iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   TV op je mobiel via T-mobile 3G (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/20197-tv-op-mobiel-via-t-mobile-3g.html)

haagsegoof 28-08-08 15:31

TV op je mobiel via T-mobile 3G
 
Ik denk laat ik eens een tropic starten over de nieuwe dienst van T-mobile.
TV via UMTS ?
Is het mogelijk via de Iphone 3G?
Zo niet wat is een oplossing enz?
Wie kan iets vertellen?

SneakerStyle 28-08-08 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof (Bericht 179645)
Ik denk laat ik eens een tropic starten over de nieuwe dienst van T-mobile.
TV via UMTS ?
Is het mogelijk via de Iphone 3G?
Zo niet wat is een oplossing enz?
Wie kan iets vertellen?

vast via flash:D of streaming via WMP van M$..Wha.. Sorry maar ik denk niet dat het op de iPhone zal gaan werken.

jolyon 28-08-08 23:01

ergens heb ik gelezen dat die chip ook tv ondersteunde.

Ironis 28-08-08 23:46

De chip in de iPhone ondersteunt digitale TV via de telefoonmast, dat is wat anders dan streaming TV via UMTS, dit is echter softwarematig uitgeschakeld voor zover ik weet (DVB-G heet het, als ik het goed heb). T-Mobile wil streaming TV uitzenden, wat gewoon via een website en 'een' mediaplayer loopt.
Misschien weet de HD of dit ook voor de iPhone beschikbaar komt, ik hoop het eerlijk gezegd wel! :)

haagsegoof 29-08-08 17:05

helpdeks weet het niet zeggen ze?
nog maar een paar dagen afwachten anders heb ik altijd nog me oude samsung i620 met wm6 tot mijn beschikking?

weet iemand trouwens of Apple nog iets gaan doen met dat DVB-G ?

//mod break: volgende keer graag de edit knop gebruiken!

Kajlaurent 31-08-08 20:04

Las net geloof ik dat het nog niet mogelijk zal zijn in het begin, maar dat mogelijk later het wel zou kunnen. Maar wie weet.

Geen tv op iPhone

T-Mobile maakt voor mobiele tv gebruik van de Windows Media speler, het Real Time Streaming Protocol (RTSP), H.264 videocodering en AAC+ audiocodec. iPhone-eigenaren hebben vooralsnog pech. "De huidige software op de iPhone ondersteunt onze mobiele tv niet", aldus de woordvoerder.

haagsegoof 31-08-08 21:19

ik vind het alleen raar dat er nog nergens iets te vinden hoe je kan opstarten? Komt het bijvoorbeeld op de pda pagina van t-mobile te staan

ben er ondertussen achter dat je ook via t-mobile.nob.nl op het gedeelde komt maar hij geeft aan dat ik geen web en walk + abonnement heb.. hoe zit dat met ons eigelijk

haagsegoof 07-09-08 21:37

ik zag dat er binnenkort een progranmatje uitkomt waarmee je ook wmv kan steamen maar nu kunnen we niet van de tv gebruik maken van tm omdat we geen w&w+ hebben? Slaat toch nergens op?
Is er niet toevallig iemand met een i abonemment die wel geactiveed is?

Downburstx 07-09-08 22:18

@Haagsegoof:
Ik heb net de website t-mobile-nob.nl ingetypt. Vervolgens kom ik krijg ik in het roze (TM stijl) de keuze uit de zenders Nederland 1, 3, RTL 4, SBS 6 en MTV Music. Wanneer ik op een van de zenders klik, geeft Safari gelijk aan: 'Safari kan de pagina niet openen, omdat het adres ongeldig is' . Maar dat had ik al verwacht omdat het H.264 is.
Zoals vandaag te lezen was op de iPhoneClub frontpage is er nu van vlc4iphone een nieuwe versie uit. Of deze ook H.264 ondersteund weet ik niet, maar in iedergeval wel (binnenkort) wmv, divx, etc. Maar zoals op de frontpage te lezen is, gaat dit allemaal redelijk stoterend.
Maar Vlc4iPhone is nog steeds in ontwikkeling dus wie weet...

2en0 13-09-08 13:13

ben benieuwd of er later via n legale manier n mogelijkheid komt...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.