My tmobile werk niet, factuurbedrag vraag
Goedemiddag,
Zojuist mijn eerste factuur ontvangen van Tmobile zelf, maar het bedrag is nogal hoog 58,20 terwijl ik niet eens zoveel heb gebeld, wel internet maar dat is onbeperkt inbegrepen bij de 3G bundel. Ik heb overigens een 30 euro abbonement. Alleen nu kan ik me niet aanmelden bij My Tmobile, die site van ze geeft een error probeer het later nog eens.... Dus weten jullie misschien of er direct 2 maanden zijn afgeschreven, hebben jullie dit ook? Of is er iets anders aan de hand? Mvg, Jeroen. |
Je betaald ook aansluit kosten.
IK had ook de eerste meteen 57,20. Dat niet kunnen zien hoeveel minuten dat je nog hebt komt door een technische storing, zee vervelend maar niks aan te doen. |
Citaat:
Over je My T-Mobile, ben je ooit al eens ingelogd of heb je je nog neit eens aangemeld? Als je je nog niet hebt aangemeld: Welke fout krijg je precies als je dat doet? Edit: Rob@wup beats me :) |
Het aanmaken van een account is mislukt, probeer het later nog eens.
|
Je koopt 2 keer je minuten in. 1 i-abo koop je in voor een paar dagen en je koopt een i-abo in voor de volgende maand. Je koopt altijd vooraf in. Verder heb je je nog de aansluitingskosten. Gebruik de zoekfunctie
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:30. |