//

Annuleren

Annuleren discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Vorige week vrijdag een Iphone 3G besteld (8G) via T-Mobile online. Vanmiddag in de stad (Leiden) zag ik echter dat ze in de winkel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-08-08, 19:46
Halertje Halertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Annuleren

Dag,

Vorige week vrijdag een Iphone 3G besteld (8G) via T-Mobile online. Vanmiddag in de stad (Leiden) zag ik echter dat ze in de winkel een paar exemplaren hadden binnengekregen. Meteen eentje meegenomen. Weet iemand hoe ik mijn eerdere bestelling van online kan annuleren? (de nieuwe
is al geactiveerd)

Groeten,

Halertje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-08, 19:48
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Misschien doorgeven in de shop waar je de iphone hebt meegenomen en vragen om die bestelling te vernietigen. Je hebt tenslotte het bewijs dat j al één hebt.
  #3  
Oud 14-08-08, 19:48
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ik weet het niet, maar bel andes de helpdesk van t-mobile ff
  #4  
Oud 14-08-08, 20:15
Halertje Halertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Gesloten

Helaas,

De helpdesk is na 20.00 uur gesloten
  #5  
Oud 14-08-08, 20:41
koentje.k koentje.k is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Gewoon de levering niet accepteren. Ik wou vanmorgen ook m'n bestelling annuleren en dat was volgens de medewerker van T-Mobile de enige oplossing.
  #6  
Oud 14-08-08, 22:33
Spartan23R's schermafbeelding
Spartan23R Spartan23R is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

idd, ik had hem ook online besteld en toen ik toevalling in rotterdam ff in de Tmobile shop ging kijken, hadden ze een 8Gb liggen die ik wou hebben. Natuurlijk meteen gehaald, en hij zij ook dat ik hem niet moest aannemen, hij zei dat ze hem mss niet eens goedkeuren omdat ik geen 2 abbo's mag hebben van iphone..
  #7  
Oud 15-08-08, 00:08
Halertje Halertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Geen twee?

Ah, als je geen twee abbo's mag hebben lost het probleem zichzelf op. Zal het morgen nog eens navragen.
  #8  
Oud 15-08-08, 00:28
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Als je de koerier je toestel komt brengen die je gereserveerd hebt moet je die weigeren. Zodra jij het pakketje ontvangt zet je automatisch je handtekening. Dus weigeren. En jij bent tenslotte de enige die het pakketje mag aannemen,
  #9  
Oud 15-08-08, 08:43
Halertje Halertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Annuleren kan

Weigeren aan de deur is inderdaad een optie zei een medewerkster van de helpdesk. Maar in eerste instantie kun je het ook proberen bij de koerier AMP (0900-267564478) en daar afzeggen, zei ze. Heb ik meteen geprobeerd.

Haar verhaal klopte niet helemaal. Een medewerker van AMP vertelde mij dat anuuleren door mij nu nog niet kon. Hij kon mijn order nog niet vinden (alleen nog maar verwerkt door T-Mobile waarschijnlijk). Als de Iphone daar eenmaal binnen is bellen ze me voor een afspraak. Dan pas kan ik zeggen dat ik wil annuleren. Zou geen probleem zijn, zei hij. Het was in elk geval niet zo dat ik pas aan de deur zou kunnen weigeren, zei hij.

Hoe dan ook, T-Mobile en AMP zeiden dat annuleren gewoon mogelijk is van een weborder.


We zullen zien.
  #10  
Oud 15-08-08, 11:34
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartan23R Bekijk bericht
hij zei dat ze hem mss niet eens goedkeuren omdat ik geen 2 abbo's mag hebben van iphone..
O nee? Hoe kom ik dan aan 3 abo's op mijn naam?
  #11  
Oud 15-08-08, 11:41
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
O nee? Hoe kom ik dan aan 3 abo's op mijn naam?
Ik denk dat hij bedoeld dat je niet (bij particulier) gelijk 2 abonnementen kunt krijgen bij T-mobile. Als nieuwe klant moeten er eerst 2 maanden tussen zitten. Bij zakelijk is het een ander verhaal.
  #12  
Oud 18-08-08, 13:25
Halertje Halertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Nog niet geannuleerd

T-Mobile belde naar aanleiding van een mailtje dat ik ook had gestuurd (met de vraag hoe te annuleren). Deze meneer verbond mij door met de afdeling Aftersales van T-Mobile. Daar konden ze ter plekke de bestelling annuleren, zei een medewerkster.

Ik hoop het. Ik belde ze vanochtend om 09.15. Hedenmiddag om 13.24 was mijn orderstatus nog steeds 1 (maw nog niet geannuleerd).
  #13  
Oud 26-08-08, 12:15
Halertje Halertje is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Nog steeds niet geannuleerd...

Even een update,

Op mijn orderstatus kan ik zien dat mijn bestelling nog steeds niet is geannuleerd. Helpdesk afgelopen vrijdag 22 augustus nog even gebeld. Daar konden ze wel een notitie van 18 augustus vinden met mijn verzoek tot annulering...Het is nu dinsdag 26 augustus en nog steeds niks veranderd......
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Annuleren versturen sms JanG iPhone algemeen 0 25-02-11 20:06
bestelling apple store annuleren Melle123 iPhone algemeen 0 12-09-10 11:29
recht op annuleren - hoe zit dat? borgqueenx Koopinformatie Nederland 0 12-06-10 20:44
Aankoop appstore click and buy annuleren Rob S. iPhone Apps 1 14-12-09 11:11
SMS Annuleren DertKesh iPhone algemeen 4 19-10-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:09.