//

PIT internet met 3G snelheden

PIT internet met 3G snelheden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij heeft een iPhone 3G van T-mobile met een T-mobile myFaves 30 en PIT (Pocket Internet Totaal) De snelheden voor PIT zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-08, 18:14
cliffj cliffj is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 4
Standaard PIT internet met 3G snelheden

Een vriend van mij heeft een iPhone 3G van T-mobile met een T-mobile myFaves 30 en PIT (Pocket Internet Totaal)

De snelheden voor PIT zijn 128 kbps down en 32 kpbs up

het rare is dat hij internet met de snelheid van 3G bijna. Niet helemaal maar voor 80% wel. Er komt ook een 3G icoontje links boven in beeld te staan als hij gaat internetten (En ja Wi-Fi is UIT)

Hoe kan dit?

Ik heb dus T-mobile gebeld en die vertelde mij dat de iPhone zo ie zo altijd iets sneller op het UMTS/GPRS netwerk is (met bij PIT)
maar meer kon de telefoniste mij ook niet vertellen.

weet 1 van jullie hoe dit kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 15:46
Email verzenden via T-Mobile PIT ErikCreative Odido (T-Mobile) 17 24-01-10 18:11
3G Snelheden Harm133 iPhone algemeen 0 11-07-09 01:05
rare down- en uplink snelheden lucky Odido (T-Mobile) 2 26-08-08 01:01
T-Mobile's Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal (PIT) Niekie Odido (T-Mobile) 13 18-01-08 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.