//

[iPhone 3G] Wanneer kan jij je contract verlengen?

[iPhone 3G] Wanneer kan jij je contract verlengen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze topic gaat over het verlengen van je contract bij T-Mobile om een Iphone te krijgen. Hoelang moet jij nog wachten? (4 maanden voordat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-08-08, 20:04
michal michal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 29
Standaard [iPhone 3G] Wanneer kan jij je contract verlengen?

Deze topic gaat over het verlengen van je contract bij T-Mobile om een Iphone te krijgen.


Hoelang moet jij nog wachten?
(4 maanden voordat je contract afloopt kan je je contract verlengen als je online besteld)
(3 maanden voordat je contract afloopt kan je je contract verlengen als je het via een Tmobile shop doet)
(telefonisch weet ik niet.)


Ik zelf moet nog 4 weken wachten voordat ik het online mijn contract kan verlengen. (15 september kan ik het verlengen dus)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-08, 21:42
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Ah, een opsomtopic. Leuk.

Serieus, wat boeit het.
  #3  
Oud 17-08-08, 22:55
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

je kunt wel verlengen maar je moet wel opletten nieuwe contract gaat pas in wanneer je ouwe abo voorbij is dus je moet tot de einde van je contract zonder 3g internet en zonder gratis hotspots, in elke geval ik dacht dat je een contract laatste drie maanden wel op kon zeggen zonder bijkosten wat wel verkeerd was van me
  #4  
Oud 18-08-08, 10:15
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

je kunt zowel als in de t-mobile online shop als in de t-mobile winkels je abbo verlengen 4 maand voor het verstreiken van je contractsperiode, dit heb ik tevens zelf ook ondervonden.

het iphone abbo (met gratis 3g internet, hotspots, etc.) gaat in op je contractsdatum (dus 4 maand later in feite).
echter kun je het iphone contract al wel per direct in laten gaan (via de klantenservice) als het een upgrade is. Komt er dan meestal op neer dat je iphone abbo duurder moet zijn dan je huidige abbo.
  #5  
Oud 18-08-08, 20:18
michal michal is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daaf85 Bekijk bericht
je kunt zowel als in de t-mobile online shop als in de t-mobile winkels je abbo verlengen 4 maand voor het verstreiken van je contractsperiode, dit heb ik tevens zelf ook ondervonden.

het iphone abbo (met gratis 3g internet, hotspots, etc.) gaat in op je contractsdatum (dus 4 maand later in feite).
echter kun je het iphone contract al wel per direct in laten gaan (via de klantenservice) als het een upgrade is. Komt er dan meestal op neer dat je iphone abbo duurder moet zijn dan je huidige abbo.
Weet je het zeker dat het 4 maanden zijn?

Op de Tmobile site staat duidelijk dat het 3 maanden is voordat je je contract kan verlengen bij een tmobile winkel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract verlengen - zakelijk abbonoment Duke-Jay Odido (T-Mobile) 1 23-08-10 15:44
Abon verlengen bij T-mobile wat kan de ik? iPieter Odido (T-Mobile) 7 06-08-10 10:55
Contract verlengen (opties) MrMind Odido (T-Mobile) 9 05-01-10 12:20
Vragen IVM Verlengen contract Phoef Odido (T-Mobile) 19 03-08-09 17:26
Mag een provider zomaar je contract verlengen? Ichigo Overige providers Nederland 10 04-12-08 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.