//

Hoe weet je wanneer 3g/visual voicemail werkt

Hoe weet je wanneer 3g/visual voicemail werkt discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Afgelopen week heb ik mijn iphone gekregen door mijn contract van t-mobile te verlengen (4 maand voor het einde van mijn contractsperiode). Nu heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-08, 11:26
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard Hoe weet je wanneer 3g/visual voicemail werkt

Hallo,

Afgelopen week heb ik mijn iphone gekregen door mijn contract van t-mobile te verlengen (4 maand voor het einde van mijn contractsperiode). Nu heb ik zojuist de t-mobile klantenservice gebeld en zullen ze mijn per direct naar het iphone abbo zetten (dit kon namelijk niet direct in de t-mobile winkel toen ik de iphone kreeg). Volgens de t-mobile medewerker zal het abbo morgen zo ie zo actief zijn.

- Echter hoe kan ik nu zelf controleren wanneer mijn 3G internet werkt. ik heb immers nog internet pocket totaal (10 euro in de maand onbeperkt traag internetten )? ik zie nu namelijk ook al een 3G icoontje.
- En als ik nu naar voicemail gaat belt de iphone automatisch het t-mobile voicemail nummer. Als het iphone abbo actief is zal ik dan op het tabblad voicemail de visuele voicemails zien? of moet ik na de activatie van het iphone abbo zelf nog wat instellen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-08, 11:29
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

ja, na het activatie proces moet je nog visual voicemail instellen, maar dat wijst zich denk wel
  #3  
Oud 18-08-08, 13:14
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard

zie inmiddels in mijn t-mobile overzicht dat het iphone abbo actief is. internet is sneller, dus 3g zal wel werken . verder ging ik naar voicemail en kon ik idd die gaan instellen.

alleen zie ik in mijn t-mobile overzicht dat ik een contract voor 1 jaar heb ipv 2 jaar, lol .
  #4  
Oud 18-08-08, 18:16
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daaf85 Bekijk bericht

alleen zie ik in mijn t-mobile overzicht dat ik een contract voor 1 jaar heb ipv 2 jaar, lol .
lucky you !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Hoe weet ik wanneer ik weer kan bellen? ovyx Jailbreak 6 09-04-11 23:17
Hoe krijg ik Visual voicemail aan joerieve iPhone algemeen 4 08-02-10 09:51
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Hoe Visual Voicemail? WybWyb Odido (T-Mobile) 1 27-08-08 12:04
Hoe stel ik Visual Voicemail in? vanilla Odido (T-Mobile) 7 14-07-08 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.