//

Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving

Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrijdag 11 Juli 3G gekocht. Geen problemen gehad tot gisteren. Geen 3G logo meer, niet meer kunnen bellen en SMSen. Wel gebelt en gesmst kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-08, 13:37
PuDDinG PuDDinG is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 5
Standaard Afgesloten na mislukte Automatische afschrijving

Vrijdag 11 Juli 3G gekocht.
Geen problemen gehad tot gisteren.

Geen 3G logo meer, niet meer kunnen bellen en SMSen.
Wel gebelt en gesmst kunnen worden.

T-Mobile gebeld gisteren. Blokkade opgeheft.
Geen problemen meer.

Maar vandaag weer hetzelfde.

Weer bellen met T-M. maar nu kon het niet worden gedeactiveerd.

Maar wat het stomme is dat ik pas gisteren de Accept-Giro heb gekregen dus ook niet eerder kon betalen.
Heel irritant allemaal.
Nu het bedrag overgemaakt.
SMS gekregen van T-M. dat de betaling binnen is.
Ik bellen naar KS van T-M.: "Meneer dat duurt max. 2 dagen voor dat u weer kunt bellen en internetten.

Hebben meer mensen dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-08, 13:51
Jp2x Jp2x is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard

Ja ik had het ook vorige week, ze hadden een verkeerd rekeningnummer bij ingevuld, vandaar dat me automatische incasso niet werkte. Ik heb het toen gelijk in de winkel betaald, want dan kan je gelijk weer bellen.

Maar kreeg vandaag ook weer allemaal smsjes, dat het wel betaald was, daarna dat het niet automatisch van me rekening kon worden afgeschreven enz...
en kreeg toevallig gisteren ook pas de accept-giro binnen, dus volgens mij klopt hun systeem niet helemaal..

maar ik kan nu wel gewoon bellen en internetten..

Voortaan zou ik dus gewoon in de winkel betalen.
  #3  
Oud 09-08-08, 09:33
iklaas's schermafbeelding
iklaas iklaas is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 15
Standaard

Gewoon in de winkel betalen? Welk jaar kom je uit? Ik ga er van uit dat er niet kon worden afgeschreven ivm foute info en dat ze je daarom een accept giro stuurden. Die kun je gewoon met telebankieren en spoed betalen, lijkt mij ziet zo moeilijk. Dat het dan een paar dagen duurt is rot, maar ja, weet je hoeveel mensen hun rekeningen niet betalen? Ze nemen geen risico natuurlijk. Maar wat bedoel je in vredenaam met voortaan in de winkel betalen?
  #4  
Oud 09-08-08, 11:29
avdwerf avdwerf is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Kerkdriel
Berichten: 292
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iklaas Bekijk bericht
Gewoon in de winkel betalen? Welk jaar kom je uit? Ik ga er van uit dat er niet kon worden afgeschreven ivm foute info en dat ze je daarom een accept giro stuurden. Die kun je gewoon met telebankieren en spoed betalen, lijkt mij ziet zo moeilijk. Dat het dan een paar dagen duurt is rot, maar ja, weet je hoeveel mensen hun rekeningen niet betalen? Ze nemen geen risico natuurlijk. Maar wat bedoel je in vredenaam met voortaan in de winkel betalen?
Waarschijnlijk dat hij het bedrag gewoon in de winkel waar hij zijn iphone heeft gekocht heeft betaald, en dat t-mobile zen abbonement daar gelijk weer geactiveerd heeft. Volgens mij is deze methode niet zo achterhaald toch? Zeker niet als je hem ook gewoon in de winkel gekocht hebt...
  #5  
Oud 09-08-08, 12:18
iklaas's schermafbeelding
iklaas iklaas is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 15
Standaard

Hoi, dat snap ik wel, maar het woord voortaan kun je alleen gebruik als je voortaan bedoelt. Misschien bedoelt hij net voortaan maar in zo'n specifiek geval en heb ik het verkeerd begrepen.
  #6  
Oud 09-08-08, 20:28
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Als je in de winkel je openstaande factuur betaald en je bent afgesloten dan kan je binnen een uur weer bellen & internetten etc..

