//

Slechte GSM dekking bij T-Mobile

Slechte GSM dekking bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels een nieuwe simlockvrije Iphone 3G en met mijn KPN simkaart heb ik gewoon overal ontvangst....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-08-08, 23:24
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik heb inmiddels een nieuwe simlockvrije Iphone 3G en met mijn KPN simkaart heb ik gewoon overal ontvangst.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 28-08-08, 12:44
TouchMorris TouchMorris is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 3
Standaard

Weet iemand hoe je de melding ("geen bereik met het netwerk zoek een andere aanbieder": bij instellingen) die je krijgt te zien als je telefoon even geen bereik heeft kunt uitzetten?

Sinds 2.0.2 krijg ik die melding. Ik hoef dat niet steeds te zien.
  #23  
Oud 28-08-08, 14:07
puccini puccini is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: -
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vox Bekijk bericht
Mijn twintig dagen dat ik terug gebeld zou worden zijn nu om. Dus ik heb net wederom gebeld met Tmobile. Een alleraardigste dame aan de lijn en die verbaasde zich dat ik nog niet teruggebeld ben 'want dat moet toch echt binnen 20 dagen'.

Maar ja ik ken de verhalen van dit forum.
Eindelijk terug gebeld door T-Mobile after-sales
Heb mijn iPhone terug laten nemen, ze konden nl niet garanderen dat er op kort termijn de ontvangst bij mij thuis is orde zou komen.
Helaas, maar de iPhone gaat morgen per aangetekende post retour.
Heb m'n Motorola V3 maar weer tevoorschijn gehaald en een Simkaart bij de KPN besteld.
Misschien dat er in de toekomst verbeteringen zijn te bespeuren en dan kan ik alsnog weer overgaan tot aanschaf van de iPhone.
Suc6 allen met de Never ending T-Mobile Story. !
  #24  
Oud 29-08-08, 10:52
iphonejk iphonejk is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik ben gister maar eens bij de t-mobile shop geweest na iedere dag, zonder resultaat, de klantenservice te bellen.

Daar mijn iPhone naast een iPhone van de winkel gehouden. De winkel-iPhone had vol bereik en bij mij stond ie op geen service..
Dat was de druppel, heb mijn iPhone direct ter reparatie aangeboden. Volgens de medewerkers in de winkel houdt dit in dat je gewoon een nieuwe krijgt.

Gaat wel weer 2 weken duren. Ben ik bij elkaar al een maand aan het *****n met dat @#$%^& ding
  #25  
Oud 01-09-08, 09:22
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Ik heb gister mijn abbonemt gehaald bij mediamarkt.... Maar dat bereik in amsterdam in ook rampzalig hoor! Ik ga hem vandaag al weer terug brengen! Als ik terug van vakantie kom kan ik mijn iphone in belgie ophalen.
  #26  
Oud 01-09-08, 10:38
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turqoise Bekijk bericht
Ik heb gister mijn abbonemt gehaald bij mediamarkt.... Maar dat bereik in amsterdam in ook rampzalig hoor! Ik ga hem vandaag al weer terug brengen! Als ik terug van vakantie kom kan ik mijn iphone in belgie ophalen.
Vreemd, hoor van anderen dat het bereik in Amsterdam goed is.
  #27  
Oud 01-09-08, 11:18
kap kap is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wil Bekijk bericht
Vreemd, hoor van anderen dat het bereik in Amsterdam goed is.
Hier (Amsterdam) is het bereik, zowel 3G als GSM prima.
  #28  
Oud 01-09-08, 14:00
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Ik woon in Amsterdam en het bereik is wel okee, inpandig is vaak wel een probleem, vooral op ijbrug daar staan maar 2 zendmasten...in welke buurt zit jij?
  #29  
Oud 01-09-08, 16:48
Turqoise Turqoise is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 53
Standaard

Ik woon in de kinkerstraat, en binnen heb ik dus vaak 80% van de tijd no service maar wel 3G. Maar ik reis ook veel door nederland, dus ik heb mijn bereik wel nodig.
  #30  
Oud 01-09-08, 19:44
iBoris iBoris is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Hier in Twello ook dikke ellende!
In Apeldoorn prima ontvangst.
Ook 3G is daar prima maar in Twello niets.
Zelfs het GSM signaal geregeld weg.
Balen hoor!
  #31  
Oud 01-09-08, 20:05
Tjainie's schermafbeelding
Tjainie Tjainie is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Het hoge noorden
Berichten: 60
Standaard

Mijn abo gaat morgen in, ik zal eens even kijken of hij goed bereik heeft op verschillende locaties. In de reacties heb k meegekregen dat het contract dus wel ontbonden kan worden vanwege het slechte bereik etc. Je toestel moet uiteraard terug, maar krijg je ook je toestelprijs terug?..
  #32  
Oud 01-09-08, 21:14
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Als je goed bereik wil hebben, dan moet je T-Mobile links laten liggen en voor KPN of Vodafone gaan. Ik heb naast mijn T-Mobile ook KPN en die doet het gewoon overal. We hadden jaren geleden op me werk Orange gehad, maar dat was ook al niet te best, we gingen weer snel terug naar KPN, kost wel wat meer, maar je heb overal goed bereik.
  #33  
Oud 01-09-08, 21:19
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjainie Bekijk bericht
Mijn abo gaat morgen in, ik zal eens even kijken of hij goed bereik heeft op verschillende locaties. In de reacties heb k meegekregen dat het contract dus wel ontbonden kan worden vanwege het slechte bereik etc. Je toestel moet uiteraard terug, maar krijg je ook je toestelprijs terug?..
Klopt, je krijgt je toestel prijs terug en je aansluitkosten. Heb zelf ook het contract mogen ontbinden en heb daarna zelf een Italiaanse unlockte 3G gekocht .
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #34  
Oud 01-09-08, 22:56
Tjainie's schermafbeelding
Tjainie Tjainie is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Het hoge noorden
Berichten: 60
Standaard

