internet zoals:

1) 1x silicon bescherm hoes zwart wat de zij en achterkant beschemd
2) 1x lederen Etui met clip om aan je broekriem vast te klikken
3) 1x berscermfolie voor de display nieuw in verpakking
4) 1x oplader voor in de auto met display rood bij opladen en blauw als deze vol is en geeft ook alles aan via display.


5) 1x Kensington batterij voor elk type Iphone of Ipod
aad je iPhone® of iPod® op wanneer het nodig is, thuis of onderweg. De oplaadbare reservebatterij "Mini Battery Pack and Charger for iPhone® and iPod®" heeft de power dat je helpt om de dag door te komen met je iPhone® en iPod® en is gemakkelijk op te bergen door zijn compacte formaat. Artikelnummer: 33442EU Eigenschappen
  • Oplaadbare reservebatterij voor iPhone® and iPod®
  • Geniet van 30 uur extra iPod®/iPhone® Tunes; 6 uur extra Video of 3 uur extra spreektijd op uw iPhone®
  • Voorzien van batterij-indicator lampje
  • U kunt de reservebatterij opladen via de USB poort op uw notebook of via een AC kabel met USB poort
  • Compact, te gebruiken terwijl je je iPod®/iPhone® in gebruikt hebt




Verzekering had ik niet afgesloten maar als deze bij T-mobile zelf was afgesloten was dit ook terug gedraaid.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-08-08, 10:43
Japs Japs is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

@Gserban....

check ff je privé berichten...
  #23  
Oud 13-08-08, 11:31
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Japs Bekijk bericht
@Gserban....

check ff je privé berichten...

D0N3 ...........
  #24  
Oud 13-08-08, 13:14
nms nms is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
......en onbeperkt internet erbij voor maar 9,95 in de maand totale kosten net als bij T-mobile 30 eurie in de maand ( maar dan wel op een goed werkend 3g net van KPN
Blijkt al wel weer dat je je totaal niet verdiept in je keuzes. Voor 9,95 krijg je bij KPN onbeperkt toegang tot een data dienst met GPRS snelheid.
Idd, 128 kb/s download en 64 kb/s upload.
Ga dan naar Vodafone die biedt wel volledige 3G snelheid (3,6 Mbit) voor 9,95 per maand, maar dan heb je wel een datalimiet.
Al heb ik ook gehoord dat ze daar niet zo streng in zijn.

En over de andere minpunten, die had je gewoon al lang en breed kunnen weten voordat je de iPhone kocht.
Wel een beetje raar dus als die je teleurstellen, er werd namelijk niet iets anders beloofd.
Daarnaast...., geen mogelijkheid tot live streaming?
Ooit van Youtube gehoord?
En als je mobiele televisie bedoelt, daar zul je toch echt apart een abo voor af moeten sluiten, dat kan niet eens via T-mobile.

Laatst gewijzigd door nms; 13-08-08 om 13:21.
  #25  
Oud 13-08-08, 13:51
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nms Bekijk bericht
Blijkt al wel weer dat je je totaal niet verdiept in je keuzes. Voor 9,95 krijg je bij KPN onbeperkt toegang tot een data dienst met GPRS snelheid.
Idd, 128 kb/s download en 64 kb/s upload.
Ga dan naar Vodafone die biedt wel volledige 3G snelheid (3,6 Mbit) voor 9,95 per maand, maar dan heb je wel een datalimiet.
Al heb ik ook gehoord dat ze daar niet zo streng in zijn.

En over de andere minpunten, die had je gewoon al lang en breed kunnen weten voordat je de iPhone kocht.
Wel een beetje raar dus als die je teleurstellen, er werd namelijk niet iets anders beloofd.
Daarnaast...., geen mogelijkheid tot live streaming?
Ooit van Youtube gehoord?
En als je mobiele televisie bedoelt, daar zul je toch echt apart een abo voor af moeten sluiten, dat kan niet eens via T-mobile.


ben bang dat je zelf niet goed leest want als je alles goed gelezen had waren de ergste punten

1) geen 3G dekking in en om me huis terwijl dit wel wordt weer gegeven op de dekkings kaart van T-mobile
2) crashen van apps en dan weer uren kwijt zijn om te herstellen en dik 14 gig aan muziek en video te uploaden.

en daaromis dat toestel eruit gegaan de andere punten waren bijzaken, maar het komt me nu goed uit gebrekkig toestel is nu gelukkig weg.
Zolang deze problemen niet zijn opgelost voor mij geen Iphone meer
  #26  
Oud 13-08-08, 14:06
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
ben bang dat je zelf niet goed leest want als je alles goed gelezen had waren de ergste punten

1) geen 3G dekking in en om me huis terwijl dit wel wordt weer gegeven op de dekkings kaart van T-mobile
2) crashen van apps en dan weer uren kwijt zijn om te herstellen en dik 14 gig aan muziek en video te uploaden.

en daaromis dat toestel eruit gegaan de andere punten waren bijzaken, maar het komt me nu goed uit gebrekkig toestel is nu gelukkig weg.
Zolang deze problemen niet zijn opgelost voor mij geen Iphone meer
Sorry maar krijg ook sterk de indruk dat de iPhone , jalibreak dat soort zaken tegen vallen.. Zoals je al eerder omschreef de camera werking en geen video..maar dit soort zaken lijken me toch echt los te staan van de werking m.b.t newerk
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone met T-mobile netwerk snel leeg Flugeltje89 Odido (T-Mobile) 11 15-07-11 00:43
Behouden van App gegevens Pr4n4 iTunes 2 28-03-11 22:38
HELP! Na downgrade van 4.0 naar 3.1.3 valt T-mobile netwerk steeds weg! 020informatie Odido (T-Mobile) 0 20-02-11 00:14
Waarom T-Mobile's 3G weg na verloop van tijd? Frenzie Odido (T-Mobile) 2 26-09-10 23:42
van OS 3.0 naar 3.01 jailbreak behouden? dbartelink Archief 1 30-08-09 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30.