//

In plaats van iphone abbo - sim only abbo

In plaats van iphone abbo - sim only abbo discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vraagje aan mede iphone gebruikers; ik heb mijn iphone op 11 juli mogen ophalen maar door het hele gebeuren met aanmelden werd het 12 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-08, 22:19
taipie taipie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar taipie
Standaard In plaats van iphone abbo - sim only abbo

Een vraagje aan mede iphone gebruikers;

ik heb mijn iphone op 11 juli mogen ophalen maar door het hele gebeuren met aanmelden werd het 12 juli.
had vanaf het begin geen problemen met bellen of met het gebruik van internet.
ik ging op mijn mytmobile kijken en zag tot mijn verbazing dat ik een rekening had van 145 EURO met 115 EURO web and walk kosten.
(dit was een week geleden dus zal het nu wel rond de 200 EURO zijn.

ik hun bellen en ze hadden me in het systeem staan met een SIM ONLY abbo vandaar de kosten. Nu gaan ze het verrekenen maar ik heb geen zin om een bedrag van ongeveer 300 EURO (de maand is nog niet afgelopen) in 1 keer neer te leggen want anders had ik hem wel los gekocht.

Ga ze morgen bellen om naar een andere oplossing vragen want dit ga ik niet accepteren.

nu de vraag is iemand dit ook overkomen of ben ik de enige.????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-08, 10:51
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Wie weet, heb hem giter besteld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim Only ''internet only'' abbo? XxMocr0o94xX iPhone algemeen 2 04-11-10 14:15
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47
iPhone 16gb + 1 jarig vodafone sim only abbo. Zeer voordelig!! Laurensk Koopinformatie Nederland 12 10-07-08 22:00
nieuw (sim-only) abbo nodig, tips? 84425 Overige providers Nederland 5 06-02-08 14:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.