iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/18479-update-naar-2-0-1-weg-visual-voicemail.html)

mdiersma2 07-08-08 21:34

Update naar 2.0.1 en weg visual voicemail
 
Heb al een complete restore gedaan.. maar helaas noppes...
heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen ?

P.s. in itunes krijg ik ook geen melding dat er provider specefieke instellingen zijn....

Wie weet raad ?

djrandyindo 07-08-08 21:42

hier hetzelfde probleem. Ik heb ook een firmware update gedaan. Ik lees dit ff mee!

mdiersma2 07-08-08 21:45

Herstel netwerk instellingen werkt overigens niet...

cypher21 07-08-08 21:55

ik heb zelf geen 3g of t-mobile, maar moet je visual voicemail niet ergens instellen??

Visual Voicemail van T-Mobile werkt al > Nieuws > iPhoneclub.nl
Daar wordt namelijk over instellingen gesproken

mdiersma2 07-08-08 22:04

Toen de 3g nieuw uit doos kwam en werd aangesloten op itunes kreeg ik de melding dat er provider specefieke instellingen waren , die heb ik geinstalleerd... en ik vermoed dat dit het activeren van visual voicemail tot resultaat heeft gehad. Deze melding krijg ik dus nu niet meer in itunes... morgen t-mobile maar eens bellen denk ik.

iScorpio 07-08-08 22:09

Bij mij werkt visaul voicemail gewoon zonder dat ik er iets voor moest instellen. Wel moet je, als je de eerste keer de voicemail knop indrukt, een aantal schermen door om een wachtwoord en welkomsbericht in te stellen, maar daar loods de iPhone je automatisch doorheen.

Je krijgt dan inderdaad de schermen te zien zoals die in cyher21's genoemde link.

mdiersma2 07-08-08 22:12

dit kwam ik tegen in de iphone handleiding...

[FONT=MyriadSet-Semibold]
De voicemailvoorziening wordt gebeld als u op 'Voicemail' tikt
[/FONT][FONT=MyriadSet-Text][SIZE=2]
Voer uw voicemailwachtwoord in als u hierom wordt gevraagd. Wanneer u niet om
een wachtwoord wordt gevraagd, wacht u tot u een gesproken instructie hoort en
verbreekt u vervolgens de verbinding. Na enige tijd is de voicemailvoorziening weer
beschikbaar.
Deze situatie kan zich voordoen als u de SIM-kaart uit de iPhone



Als de restore zo klaar is dan probeer ik dat nog effe. en dan zien we morgen wel...
[/SIZE][/FONT]

djrandyindo 07-08-08 22:30

hey bij mij doet ie het weer. Ik heb netwerk herstellen gedaan. Met succes.

mdiersma2 07-08-08 22:33

dat werkte bij mij dus niet... mhzzz... het kan maar zo zijn dat het even duurt voordat het werkt.

mdiersma2 07-08-08 22:40

restore gedaan... nogmaals netwerkinstellingen herstellen... voicemail gebeld..... maar helaas.. nog niets...

relaxman 08-08-08 05:09

Probeer is om voicemail te bellen en 2 x hekje te toetsen nadat de computervrouw haar eerst zinnen heeft gezegd.. Eerst 1 keer hekje, en later nog een keer hekje om af te sluiten.

Let me know if it works

Dani1 08-08-08 12:40

bij mij doet visual voicemail het wel, alleen krijg ik ook een sms : u heeft i voicemailbericht. bel 1233 om u voicemail te beluisteren..

maar als ik op visual voicemail klik kan ik hem gewoon daar beluisteren :s

relaxman 08-08-08 14:05

BIj mij werkt ie ook weer, ik heb me iphone hersteld (niet de firmware) naar een eerdere waar voicemail wel werkte, alles werkt weer top.

buck rogers 08-08-08 22:10

Bij mij werkte het ook niet. Kreeg de melding: "voicemailfout" Probeer het later nog eens.

Heel vaak weer opnieuw geprobeerd, maar dat maakte niets uit. Naar aanleiding van deze topic eens naar nr 1233 gebeld. Daar een password aangemaakt en een welkomstboodschap ingesproken. En tadaa, het werkt.

Dani1 08-08-08 22:14

@ buck rogers;

en als je nu een voicemail krijgt staat ie dan gewoon bij visual voicemail en kan je hem daar ook afluisteren, maar krijg je ook een melding dat je een voicemail hebt per sms?

ik kan namelijk gewoon bij visual voicemail mijn voicemail afluisteren en zie daar ook als ik een voicemail heb, maar ik krijg ook een smsje dat ik 1233 moet bellen omdat ik een voicemail heb??? hebben nog meer mensen dit??

mdiersma2 08-08-08 22:42

en bij mij werkt het ook weer. je moet gewoon geduld hebben als je hem geupdate hebt naar 2.0.1 .

Topic kan dus gesloten worden...

Dani1 08-08-08 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani1 (Bericht 164475)
@ buck rogers;

en als je nu een voicemail krijgt staat ie dan gewoon bij visual voicemail en kan je hem daar ook afluisteren, maar krijg je ook een melding dat je een voicemail hebt per sms?

ik kan namelijk gewoon bij visual voicemail mijn voicemail afluisteren en zie daar ook als ik een voicemail heb, maar ik krijg ook een smsje dat ik 1233 moet bellen omdat ik een voicemail heb??? hebben nog meer mensen dit??


heeft iemand hier misschien een antwoord op voordat dit topic sluit??

mdiersma2 08-08-08 22:48

dat smsje kun je uit zetten door te bellen naar 1233 en daar in je instellingen de notificatie via sms uit te gooien...

Dani1 08-08-08 22:48

super bedankt!!

EDIT:

Ik krijg alleen de keuze om mijn password te veranderen of om mijn welkomstboodschap opnieuw in te spreken.. dus niet of ik een sms notificatie ofzo wil hebben..

mdiersma2 08-08-08 22:55

je hebt gelijk... ik zie nu idd dat ik dat ook heb.....beetje dubbel maar niet uit te zetten.... met t-mobile bellen kan een optie zijn....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.