iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Annuleren (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/19057-annuleren.html)

Halertje 14-08-08 19:46

Annuleren
 
Dag,

Vorige week vrijdag een Iphone 3G besteld (8G) via T-Mobile online. Vanmiddag in de stad (Leiden) zag ik echter dat ze in de winkel een paar exemplaren hadden binnengekregen. Meteen eentje meegenomen. Weet iemand hoe ik mijn eerdere bestelling van online kan annuleren? (de nieuwe
is al geactiveerd)

Groeten,

Halertje

macfreaker 14-08-08 19:48

Misschien doorgeven in de shop waar je de iphone hebt meegenomen en vragen om die bestelling te vernietigen. Je hebt tenslotte het bewijs dat j al één hebt.

slodo 14-08-08 19:48

ik weet het niet, maar bel andes de helpdesk van t-mobile ff

Halertje 14-08-08 20:15

Gesloten
 
Helaas,

De helpdesk is na 20.00 uur gesloten

koentje.k 14-08-08 20:41

Gewoon de levering niet accepteren. Ik wou vanmorgen ook m'n bestelling annuleren en dat was volgens de medewerker van T-Mobile de enige oplossing.

Spartan23R 14-08-08 22:33

idd, ik had hem ook online besteld en toen ik toevalling in rotterdam ff in de Tmobile shop ging kijken, hadden ze een 8Gb liggen die ik wou hebben. Natuurlijk meteen gehaald, en hij zij ook dat ik hem niet moest aannemen, hij zei dat ze hem mss niet eens goedkeuren omdat ik geen 2 abbo's mag hebben van iphone..

Halertje 15-08-08 00:08

Geen twee?
 
Ah, als je geen twee abbo's mag hebben lost het probleem zichzelf op. Zal het morgen nog eens navragen.

SneakerStyle 15-08-08 00:28

Als je de koerier je toestel komt brengen die je gereserveerd hebt moet je die weigeren. Zodra jij het pakketje ontvangt zet je automatisch je handtekening. Dus weigeren. En jij bent tenslotte de enige die het pakketje mag aannemen,

Halertje 15-08-08 08:43

Annuleren kan
 
Weigeren aan de deur is inderdaad een optie zei een medewerkster van de helpdesk. Maar in eerste instantie kun je het ook proberen bij de koerier AMP (0900-267564478) en daar afzeggen, zei ze. Heb ik meteen geprobeerd.

Haar verhaal klopte niet helemaal. Een medewerker van AMP vertelde mij dat anuuleren door mij nu nog niet kon. Hij kon mijn order nog niet vinden (alleen nog maar verwerkt door T-Mobile waarschijnlijk). Als de Iphone daar eenmaal binnen is bellen ze me voor een afspraak. Dan pas kan ik zeggen dat ik wil annuleren. Zou geen probleem zijn, zei hij. Het was in elk geval niet zo dat ik pas aan de deur zou kunnen weigeren, zei hij.

Hoe dan ook, T-Mobile en AMP zeiden dat annuleren gewoon mogelijk is van een weborder.


We zullen zien.

forum.bericht 15-08-08 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spartan23R (Bericht 169326)
hij zei dat ze hem mss niet eens goedkeuren omdat ik geen 2 abbo's mag hebben van iphone..

O nee? Hoe kom ik dan aan 3 abo's op mijn naam?

SneakerStyle 15-08-08 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 169512)
O nee? Hoe kom ik dan aan 3 abo's op mijn naam?

Ik denk dat hij bedoeld dat je niet (bij particulier) gelijk 2 abonnementen kunt krijgen bij T-mobile. Als nieuwe klant moeten er eerst 2 maanden tussen zitten. Bij zakelijk is het een ander verhaal.

Halertje 18-08-08 13:25

Nog niet geannuleerd
 
T-Mobile belde naar aanleiding van een mailtje dat ik ook had gestuurd (met de vraag hoe te annuleren). Deze meneer verbond mij door met de afdeling Aftersales van T-Mobile. Daar konden ze ter plekke de bestelling annuleren, zei een medewerkster.

Ik hoop het. Ik belde ze vanochtend om 09.15. Hedenmiddag om 13.24 was mijn orderstatus nog steeds 1 (maw nog niet geannuleerd).

Halertje 26-08-08 12:15

Nog steeds niet geannuleerd...
 
Even een update,

Op mijn orderstatus kan ik zien dat mijn bestelling nog steeds niet is geannuleerd. Helpdesk afgelopen vrijdag 22 augustus nog even gebeld. Daar konden ze wel een notitie van 18 augustus vinden met mijn verzoek tot annulering...Het is nu dinsdag 26 augustus en nog steeds niks veranderd......


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:04.