//

iphone in het water en dan

iphone in het water en dan discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 3G gekocht bij de Mediamarkt, hier kreeg ik dus wel te horen dat ik een verzekering kon afsluiten. En ik had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-11-08, 23:41
RubenPrins RubenPrins is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik heb mijn Iphone 3G gekocht bij de Mediamarkt, hier kreeg ik dus wel te horen dat ik een verzekering kon afsluiten.

En ik had twee keuzes, als het goed is was het reparatie en waterschade en een verzekering reparatie, waterschade, val schade, diefstal.

Ik heb dus het laatste genomen.
Wel weet ik dat, mocht je een verzekering willen afsluiten je je telefoon mee zal moeten nemen en moet kunnen aantonen dat jou telefoon goed functioneert.



In ieder geval, veel succes ermee!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-11-08, 03:43
ashy ashy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard

jah de verzekering is mogelijk. in de t-mobile winkel waar ik heen ging was er een bordje anders had ik het ook niet geweten. Ik ben na een paar dagen terug geweest om de verzekering af te sluiten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit Excellence iPhone accessoires en onderdelen 4 09-12-08 15:23
Water en zeep onder het scherm Drinkyoghurt iPhone algemeen 1 15-07-08 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:36.