iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile logo/tekentje linksboven (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/19594-t-mobile-logo-tekentje-linksboven.html)

Pr4n4 20-08-08 19:51

T-Mobile logo/tekentje linksboven
 
Hey allemaal,

Het is maar een kleinigheid maar ik wilde het toch ff weten.
Ik heb gister mijn iPhone 3G (geen jailbreak of wat dan ook) geupdate naar 2.0.2. Hiervoor had ik gewoon 2.0. Dus ik ben rechtstreeks van 2.0 naar 2.0.2 gegaan. Nu hoorde ik bij de update van 2.0 naar 2.0.1 dat het T-Mobile logo/tekentje linksboven, in tegenstelling tot bij fw 2.0, door een bugfix volledig werd weergegeven. Echter bij mij is dit nog steeds niet het geval, ik zie nog steeds T-Mo...
Mijn vraag is dus: heeft het er mee te maken dat ik rechtstreeks van 2.0 naar 2.0.2 ben gegaan? En dat dus daardoor ook de bugfixes van 2.0.1 niet zijn meegenomen?
Alvast bedankt!

iMario 20-08-08 19:58

nee dat heeft er niks mee te maken, ik dacht idd ook dat er dan gewoon ''T-Mobile NL'' zou komen te staan.
Maar er staat gewoon T-Mo... op zowel 2.0 als 2.0.1 en 2.0.2 dus.

ViktorV 20-08-08 20:13

Bij mij staat er gewoon streepjes T Mobile [3G]..
wel voluit dus

Pr4n4 20-08-08 20:13

OK tnx!
Dan is mijn topic verder zinloos :D

edit: hmm toch vreemd dan?

slodo 20-08-08 20:20

misschien dat je dat alleen krijgt bij een iphone 3g. aangezien vicotorV wel een geheel t-mobile ziet en pr4n4 en iMario niet helemaal

Pr4n4 20-08-08 20:29

Sorry ik heb ook een iPhone 3G (inmiddels aangepast in profiel);)
Maar dus ook met iPhone 3G geen volledig tekentje.:confused:

slodo 20-08-08 20:30

o oke. wel raar

daaf85 24-08-08 02:55

draai nu op 2.0.2 en heb ook half het t-mobile nl tekst logo staan, niet echt stijlvol maarja. hacks in cydia en installer werken niet om daar een t-mobile logo neer te zetten. misschien niet compatible met 2.0.2.

-NRG- 24-08-08 08:25

Ik heb geen iphone van t-mobile dus ik weet niet zeker of het werkt, maar ik heb het progamma Make it Mine via Cydia en hier kan je je provider een andere naam geven.
Ik had eerst een pack geinstalleerd voor vodafone maar toen ik hiermee de naam van mn provider veranderde verdween het logo van vodafone weer.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

DarthMaul 24-08-08 14:31

hallo ,
ik had het in het begin ook na de 2.02 update , maar nu staat er wel t-mobile volledig , geen idee waar het vandaan komt , mss door opnieuw opstarten ?:confused:

PSlomp 29-08-08 13:22

Ik zie op sommige screenshots dat een aantal mensen het T-Mobile logo in kleur en juiste opmaak hebben.

Bij mij is het gewoon T-Mobile in zwarte letters.

Is er een manier om dit aan te passen?

Rivanov 06-09-08 22:30

Bij mij staat er gewoon T-Mobile in witte letters.
Vandaag de iPhone 3G aangeschaft..

Abu 06-09-08 23:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PSlomp (Bericht 180241)
Ik zie op sommige screenshots dat een aantal mensen het T-Mobile logo in kleur en juiste opmaak hebben.

Bij mij is het gewoon T-Mobile in zwarte letters.

Is er een manier om dit aan te passen?

Dan moet je je iPhone jailbreaken en dan even op dit forum zoeken in welke source van Installer/Cydia je die carrier logo's kan vinden

Dokter Doolittle 13-09-08 00:27

T-Mo... linksboven bij versie 2.1, had ik eerst niet. Hoe krijg ik dit goed? Storend dat logo nu beweegt.

Ironis 13-09-08 09:52

Dokter Doolittle, dit staat breed uitgemeten in het ervaringen topic, kun je weinig aan doen tenzij je een Mac hebt..

Goedhart 13-09-08 09:55

Wat goed werkt is het programma CaptionCrunch (for Carrier String) op de mac. Hierbij kan je je eigen naam kiezen ipv T-Mo...

Bedankt nog Peter voor de tip!

M1ch3l 13-09-08 11:02

Relaxt programma, dat ook werkt als je gewoon een orginele niet gehack/crack/jailbreak/ocyderende iPhone van t-mobile hebt. Gelukkig had m'n vader nog een macbook ergens liggen, was binnen 2 minuutjes gepiept. Heb nu inderdaad m'n eigen naam in plaats van dat irritant scrollende t-mob..

http://macdaddyworld.com/2007/12/31/caption-crunch/

Pr4n4 13-09-08 13:21

Bij iedereen lijkt het dus weer terug naar T-Mo.. te zijn gegaan na update 2.1. Apple zal wel weer met een fix komen, aangezien ze dat vorige keer ook hebben gedaan. Beetje slordig alleen om dat te vergeten in de 2.1 update. Maar ja, AT&T past natuurlijk makkelijk dus in de US kun je zulke dingen dus makkelijker vergeten :P

Nikooos 14-09-08 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1ch3l (Bericht 189146)
Relaxt programma, dat ook werkt als je gewoon een orginele niet gehack/crack/jailbreak/ocyderende iPhone van t-mobile hebt. Gelukkig had m'n vader nog een macbook ergens liggen, was binnen 2 minuutjes gepiept. Heb nu inderdaad m'n eigen naam in plaats van dat irritant scrollende t-mob..

Mac Daddy World Blog Archive Caption Crunch

Hiermee kan ik alleen maar mijn tijd veranderen in een eigen tekst. Dus niet mijn carriernaam.. Hoe heb je dit gedaan dan?

M1ch3l 14-09-08 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 190527)
Hiermee kan ik alleen maar mijn tijd veranderen in een eigen tekst. Dus niet mijn carriernaam.. Hoe heb je dit gedaan dan?

Iets verder lezen :')

"Update: In response to a user request, we’ve built an alternate version that changes the carrier string (e.g. AT&T) instead of the time. Here’s the link: CaptionCrunchCarrierString.zip (344K)."


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.