iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Verzekering Aanvragen, paar vraagjes. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/19984-verzekering-aanvragen-paar-vraagjes.html)

iTico 25-08-08 19:33

Verzekering Aanvragen, paar vraagjes.
 
Hey iedereen, ik heb een iPhone 3G en ik kan er verzekering voor aanvragen bij de T-Mobile shop maar het is AL beschadigd! Is het mogelijk om dan TOCH nog een verzekering aan te vragen?

Moet je je toestel laten zien of niet? ik kan het wel aanvragen en er zit een deuk in het sherm.... :(:(


Groetjes - Tico

SneakerStyle 25-08-08 19:35

Een verzekering dekt geen cosmetische schade. Dus je zou het kunnen proberen. Ik denk alleen dat je flink je best moet doen in de shop wil je je iphone verzekeren.

iTico 25-08-08 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle (Bericht 177638)
Een verzekering dekt geen cosmetische schade. Dus je zou het kunnen proberen. Ik denk alleen dat je flink je best moet doen in de shop wil je je iphone verzekeren.

Hoe bedoel je precies?

Is het dan verplicht om je iPhone mee te hebben? Want dit gaat wel om een iPhone Verzekering AANVRAGEN..

Ik heb net van de Klantenservice van T-Mobile dat ik naar de shop moest gaan van T-Mobile en daar een Pro-Assist verzekering moest aanvragen.

Dus om zo'n verzekering aantevragen moet je dan je toestel laten zien? Of alleen maar de bon van je iPhone als bewijs..


En hoe bedoel je met " Ik denk alleen dat je flink je best moet doen in de shop wil je je iphone verzekeren" ?? :p:p moet ik schattig gaan kijken? :P

SneakerStyle 25-08-08 21:01

Je moet je iphone laten zien & aankoopbon. En dan mag er geen schade op/aan zitten.. Maar misschien heb je geluk.

iTico 25-08-08 22:01

ok dan bedankt, ik hoop echt dat ik geluk heb

Swiftly 26-08-08 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle (Bericht 177638)
Een verzekering dekt geen cosmetische schade. Dus je zou het kunnen proberen. Ik denk alleen dat je flink je best moet doen in de shop wil je je iphone verzekeren.

Hoezo geen "cosmetische schade"??

junero 26-08-08 18:52

hey in de shop kijken ze alleen naar imei nummer van je iphone, en verder maakt het personeel niet veel uit of schade heeft tenminste hebben ze bij mij niet gekeken

SneakerStyle 26-08-08 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly (Bericht 178215)
Hoezo geen "cosmetische schade"??


Als je toestel een scheurtje heeft, of er zit een kras op het display daar doen ze niets mee. Het toestel moet echt kuren vertonen.

SneakerStyle 26-08-08 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door junero (Bericht 178358)
hey in de shop kijken ze alleen naar imei nummer van je iphone, en verder maakt het personeel niet veel uit of schade heeft tenminste hebben ze bij mij niet gekeken

Die gasten werken op provisie zo te zien. Goed dat je je iphone nog hebt kunnen verzekeren!;)

G1Sheoratan 01-09-08 02:31

Afgelopen Zaterdag mijn iPhone laten opsturen voor reparatie bij T-Mobile shop (software-probleem) duurt 2 weken.
Op mijn vraag of ik nog een verzekering kon afsluiten voor de iPhone, werd mij medegedeeld dat dit niet meer kon (waarschijnlijk de verzekering van ong 6 euro p/mnd).
Het apparaat apart verzekeren heb ik geen ervaring mee, je kan wel je laptop, mp3 verzekeren elders dus waarschijnlijk ook de iPhone.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.