iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Internet via Sim uitschakelen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/19455-internet-via-sim-uitschakelen.html)

wbs 19-08-08 12:21

Internet via Sim uitschakelen
 
Heeft iemend een oplossing voor mij. Sinds het Ben tijdperk ben ik abonnee van nu T-Mobile. Bij het aanschaffen van een iPhone kon ik na het unlocken nog steeds niet bellen met mijn iPhone, oorzaak de Sim was van een "oude" generatie en werd dus niet ondersteund. Nieuwe Sim gekregen en ik kon de iPhone gebruiken. Nu het (mijn) probleem: Internet wil ik alleen gebruiken via Wi-Fi en nu blijkt de nieuwe Sim wanneer ik geen Wi-Fi verbinding heb het internet signaal te geven wat voor mij onbedoeld aardig wat geld gaat kosten. T-Mobile beweerd dat het niet mogelijk is om het internet signaal te blokkeren op mijn abonnement en dat ik deze blokkade maar op mijn telefoon moet regelen. Dit gaat bij mijn weten niet, of ik moet telkens de iPhone in vliegtuigmodus zetten maar dan kan ik niet gebeld worden. Is hier toevallig een tooltje voor dat zorgt dat het internet ontvangst via de Sim uitgeschakeld wordt?

wbs 21-08-08 10:55

oplossing zelf gevonden
 
Ik heb de oplossing inmiddels zelf gevonden.

Bekijk de oplossing maar op T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE

Werkt simpel en perfect. Nooit geen onverwachtte rekeningen meer.:)

Tem 23-08-08 15:18

Maar heb je geen I-XXX abo dan van T-mobile??. Daar zit toch gewoon onbeperkt internet bij inbegrepen:confused:

forum.bericht 23-08-08 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wbs (Bericht 174112)
Ik heb de oplossing inmiddels zelf gevonden.

Bekijk de oplossing maar op T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE

Werkt simpel en perfect. Nooit geen onverwachtte rekeningen meer.:)

betere oplossing is voor 9,95 pmnd onbeperkte Internet toegang.

wbs 25-08-08 09:50

Klopt, voor 9,95 onbeperkt internet. Maar ik hoef geen onbeperkt internet. Ik heb voldoende aan een sim-only Flex abonnement van 10 euries. Internetten doe ik thuis, op het werk en bij vrienden en kennissen middels Wi-Fi. Tevens zijn er restaurants genoeg voor mij waar ik onder het genot van een kopje koffie Free Wi-Fi heb. Zelfs in het buitenland kun je op genoeg plaatsen gratis gebruik maken van Wi-Fi. Vandaar mijn oplossing:)
T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE

jpvk007 25-08-08 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tem (Bericht 175967)
Maar heb je geen I-XXX abo dan van T-mobile??. Daar zit toch gewoon onbeperkt internet bij inbegrepen:confused:

gebruiker heeft een iphone US, geen 3G, dus gewoon een grijze import van voor 11 juli... dus geen I-xxx abo


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.