//

Hoe Visual Voicemail?

Hoe Visual Voicemail? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al een tijdje mn iPhone 3g afgesloten bij de Apple store. Maar als ik in de telefoon functie op het voicemail tekentje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-08, 11:38
WybWyb WybWyb is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Beverwijk
Berichten: 35
Stuur een bericht via MSN naar WybWyb
Standaard Hoe Visual Voicemail?

Hallo,

Ik heb al een tijdje mn iPhone 3g afgesloten bij de Apple store. Maar als ik in de telefoon functie op het voicemail tekentje druk, gaat de telefoon automatisch bellen met mn voicemail.

Is mijn visual voicemail nog niet ingeschakeld (zou gek zijn) of doe ik zelf iets fout?
__________________
Heb een iPod Touch
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 12:04
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WybWyb Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb al een tijdje mn iPhone 3g afgesloten bij de Apple store. Maar als ik in de telefoon functie op het voicemail tekentje druk, gaat de telefoon automatisch bellen met mn voicemail.

Is mijn visual voicemail nog niet ingeschakeld (zou gek zijn) of doe ik zelf iets fout?

Je doet niets fout ! Het ligt aan T-Mobile (What else)

Haha, het lijkt wel als je de diverse topics leest, of ik niets anders te doen heb dan azijnzeiken. Maar ook dit probleem heb ik in het begin gehad. Hier ben ik ook vele keren over aan het bellen geweest. Bleek uiteindelijk gewoon een probleem in het systeem van T-Mobile. Of dat nou met activatie te maken heeft weet ik niet, maar toevallig had ik een medewerker aan de lijn die wel verstand van zaken had, bij hoge uitzondering, die zag het gelijk en een dag later werkte het ineens. Dus bellen en blijven volhouden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik Visual voicemail aan joerieve iPhone algemeen 4 08-02-10 09:51
Hoe lang wordt Visual Voicemail bewaard? Buur Odido (T-Mobile) 20 20-01-10 14:27
na tethering geen visual voicemail hoe resetten Tamara1980 iPhone algemeen 3 04-11-09 19:43
Hoe weet je wanneer 3g/visual voicemail werkt daaf85 Odido (T-Mobile) 3 18-08-08 18:16
Hoe stel ik Visual Voicemail in? vanilla Odido (T-Mobile) 7 14-07-08 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.