Als je een bestaande klant van T-Mobile bent (ik heb het niet over zgn voormalige PrePaid klanten) en je hebt altijd op tijd betaald en je zou een keer niet kunnen betalen dan sluit T-Mobile je niet per direct af. Maar voor nieuwe klanten is T-Mobile wat strenger.
  #7  
Oud 10-08-08, 17:57
RamonPouw RamonPouw is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar RamonPouw
Standaard

Ik had het zelfde probleem..

Nu heb ik alles netjes gewoon betaald.. ben weer aangesloten alleen; Ik kan geen voicemail in stellen ik krijg; Voicemail fout
  #8  
Oud 10-08-08, 19:26
Jp2x Jp2x is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard

idd omdat t-mobile mijn rekening nr niet goed had overgenomen, was dus mijn rekening niet betaald, en werd ik per direct afgesloten. Zonder dus dat ik eerst een acceptgiro kreeg. Dus heb ik met t-mobile gebeld, en zei zij dat ik het gewoon per bank moest betalen, maar dan zou het een paar dagen duren voordat ik weer kon bellen, of ik kon in de winkel me rekening betalen, dan kon ik gelijk weer bellen.., dus dat is een aanrader als iemand er ooit problemen mee hebt.. (nee dus niet elke maand, duhh )
  #9  
Oud 09-09-08, 22:58
Mercurius Mercurius is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard Weer aangesloten binnen een uur? Mooi niet

Ik ben sinds afgelopen vrijdag afgesloten. Ik heb zaterdag in de winkel betaald en zou binnen een uur weer aangesloten zijn. Inmiddels is het dinsdag. Ik heb al verschillende malen met de helpdesk gebeld en iedere keer is me beloofd dat ik binnen hele korte tijd weer zou kunnen bellen, maar dat is dus niet zo.
  #10  
Oud 09-09-08, 23:00
RamonPouw RamonPouw is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar RamonPouw
Standaard

Als je ze dan mailt.. Krijg je 50% korting op je abbonoment voor 1 maand!

teminste.. ik kreeg dat wel omdat ze mij onterecht hadden afgesloten..
  #11  
Oud 09-09-08, 23:00
Jp2x Jp2x is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 33
Standaard

ohw dat klopt cker niet, ze kunnen in de winkel je status zien..
je had niet eerder weg moeten gaan, voordat het werkte...

maarja daar heb je natuurlijk nu weinig aan..
  #12  
Oud 10-09-08, 07:57
Mercurius Mercurius is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard Radar

@jp2x: Ik kon zaterdag helaas niet blijven wachten tot ik weer aangesloten was, want het was tegen sluitingstijd in de winkel…

@RamonPouw: Bedankt voor de tip. Ik heb inderdaad naar aanleiding van de uitzending van Radar een mail gestuurd, waarin ik mijn beklag doe over bovengenoemde afsluitperikelen en ik mijn onvrede over het 3G bereik heb geuit. Eens kijken hoe ze reageren. BTW, de afsluiting was in mijn geval misschien niet helemaal onterecht: er was een incasso mislukt. Ik had dat overigens wel graag even gehoord voordat ik werd afgesloten, via een SMS-je of zo. Lijkt me een kleine moeite.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
applicatie berichtgeving afschrijving betaalpas evr24 iPhone Apps 1 28-12-10 18:33
Windows: Click and Buy afschrijving Sjojs iTunes 0 24-07-10 00:52
Tmobile rekening/afschrijving joren91 Odido (T-Mobile) 4 27-05-10 10:53
iPhone: Internet afgesloten, wachtwoord zonder OpenSSH The Unbelievable Jailbreak 11 05-03-10 19:24
Apps automatisch afgesloten tijmen88 iPhone Apps 2 10-12-08 17:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.