//

iphone in het water en dan

iphone in het water en dan discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn 3G Iphone kwam in contact met water Vervolgens doet hij het niet meer. Dus terug naar T-mobile met de vraag kan je hen repareren? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-08, 20:57
vanhonk vanhonk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard iphone in het water en dan

Mijn 3G Iphone kwam in contact met water Vervolgens doet hij het niet meer. Dus terug naar T-mobile met de vraag kan je hen repareren? Antwoord: als hij gevallen is repareren we hem, maar waterschade niet.
Behalve als u een verzekering heeft. Dan krijgt u een nieuwe! Verzekering? Is dat mogelijk? Bij aankoop heeft niemand mij dat verteld.
Dus mijn volgende vraag: ik wil graag een nieuwe kopen? Antwoord: Dat kan niet. Vraag: wat moet ik dan met mijn iphone abonnement. Antwoord. Zou ik niet weten. Via ons kan u niet aan een nieuwe iphone komen!
Vreemd toch? Iemand suggesties. Of iemand dit al eerder aan de hand heeft gehad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-08, 20:59
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

zonder verzekering heb je geen poot om op te staan. Ik ben bang dat je pech hebt
  #3  
Oud 15-08-08, 21:12
alexteie alexteie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 138
Standaard

tenzij je hem net een week of 2 heb dan zou ik naar een andere tmobile winkel gaan en een verzekering afsluiten en dan 3 dagen later terug komen en zeggen huh me iphone doet niks meer en niet zeggen dat die gezwommen heeft natuurlijk t-mobile repareert de iphone's zelf niet die moeten ze opsturen naar apple en apple heeft een grond regel is het apparaat niet ouder dan 3 maanden nieuwe terug sturen ipv repareren.
  #4  
Oud 16-08-08, 00:22
vanhonk vanhonk is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

dank voor je bericht. Wat bedoel je met: tenzij je hem net een week of twee hebt? Sterker nog heb hem net meer dan één week.
  #5  
Oud 16-08-08, 10:03
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Waterschade is zichtbaar trouwens voor de reparatie afdeling,dus op garantie kan je je nooit beroepen.
  #6  
Oud 16-08-08, 10:07
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Snel een verzekering afsluiten, dan een maand wachten, en dan pas zeggen dat je iPhone kapot is! Zou dat werken?

Groet,
Doblie.
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #7  
Oud 16-08-08, 10:56
MaZZie MaZZie is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 6
Standaard

Waterschade valt inderdaad niet onder de garantie. Ze herkennen waterschade aan een wit/groene aanslag op de printplaat.

Tevens kan je ook proberen om nog een verzekering te krijgen. Ze zijn tevens ook verplicht om u te melden dat je er een kan afsluiten. Mischien dat je daar nog iets mee kan. Lees ook de voorwaardes van een verzekering goed, wil nog wel eens wat instaan waardoor je alsnog geen nieuwe telefoon krijgt.

Mocht het je niet lukken om een nieuwe te krijgen dan heb je nog 2 opties om je iPhone tot leven te wekkken.
1: Droog laten koken bij een vaag telefoonreparatieshopje
2: Open maken en met alchole & een wattenstaafje de aanslag weghalen.

Afhankelijk van hoeveel er van je printplaat is "opgevroten" kan je phone weer gaan werken.
  #8  
Oud 19-10-08, 18:19
pboudestein pboudestein is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

ik heb gisteren mijn iphone in het water laten vallen. het scherm werd toen wit en ik kreeg em niet uit. de volgende dag is ie vanzelf uitgegaan en nu krijg ik em niet meer aan. ik hoor meerdere verhalen dat als je em laat drogen dat ie weer kan gaan werken maar dan moet ik em wel open laten maken, neem ik aan? wat zijn de optie om mijn iphone nog te redden? ook hoor ik verhalen over reparatie winkeltjes op de zwarte markt die meestal wel je telefoon weer kunnen laten leven..
SOS help mij!!!
  #9  
Oud 19-10-08, 19:01
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Droogkoken door vage winkeltjes helpt soms, maar lang niet altijd en de vraag is voor hoelang. En dat is pas echt eigen risico natuurlijk.

Een verzekering afsluiten kun je proberen, maar omdat er meer mensen zijn met dit plan moet je eigenlijk je telefoon meenemen als je de verzekering gaat afsluiten en deze laten zien. Of je iemand zover krijgt om een verzekering af te sluiten voor een defecte iPhone weet ik zo net nog niet.

