//

Problemen met overstappen van orage naar t-mobile

Problemen met overstappen van orage naar t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebben meer mensen problemen bij de overstap van orange naar t-mobile met verlenging? Ik zelf kan persoonlijk wel dagelijks bellen over wat er mis is, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-08, 13:59
Sehash Sehash is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard Problemen met overstappen van orage naar t-mobile

Hebben meer mensen problemen bij de overstap van orange naar t-mobile met verlenging?

Ik zelf kan persoonlijk wel dagelijks bellen over wat er mis is, hier even een update van mijn lijst:

- Oppeens 2 contracten bij t-mobile?
- 1 orange nummer (wat ik wil behouden) en 2 t-mobile nr's (waarvan het nummer op de simkaart die meegeleverd is niet in hun systeem onder mijn naam staat.
- Geboortedatum is oppeens gewijzigd, klopt niet met de juiste datum die bij orange stond.
- Eerder deze week een bevestiging gekregen van mijn orange nummer over behoud (dat klopt dus wel)
- Zojuist een brief gekregen met een annulering van een nummerbehoud terwijl het niet eens mijn nr is.
- Kan nog niet inloggen op mijn t-mobile via hun website)
- Orange contract nog uitzitten.. (maja dat heeft iedereen)

Meer mensen problemen?
(Het scheelt dat de klantenserivce gratis is.. anders zou ik een hoge rekening gaan krijgen )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-08, 00:48
jolyon jolyon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

aangezien je een clubje hebt opgericht met orange-t-mobile overstappers meld ik me aan!
morgen ff langs de t-shop aangezien ik dus no service heb terwijl ik contractsvrij ben.
  #3  
Oud 22-08-08, 09:44
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Ben ook van Orange naar T-Mobile gegaan, maar omdat de service van Orange nu wel op een dieptepunt is geraakt heb ik gekozen om mijn contract af te kopen bij Orange. (3 maanden).

Nu nog 3 dagen wachten tot mijn nummer geporteerd is.

Jammer dat Orange nu zo slecht met haar resterende klanten omgaat. Dit schijnt bij T-Mobile bekend te zijn en aan gewerkt te worden om de bereikbaarheid van de Orange helpdesk en de website weer wat te verbeteren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overstappen naar T-Mobile B-ruil Odido (T-Mobile) 3 15-05-10 15:42
Overstappen van Hi->T-Mobile Rub3n Odido (T-Mobile) 12 11-02-10 22:57
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone RobinvD Overige providers Nederland 8 04-06-09 18:38
Vraagjes over overstappen naar t-mobile vanaf hi Kajlaurent Odido (T-Mobile) 1 28-07-08 14:33
Nu al overstappen naar T-Mobile bverp Odido (T-Mobile) 3 20-07-08 14:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.