iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/19308-bellen-smsen-terwijl-abbo-pas-over-1-5-maand-ingaat.html)

LCJ 17-08-08 22:30

Bellen en smsen terwijl abbo pas over 1,5 maand ingaat
 
Ik heb vorige week mijn iphone binnen gekregen, maar mijn abonnement gaat pas per 1 oktober in bij t mobile. Nu zat ik uiteraard wel dat ding ff te testen hoe alles nou werkt en zo en stuurde ik om t uit t proberen hoe dat nou gaat een sms naar een vriendin in de veronderstelling dat dat ding toch niet aankomt, even later belt die vriendin terug naar mijn iphone dat ze mn sms heeft gehad!

Ik vraag mij af hoe dit kan, een vriend bij tmobile zei dat het mogelijk komt omdat ze het nummer al te vroeg vrij hebben gegeven. Mijn internet doet het daarentegen niet, dus dat is dan wel vreemd...

Heeft iemand dit ook (wel eens) aan de hand gehad? En weet iemand ook hoe het nu zit met de kosten? Ik ben niet van plan om al te gaan betalen terwijl ik duidelijk heb aangegeven (en heb dit ook zwart op wit in mijn contract staan) dat ik pas per 1 oktober mijn abonnement in wil laten gaan.

Alvast bedankt!

daaf85 18-08-08 10:17

had je al wel een contract met nummer bij t-mobile of ben je van een andere provider naar t-mobile gegaan?

ik denk dat je het beste de klantenservice van t-mobile kan bellen voor uitleg, die kunnen dat allemaal nakijken. ik niet ;)

LCJ 18-08-08 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf85 (Bericht 171175)
had je al wel een contract met nummer bij t-mobile of ben je van een andere provider naar t-mobile gegaan?

ik denk dat je het beste de klantenservice van t-mobile kan bellen voor uitleg, die kunnen dat allemaal nakijken. ik niet ;)


ik heb een nieuw abonnement zonder nummerbehoud, dus er is ook geen sprake van een tijdelijk nummer of iets dergelijks... :s

daaf85 18-08-08 11:16

Dus je hebt de iphone genomen met een t-mobile contract en je hebt aangegeven dat je contract niet per direct maar op 1 okt in moet gaan?

Ik denk dat de simkaart die gewoon in die telefoon zit al wel actief is en dat je gewoon kunt bellen. Denk dat die kosten wel worden berekend omdat je abbo nog niet in gegaan is.

Ik zou gewoon even de klantenservice bellen.

wanchope 20-08-08 14:45

Het is inderdaad (soms) mogelijk om dan al te bellen en smsen.. Kijk alleen wel uit want dit zien ze geloof ik buiten de bundel, dus €0,25 per sms en per minuut. Ook zo sneu voor je als je dan ineens een hoge rekening krijgt.

Maar ik zou zeker, als je dat nog niet gedaan hebt, contact opnemen met de klantenservice.

dekkertje 20-08-08 21:33

De toestellen worden geleverd met 60 minuten beltegoed, service van de zaak denk ik :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:12.