Ik ben dus bang dat je een andere telefoon (of iPhone) zult moeten kopen. En voor een iPhone zou ik dan een simlockvrije gaan halen in België.
__________________
"Photography is more than a medium for factual communication of ideas. It's a creative art." (Ansel Adams)
  #10  
Oud 19-10-08, 19:44
scarface32sa's schermafbeelding
scarface32sa scarface32sa is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 31
Standaard

nog een oplossing is

verloren toestel.krijg je nieuwe en nog 2 jaar abbo verlengen(van 2 naar 4 jaar contract)
  #11  
Oud 20-10-08, 13:14
pboudestein pboudestein is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard

maar dan moet ik em dus opgeven als verloren en kan ik niet langs de winkel om te kijken of ie nog te redden valt? weet iemand waar ik de vage droogkook winkeltjes kan vinden?
  #12  
Oud 20-10-08, 13:22
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pete.Z Bekijk bericht
Waterschade is zichtbaar trouwens voor de reparatie afdeling,dus op garantie kan je je nooit beroepen.
dit kan jezelf ook zien.
in gaatje waar je je oortje inplugt is binnenin een wit bolletje te zien.
is dit rood geworden duidt dit op waterschade
__________________
at your service
  #13  
Oud 21-10-08, 14:32
breezertje breezertje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

hoe krijgen jullie het uberhaupt voor elkaar om dat ding in het water te laten vallen????
  #14  
Oud 03-11-08, 18:29
laura87 laura87 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 47
Standaard

raar dat die stuk gaat door water op youtube zie ik dat ze hun iphone in het water leggen en later dat die het nog doet.

ik had ook net 2weke me iphone en toen liet ik hem ook 2keer valle wel van een havemeter op het tapijt maar dat boeide me niks omdat ik toch een verzekering had
maargoed als ik naar buite ga durf ik hem niet mee te nemen omdat ik bang ben dat ik hem verlies of gestole word
maar dan vergeet ik altijd dat ik een verzekering heb
  #15  
Oud 03-11-08, 23:41
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laura87 Bekijk bericht
als ik naar buite ga durf ik hem niet mee te nemen omdat ik bang ben dat ik hem verlies of gestole word
Dat gaat vanzelf over na een paar weken
  #16  
Oud 04-11-08, 01:23
nibbit88's schermafbeelding
nibbit88 nibbit88 is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Poortugaal, Albrandswaard
Berichten: 315
Standaard

Ik had hem ooit een keer in de wc pot laten vallen.. Snel het water eruit geschudt en kwartier lang zitten fohnen.. En hij deed het weer, en it looks brand new.. Geen aanslag ofzo.. Niks van te zien..
  #17  
Oud 04-11-08, 03:28
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nibbit88 Bekijk bericht
Ik had hem ooit een keer in de wc pot laten vallen.. Snel het water eruit geschudt en kwartier lang zitten fohnen.. En hij deed het weer, en it looks brand new.. Geen aanslag ofzo.. Niks van te zien..
Volgens mij speelt men het vaakst spelletjes op de wc
  #18  
Oud 04-11-08, 06:22
breezertje breezertje is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

Pppfffffff leeftijd? Haarkleur?QUOTE=laura87;213054]raar dat die stuk gaat door water op youtube zie ik dat ze hun iphone in het water leggen en later dat die het nog doet.

ik had ook net 2weke me iphone en toen liet ik hem ook 2keer valle wel van een havemeter op het tapijt maar dat boeide me niks omdat ik toch een verzekering had
maargoed als ik naar buite ga durf ik hem niet mee te nemen omdat ik bang ben dat ik hem verlies of gestole word
maar dan vergeet ik altijd dat ik een verzekering heb[/QUOTE]
  #19  
Oud 04-11-08, 12:20
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

[QUOTE=breezertje;213211]Pppfffffff leeftijd? Haarkleur?QUOTE=laura87;213054]raar dat die stuk gaat door water o
  #20  
Oud 04-11-08, 12:21
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

*edit*

Foutje
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. kevinzbg iPhone algemeen 12 15-11-14 20:23
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit Excellence iPhone accessoires en onderdelen 4 09-12-08 15:23
Water en zeep onder het scherm Drinkyoghurt iPhone algemeen 1 15-07-08 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:49.