//

Slechte GSM dekking bij T-Mobile

Slechte GSM dekking bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wil Als u een korting accepteerd kunt u het contract niet meer ontbinden in december. Ik wacht dus af tot december ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06-09-08, 12:21
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Als u een korting accepteerd kunt u het contract niet meer ontbinden in december.
Ik wacht dus af tot december omdat orange wel steeds in de netwerklijst staat op mijn werkadres als ik geen bereik heb.
Dit aanbod heb ik ook gehad..en afgewezen. Ook ik wacht tot december en als het dan nog niet beter is gaat het toestel alsnog terug. Heb jij ook de toezegging van een SMS waarschuwing gekregen, die ze over enkele maanden zullen sturen met daarin de naam en het nummer van de T-Mobile medewerker? Zodat je, bij een opzegging, het verhaal niet opnieuw hoeft te vertellen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-09-08, 12:35
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Dit aanbod heb ik ook gehad..en afgewezen. Ook ik wacht tot december en als het dan nog niet beter is gaat het toestel alsnog terug. Heb jij ook de toezegging van een SMS waarschuwing gekregen, die ze over enkele maanden zullen sturen met daarin de naam en het nummer van de T-Mobile medewerker? Zodat je, bij een opzegging, het verhaal niet opnieuw hoeft te vertellen?
Ja, ik kreeg meteen na telefoontje een sms met verslag gesprek een een nummer en naam medewerker wat ik in december kan bellen.
  #43  
Oud 06-09-08, 12:39
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Ja, ik kreeg meteen na telefoontje een sms met verslag gesprek een een nummer en naam medewerker wat ik in december kan bellen.
hmmmmm...met ik toch nog 'ns bellen. Ik kreeg de toezegging dat ik dit sms'je in december zou krijgen....
  #44  
Oud 07-09-08, 21:05
tapijtkever's schermafbeelding
tapijtkever tapijtkever is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: den haag
Berichten: 180
Standaard

hoi graag wil ik ff in haken ik heb zelf een iphone 2g en werkte met de orange simkaart ( unlockt ) super top! echt werelds maar.......moest overstappen naar t-mobile met het hele bedrijf 4 telefoons 2 x samsung en 1 nokia en mijn iphone! en nu na 2 dagen gemigreerd te zijn dus niet meer met eigen nummer bellen, over op t-mobile geen berijk meer op alle toestellen ik heb op sommige plaatsen geen service en 4 meter verder wel! ik heb een klein bedrijf wat afhangkelijk is een mobieltelefoontje! t-mobile gebeld een stuk of tig keer maar ik hoor maandag meer??? ook heb ik een blok op 0900 nummers ??? conclusie het ligt aan t-mobile de migratie van orange en t-mobile netwerk is een drama en ik denk dus niet dat het aan de iphone ligt want ik bel al een jaar probleem loos!! we moeten t-mobile aanpakken! iemand een idee??? groeten rene.
__________________
Problemen zijn er om op te lossen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zeer slechte service bij T-Mobile pauldebeste Odido (T-Mobile) 4 11-09-10 15:44
iPhone zeer slechte dekking twynk iPhone algemeen 17 04-09-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.