iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/18433-afgesloten-na-mislukte-automatische-afschrijving.html)

PuDDinG 07-08-08 12:37

Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving
 
Vrijdag 11 Juli 3G gekocht.
Geen problemen gehad tot gisteren.

Geen 3G logo meer, niet meer kunnen bellen en SMSen.
Wel gebelt en gesmst kunnen worden.

T-Mobile gebeld gisteren. Blokkade opgeheft.
Geen problemen meer.

Maar vandaag weer hetzelfde.

Weer bellen met T-M. maar nu kon het niet worden gedeactiveerd.

Maar wat het stomme is dat ik pas gisteren de Accept-Giro heb gekregen dus ook niet eerder kon betalen.
Heel irritant allemaal.
Nu het bedrag overgemaakt.
SMS gekregen van T-M. dat de betaling binnen is.
Ik bellen naar KS van T-M.: "Meneer dat duurt max. 2 dagen voor dat u weer kunt bellen en internetten. :confused::mad:

Hebben meer mensen dit probleem?

Jp2x 07-08-08 12:51

Ja ik had het ook vorige week, ze hadden een verkeerd rekeningnummer bij ingevuld, vandaar dat me automatische incasso niet werkte. Ik heb het toen gelijk in de winkel betaald, want dan kan je gelijk weer bellen.

Maar kreeg vandaag ook weer allemaal smsjes, dat het wel betaald was, daarna dat het niet automatisch van me rekening kon worden afgeschreven enz...
en kreeg toevallig gisteren ook pas de accept-giro binnen, dus volgens mij klopt hun systeem niet helemaal..

maar ik kan nu wel gewoon bellen en internetten..

Voortaan zou ik dus gewoon in de winkel betalen.

iklaas 09-08-08 08:33

Gewoon in de winkel betalen? Welk jaar kom je uit? Ik ga er van uit dat er niet kon worden afgeschreven ivm foute info en dat ze je daarom een accept giro stuurden. Die kun je gewoon met telebankieren en spoed betalen, lijkt mij ziet zo moeilijk. Dat het dan een paar dagen duurt is rot, maar ja, weet je hoeveel mensen hun rekeningen niet betalen? Ze nemen geen risico natuurlijk. Maar wat bedoel je in vredenaam met voortaan in de winkel betalen?

avdwerf 09-08-08 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iklaas (Bericht 164669)
Gewoon in de winkel betalen? Welk jaar kom je uit? Ik ga er van uit dat er niet kon worden afgeschreven ivm foute info en dat ze je daarom een accept giro stuurden. Die kun je gewoon met telebankieren en spoed betalen, lijkt mij ziet zo moeilijk. Dat het dan een paar dagen duurt is rot, maar ja, weet je hoeveel mensen hun rekeningen niet betalen? Ze nemen geen risico natuurlijk. Maar wat bedoel je in vredenaam met voortaan in de winkel betalen?

Waarschijnlijk dat hij het bedrag gewoon in de winkel waar hij zijn iphone heeft gekocht heeft betaald, en dat t-mobile zen abbonement daar gelijk weer geactiveerd heeft. Volgens mij is deze methode niet zo achterhaald toch? Zeker niet als je hem ook gewoon in de winkel gekocht hebt...

iklaas 09-08-08 11:18

Hoi, dat snap ik wel, maar het woord voortaan kun je alleen gebruik als je voortaan bedoelt. Misschien bedoelt hij net voortaan maar in zo'n specifiek geval en heb ik het verkeerd begrepen.

SneakerStyle 09-08-08 19:28

Als je in de winkel je openstaande factuur betaald en je bent afgesloten dan kan je binnen een uur weer bellen & internetten etc..

Als je een bestaande klant van T-Mobile bent (ik heb het niet over zgn voormalige PrePaid klanten) en je hebt altijd op tijd betaald en je zou een keer niet kunnen betalen dan sluit T-Mobile je niet per direct af. Maar voor nieuwe klanten is T-Mobile wat strenger.

RamonPouw 10-08-08 16:57

Ik had het zelfde probleem..

Nu heb ik alles netjes gewoon betaald.. ben weer aangesloten alleen; Ik kan geen voicemail in stellen ik krijg; Voicemail fout

Jp2x 10-08-08 18:26

idd omdat t-mobile mijn rekening nr niet goed had overgenomen, was dus mijn rekening niet betaald, en werd ik per direct afgesloten. Zonder dus dat ik eerst een acceptgiro kreeg. Dus heb ik met t-mobile gebeld, en zei zij dat ik het gewoon per bank moest betalen, maar dan zou het een paar dagen duren voordat ik weer kon bellen, of ik kon in de winkel me rekening betalen, dan kon ik gelijk weer bellen.., dus dat is een aanrader als iemand er ooit problemen mee hebt.. (nee dus niet elke maand, duhh )

Mercurius 09-09-08 21:58

Weer aangesloten binnen een uur? Mooi niet
 
Ik ben sinds afgelopen vrijdag afgesloten. Ik heb zaterdag in de winkel betaald en zou binnen een uur weer aangesloten zijn. Inmiddels is het dinsdag. Ik heb al verschillende malen met de helpdesk gebeld en iedere keer is me beloofd dat ik binnen hele korte tijd weer zou kunnen bellen, maar dat is dus niet zo.

RamonPouw 09-09-08 22:00

Als je ze dan mailt.. Krijg je 50% korting op je abbonoment voor 1 maand!

teminste.. ik kreeg dat wel omdat ze mij onterecht hadden afgesloten..

Jp2x 09-09-08 22:00

ohw dat klopt cker niet, ze kunnen in de winkel je status zien..
je had niet eerder weg moeten gaan, voordat het werkte...

maarja daar heb je natuurlijk nu weinig aan..

Mercurius 10-09-08 06:57

Radar
 
@jp2x: Ik kon zaterdag helaas niet blijven wachten tot ik weer aangesloten was, want het was tegen sluitingstijd in de winkel…

@RamonPouw: Bedankt voor de tip. Ik heb inderdaad naar aanleiding van de uitzending van Radar een mail gestuurd, waarin ik mijn beklag doe over bovengenoemde afsluitperikelen en ik mijn onvrede over het 3G bereik heb geuit. Eens kijken hoe ze reageren. BTW, de afsluiting was in mijn geval misschien niet helemaal onterecht: er was een incasso mislukt. Ik had dat overigens wel graag even gehoord voordat ik werd afgesloten, via een SMS-je of zo. Lijkt me een kleine moeite.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.