aaah nice dat wou k even weten, neem aan dat jij je iphone nog niet gejailbreakt had?

Laatst gewijzigd door Tjainie; 04-09-08 om 19:53.
  #35  
Oud 04-09-08, 19:50
softtoon softtoon is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

ben vanavond ook bij T mobile geweest i.v.m. de slechte ontvangst. Ze gaan een meting uitvoering waaruit moet blijken of er in mijn woonplaats Delden (OV) wel of geen goede dekking is. Bij mij is de ontvangst 1 streepje of "Geen service". Volgens de dame in de winkel wordt bij geen enkele provider dekking in gebouwen gegarandeerd. In mijn geval hoop ik dat een regenpak van T mobile krijg wanneer ik starks buiten sta te bellen en te smsen.

Ging bij jullie het opzeggen van het contract zonder slag of stoot. Bij mij dus niet. Eerst een meting uitvoeren volgens de dame in de winkel
  #36  
Oud 04-09-08, 19:54
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Bij mij zouden ze ook een meeting uitvoeren maar dat hebben ze nooit gedaan. Ik heb na een week zelf weer terug gebeld en toen zeiden ze, na aanleiding van hun dekkings kaart, dat ik het contract mocht ontbinden. Dat is dus ook al gebeurt.
  #37  
Oud 04-09-08, 19:59
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Je krijgt nogal verschillende reacties bij TMO wanneer je een klacht hebt over de dekking:

2 maanden korting
4 maanden korting
4 maanden korting MET recht op kosteloze ontbinding als het toch niet goed komt
4 maanden korting ZONDER recht op kosteloze ontbinding
recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats niet goed is
geen recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats niet goed is maar elders wel
geen recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats goed is
wel recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats goed is maar elders niet.

ze maken er maar een potje van zo te zien.
  #38  
Oud 05-09-08, 19:27
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

ik woon in oudkarspel en daar heb ik maar 1 keer 3G in het scherm zien staan, dus heb ik T mobile gebeld en een klacht ingedient. T-mobile zei dat er de komende 3 maanden verbetering in komt, en ik krijg die 3 maanden ook nog 20% korting
  #39  
Oud 05-09-08, 20:21
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

vandaag in Hoofddorp, 3G valt steeds weg en dat is zelfs buiten. Van 5 streepjes tot helemaal niks. Het scheelt per straat. Dus op een afstand van 100 meter wel of geen 3G. Gesprekken gaan ook niet goed. Men hoort mij wel maar ik hoor de ander niet, ik hoor alleen een echo van mijn stem. 3G uitgeschakeld en dan gaat het weer goed.
Maar ik krijg geen korting op mijn klachten, omdat het niet mijn woonplaats betreft. Dat ik in 40 uur per week in hoofddorp ben voor mijn werk hebben ze geen boodschap aan.
Was vergeten dat mijn zoon 2 jaar geleden T-Mobile had weggedaan omdat hij vaak geen bereik had.

Laatst gewijzigd door wil; 05-09-08 om 20:26.
  #40  
Oud 06-09-08, 12:16
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Je krijgt nogal verschillende reacties bij TMO wanneer je een klacht hebt over de dekking:

2 maanden korting
4 maanden korting
4 maanden korting MET recht op kosteloze ontbinding als het toch niet goed komt
4 maanden korting ZONDER recht op kosteloze ontbinding
recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats niet goed is
geen recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats niet goed is maar elders wel
geen recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats goed is
wel recht op kosteloze ontbinding als ontvangst in eigen plaats goed is maar elders niet.

ze maken er maar een potje van zo te zien.
Het wordt nog vreemder. Paar dagen terug een telefoontje dat contract niet ontbonden kan worden omdat de klacht niet het woonadres betreft.
Wordt ik nu opnieuw gebeld. Meneer naar aanleiding van uw klacht bied ik u aan om tot december te wachten. Als het niet is verbeterd mag u het contract ontbinden en de Iphone terugsturen. Als u een korting accepteerd kunt u het contract niet meer ontbinden in december.
Ik wacht dus af tot december omdat orange wel steeds in de netwerklijst staat op mijn werkadres als ik geen bereik heb.


Lijkt erop dat de mensen bij T-Mobile langs elkaar werken. Mijn klacht was eigenlijk al afgesloten. En er is geen beleid wanneer wel of niet een contract ontbonden kan worden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zeer slechte service bij T-Mobile pauldebeste Odido (T-Mobile) 4 11-09-10 15:44
iPhone zeer slechte dekking twynk iPhone algemeen 17 04-09-09 13:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.