iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   geblokeerde beller:S (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/19550-geblokeerde-beller-s.html)

ozariphone 20-08-08 13:48

geblokeerde beller:S
 
Sinds kort ben ik trotse bezitter van een witte iphone :)
Ik heb een I-150 genomen bij t mobile.

Mijn vraag is: Sinds kort krijg ik een oproepen van een geblokkeerde beller:confused: terwijl ik echt niemand heb geblokeerd. Zo kan ik hem/haar niet terug bellen of opnemen.

Dit is vrij irritant. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt? en hoe hebben jullie het opgelost?:rolleyes:

MvG

Ozar

iScorpio 20-08-08 13:57

Diegen die jou belt stuurt zijn eigen nummer niet mee. Met andere woorden, je kan het nummer niet zien van diegene die jou belt omdat deze ervoor gelozen heeft deze geheim te houden. Kan jij dus niks aan doen.

mrpeace 20-08-08 14:02

Geblokkeerde beller of terwijl privè nummer

marcoryn 20-08-08 14:35

Oplossing: opnemen en horen welk onbenul zijn nummerweergave heeft uitgezet. Vervolgens uit je dak gaan en vriendelijk verzoeken om nummerweergave weer aan te zetten of jou niet meer lastig te vallen :D
Is het je baas, directeur van school, oma, breng het dan wat vriendelijker!!

SuperDutch 20-08-08 14:52

Wat ik wel raar vind is dat ozariphone zegt dat hij zijn telefoon niet kan opnemen als hij wordt gebeld door dat nummer.

ozariphone 20-08-08 15:38

tnx voor jullie antwoorde. Ik Zal es kijke wie het is. P

Nikooos 20-08-08 15:39

Maar waarom kan je niet opnemen als er iemand belt die zijn nummer niet meezend? Of dacht je dat dat niet kon?

ozariphone 20-08-08 16:53

Uhm mischien had ik het verkeerd opgenomen en 1 keer was ik waarschijnlijk te laat met opnemen.
Maar ik ga er nu voor zorgen dat ik het (gelijk goed) opneem. Mischien moet ik nog beetje wennen aan iphone :P

groeten

jolandet 27-09-08 14:51

geblokkeerde beller
 
Zo'n melding van "geblokkeerde beller" kreeg ik van de week ook een paar keer, blijkt het mijn moeder te zijn :confused:
Zij zegt dat ze constant de "ingesprektoon" krijgt bij mij, maar onder de knop recent kon ik nagaan of ik aan het bellen was toen zij mij belde: niet dus.
Errrruggg vervelend :(

koen_dr 27-09-08 16:29

K' krijg soms ook zulke oproepen binnen, no probs om op te nemen hier in ieder geval...;)

Chrisl 28-09-08 15:50

Bij mij staat er ook Blocked, maar is gewoon geheim nummer zoals hierboven beschreven....

jolandet 29-09-08 08:45

Bedankt voor de reacties.
Tot nu toe niet meer gehad. Was gisteren bij mijn moeder thuis, en ik heb met haar toestel paar keer naar het mijne gebeld en was geen probleem: ze was geen geblokkeerde beller :confused:
Ik begin te vermoeden dat mijn moeder iets fout heeft gedaan :rolleyes:

feifei 21-10-08 16:31

Ik heb precies hetzelfde. En kan dan ook niet opnemen. Het duurt maar heel kort, net alsof de beller zelf ophangt. Geen idee wat het is en hoe het komt.

Jakiie 21-10-08 17:05

Whahaha, dat had ik dus ook toen ik net me iPhone had, stond er ook 'Geblokkeerde beller' toen dacht ik inderdaad ook even van, 'geblokkeerd?'

blijkt dus gewoon Privénummer te zijn, mensen die nummerweergave uit hebben staan of #31# gebruiken.

Idd beetje vreemd hoe Apple dit in de iPhone vertaald heeft.. maargoed, ik kon trouwens gewoon opnemen.

Tjoe 02-03-09 19:58

ik krijg dus ook geblokkeerde beller in beeld maar de phone gaat ook niet over oftewel ik hoor geen beltoon? hoort dat ?

Vicstar 03-03-09 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jolandet (Bericht 199080)
Zo'n melding van "geblokkeerde beller" kreeg ik van de week ook een paar keer, blijkt het mijn moeder te zijn :confused:
Zij zegt dat ze constant de "ingesprektoon" krijgt bij mij, maar onder de knop recent kon ik nagaan of ik aan het bellen was toen zij mij belde: niet dus.
Errrruggg vervelend :(

Goh, ik zou er echt TOTAAL GEEN probleem mee hebben als mijn moeder me een keertje NIET kon bereiken...hihi
(maar dat is strikt persoonlijk) ;)

TheStijg 05-03-09 20:17

Als je dat zegt weten ''we'' wat je bedoeld... Vicstar... :D In der vlezen consumeren :P

LunAmber 06-03-09 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjoe (Bericht 262264)
ik krijg dus ook geblokkeerde beller in beeld maar de phone gaat ook niet over oftewel ik hoor geen beltoon? hoort dat ?

Dat had ik dus vannacht ineens. Werd continu gebeld door een beller "Geblokkeerd". Ik kon de telefoon niet opnemen, hoorde geen beltoon (alleen maar trillen) en het scherm bleef/werd zwart wanneer ik de telefoon ontgrendelde...:confused:...rara politiepet! Iemand een idee? Ik heb van ellende gewoon maar heel m'n telefoon uitgezet.

gaalensiphone 20-04-10 20:34

geblokeerde beller....
 
De geblokeerde beller in mijn geval laat zijn telefoonnummer niet zien, maar ben er zelf van overtuigd dat het iemand van een (bekend) energie bedrijf is.
1 keer kort geantwoord, nu wordt ik 4 keer per dag gebeld, nu laat ik de iphone maar gewoon rinkelen. Eigenlijk wel irritant, maar ja.

mr-3gs 20-04-10 21:12

Dit heb ik vandaag ook gehad, toen ik opnaam krijg ik een antwoord apparaat van t-mobile aan de lijn.

Als je de klantenservice van t-mobile belt, wordt je de volgende dag terug gebeld door een antwoord apparaat met de vraag of je goed bent geholpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.