//

Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register

Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb op donderdag 31 juli mijn iphone mogen kopen in de phone house in uden. vandaag kon ik mijn eerste factuur online zien en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-08-08, 20:35
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard Foutje: Zakelijk abbo zonder kvk register

ik heb op donderdag 31 juli mijn iphone mogen kopen in de phone house in uden. vandaag kon ik mijn eerste factuur online zien en ik zag dat ik een zakelijk abbo had want mijn aansluitkosten waren 22,06 en mijn abbo zelf was 25,17 en buiten bundel was 0,42 (2 smsjes) maar ik heb voor mijn iphone gewoon 80 euro moeten betalen. nu is mijn vrag hebben meer mensen hier last van of heb ik dat nu aleen? en moet ik nou t-mobile inligten of gewoon een goedkoop abbo nemen en het hun laten oplossen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-08, 22:02
KEESSS KEESSS is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

zakelijke of prive maakt qua kosten niet uit.
  #3  
Oud 08-08-08, 22:45
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS Bekijk bericht
zakelijke of prive maakt qua kosten niet uit.
dit maakt kwa kosten wel uit want zakelijk is goedkoper als privé maar volgens mij heb ik het door wat t-mobile heeft gedaan want op mijn naam staat ook een bedrijf geregistreerd dus ik denk dat ze denken dat het voor mijn werk is
  #4  
Oud 09-08-08, 00:46
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renssies Bekijk bericht
ik heb op donderdag 31 juli mijn iphone mogen kopen in de phone house in uden. vandaag kon ik mijn eerste factuur online zien en ik zag dat ik een zakelijk abbo had want mijn aansluitkosten waren 22,06 en mijn abbo zelf was 25,17 en buiten bundel was 0,42 (2 smsjes) maar ik heb voor mijn iphone gewoon 80 euro moeten betalen. nu is mijn vrag hebben meer mensen hier last van of heb ik dat nu aleen? en moet ik nou t-mobile inligten of gewoon een goedkoop abbo nemen en het hun laten oplossen
Ik vermoed dat je de BTW bent vergeten want er is weinig tot geen verschil in de eindkosten tussen beide.

Overigens om de rekening fiscaal zakelijk te kunnen gebruiken moet de rekening op naam bedrijf gesteld te worden.


(PS: het leest stukken prettiger als je zinnen met een hoofdletter laat beginnen en je spellingscontrole inschakelen kan ook geen kwaad.)

Laatst gewijzigd door forum.bericht; 09-08-08 om 00:50.
  #5  
Oud 10-08-08, 13:22
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Off-topic
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
....

(PS:.... en je spellingscontrole inschakelen kan ook geen kwaad.)
Heb even gezocht, maar weet jij hoe je dat -zonder plugins of extra software te installeren- doet in IE? Kan dat eigenlijk? Is toch ook geen instelling van dit forum, of zoek ik niet goed?

__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 10-08-08, 20:55
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht

Off-topic

Heb even gezocht, maar weet jij hoe je dat -zonder plugins of extra software te installeren- doet in IE? Kan dat eigenlijk? Is toch ook geen instelling van dit forum, of zoek ik niet goed?

Ik gebruik al vele jaren geen IE meer kan dus weinig hulp geven in deze maar desnoods type je e.e.a. in bijv. Kladblok of neem je een andere browser. Ik vermoed overigens dat het ergens onder "Opties" of "Eigenschappen" verborgen zit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi, microsim zonder iPhone abbo Jurjanos KPN 0 13-03-11 20:09
waar iphone 4 kopen ZONDER abbo? fiestaboyke Koopinformatie Nederland 5 15-12-10 21:43
Windows: itunes register vergeten te backuppen, en nu? radikale iTunes 4 05-10-09 18:59
Iphone automatisch internet zonder abbo gon1234abcd Archief 1 26-06-09 18:03
op 3G zonder 3G abbo Nupa Odido (T-Mobile) 10 07-08-08 11:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.